return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Dj BeLLiE
View this Thread in Original format
Bellie
Voor wie geinteresseerd is!Ik heb een nieuwe mix gemaakt en je kan hem downen in de Amateur Dj Section.

GREETZ!!
Jukx
Gaaf man!! Als ik tijd heb zal ik hem zeker ff downloaden! heb namelijk een super "snelle" :rolleyes: :( casema-verbinding...
Blik
staat de tracklist er ook bij, dan weet ik of ik hem moet downen of niet in verband met een te hoog techno-gehalte.........
Boss
heb al 'n poging tot downloaden gedaan op rmf, maar daar bleef 'ie op de helft hangen :( ..... zal 't nog maar's proberen

(wel veel positieve reacties op rmf :) .... zag er best lache uit)
TranceFool
Ik ga em niet downen vanwege mn ISDN, maar het zal wel flink stampen zijn :)
!_PeTrUs_!
Ik had m al van RMF gehaald en hij klonk weer helemaal toppie!!!!

GReeTZ
Eye-Riz
hoe zet je zo'n mix er dan bij? zou wel benieuwd zijn naar jullie mening...
Bellie
quote:
Originally posted by Eye-Riz
hoe zet je zo'n mix er dan bij? zou wel benieuwd zijn naar jullie mening...

Ik heb mn draaitafels + mengpaneel aangesloten op mn geluidskaart (line in) en met Cool Edit Pro kan je het opnemen naar WAV.Die WAV zet je weer om met bijv.Audiocatalyst naar mp3.Die mp3 up je weer ergens op een ftp,en dan post je hier die link neer..

GREETZ!!
Eye-Riz
ja maar, op WELKE ftp dan? ik neem aan dat je eigen ruimte moet hebben... heb ik niet snif snif... heb vijf mixen in de aanbieding van elk 70 minuten ofzo...
magrec
quote:
Originally posted by Eye-Riz
ja maar, op WELKE ftp dan? ik neem aan dat je eigen ruimte moet hebben... heb ik niet snif snif... heb vijf mixen in de aanbieding van elk 70 minuten ofzo...

Er zijn vast wel wat addicts die een betrouwbare ftp hebben waar je je set kunt uploaden. Ik zelf weet geen snelle en betrouwbare ftp.(ja die van chello maar die is maar voor 10mb :(

Eye-Riz
mm, 10mb schiet niet op. Mixjes zijn 80mb... :clown:
Bestaat er zoiets als ftp-lijm ofzo? :D
Kan ik wat aan elkaar plakken zodat ik toch nog aan die 80 mb kom, hihi!
Bellie
eye riz contact me effe op icq dan...
ik kan je wel helpen denk..

GREETZ!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement