|
Zomerplaten!
|
View this Thread in Original format
| Cosmic |
Het zonnetje laat zoch weer vaker zien deze week, en wat is nou een mooiere combinatie dan zon met mooie muziek?
Wat zijn volgens jou de beste zomer tranceplaten? Ik denk aan de volgende platen:
Yahel - Voyage(Original_Mix) (weet niet waarom, klikt gewoon erg 'zomers')
Agnelli and Nelson - Everyday 2002
Goldenscan - Sunrise (Pulser's 6AM Vocal Mix)
Hydra - Affinity (Thrillseekers Dub)
Insigma - Open Your Eyes (Insigma Mix)
Thrillseekers - Synaesthesia (En-Motion Mix)
Ralphie B-Massive
Salt Tank - Eugina (Michael Woods Remix)
Solar Stone - Seven Cities [ Trans Atlantis Mix ]
energy_52_-_cafe_del_mar
solar_stone_-_solarcoaster_(original_mix)
Solid Sessions - Janeiro (Armin van Buuren Dub)
Tastexperience - Tantrix |
|
|
| WTB |
Eigenlijk alles van Solar Stone maar met name 'Release', 'Destination' en de remix van 'Whirlpool - Under The Sun'...
Verder hebben 'Shpongle - Dorset Perception (lo-step remix)' en 'Shpongle - Beija Flor' (zeker het einde van dit nummer) een lekker braziliaansig-strand-geluid, zomers dus. Voor de zonsondergangen is 'G-Pal - Ocean Of Blue (argonaut dub)' nog een aanrader.
WTB. |
|
|
| Chicane |
Godsamme niet weer thread nummer 234534345 over wat je meest fantastische platen zijn :rolleyes:
Der is al een thread over zomerplaten gemaakt :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Godsamme niet weer thread nummer 234534345 over wat je meest fantastische platen zijn :rolleyes:
Der is al een thread over zomerplaten gemaakt :whip: |
Klopt, druk ff op de search knop :) |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Chicane
Godsamme niet weer thread nummer 234534345 over wat je meest fantastische platen zijn :rolleyes:
Der is al een thread over zomerplaten gemaakt :whip: |
Ik zoek op 'zomer' en de laatste thread die daarover gemaakt is komt uit augstus 2003 over zomervakanties....
Als je niet wil reageren doe het dan niet |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ik zoek op 'zomer' en de laatste thread die daarover gemaakt is komt uit augstus 2003 over zomervakanties....
Als je niet wil reageren doe het dan niet |
click |
|
|
| sndh |
he jongens beetje minder fel zeg, maak je niet druk, tis warm zat ;)
mijn lijstje:
Propspot - You & Me (Chuck bla bla nog wat rmx)
Propspot - Foreplay
Solar Factor - Solar Coaster
Envio - Touched by the sun :eyespop:
Eigenlijk spring ik op elk uplifting melodietje wel ;) |
|
|
| moogwai |
In onderstaande thread staan die van mij ook ;)
| quote: | Originally posted by Optimus
click |
Hey mastersearcher, wanneer ga jij weer eens graven???? :D |
|
|
| sndh |
| Net Three Drives - Air Traffic weer eens gehoord, tis superlekker weer en dan die tune, heavenly!! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by sndh
Solar Factor - Solar Coaster
|
lol! :p
en die Three Drives van je is helemaal kazig en absoluut niet zomers! whehehe ;)
Ik vind wel een lekkere zomer feeling hebben; Bart van Wissen - Unforeseen (Madokas Blindsided Mix) :tongue3 |
|
|
| sndh |
he stil he onno, dacht dat niemand het gezien had ;)
en wat lul je nu, 3drives is wel zomers! Ik draaide hem gister lekker en vond et wel wat hebben, 22 graadjes en die plaat |
|
|
|
|