|
The line-up of your dreams (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
21.00 - 22.30: Paul Van Dyk
22.30 - 00.00: Nu NRG Live
00.00 - 01.30: Carl Cox
01.30 - 03.00: Dj Rush
03.00 - 04.30: Sven Wittekind
04.30 - einde: Mario Ranieri
feest
:toothless |
|
|
| Kaidreas |
21.00-23.00 felix the housecat
23.00-01.00 james holden (rare switch maar ik wil liever wat funky beginnen eigenlijk)
01.00-03.00 armin van buuren (maar nie in belgie.. ik blijf er bij---> te hard.)
03.00-05.00 ferry corsten
05.00-07.00 MIKE
07.00-09.00 sasha (op dit laat uur is er veeeel minder volk, en meeste zijn dan straal bezopen of besnoven, en dat klinkt dit zooo goed daarom sasha op dit laat uur)
^wel eigenlijk heb ik hier geen droom line-up geschreven, kheb ze toch allemaal al gehoord buiten sasha. dus beschouw dat gewoon als mijn leuke line-up moest ik echt extreem gaan wordt het zoiets.
21.00-23.00 F.massif
23.00-01.00 ferry corsten (blijft er toch bij)
01.00-03.00 Ronald van gelderen aka kid vicious
03.00-05.00 Ben lost
05.00-07.00 Ronski speed
07.00-09.00 GTR
kweet enkel niet of f.massif eigenlijk ook draait??
voor de rest heeeel soft en zweverig eigenlijk. |
|
|
| pooley |
| Perfect 'om naar beneden te komen' :))) |
|
|
| TranceManiac |
Hey Mensen,
Ik was vergeten dat er nog zoiets bestond als tranceaddict..:nervous:
Nou weet ik niet of je per se uit het mooie vlaamse land moet komen om hier te posten, maar dit onderwerp is gewoon gaaf!
Mijn droom line-up zou er ongeveer zo uit moeten zien:
22.30 - 00.00: Perry O'Neil
00.00 - 01.30: Armin van Buuren
01.30 - 02.00: Liquid Overdose live(het blijft een droom line-up;))
02.00 - 03.30: Fred Baker
03.30 - 05.30: M.I.K.E.
05.30 - 06.00: M.I.K.E. & Yves Deruyter B2B
06.00 - einde: Yves Deruyter
Mike en Yves zullen waarschijnlijk nooit samen draaien omdat hun stijlen teveel verschillen, maar toch zou ik wel eens willen horen hoe dat samen zou klinken:)
Misschien is dit niet de ideale avond kwa opbouw maar ik zou me er zeer zeker amuseren;) |
|
|
| Buoyant |
Mijn droom:
12.00-14.00 Jon O'bir
14.00-16.00 Dj Precision
16.00-18.00 Armin
18.00-18.30 tijd voor te eten en te relaxen :)
18.30-20.30 PVD
20.30-22.30 Judge Jules
22.30-tot ik er bij neerval Airbase vs. Airwave (die hun eigen nummertjes draaien)
om maar eens iets anders te noemen |
|
|
| Gladius |
hehe lekker Buoyant =)
21u00-23u00: Rank1
23u00-00u30: Jon 'O Bir
00u30-02u00: Robert Gitelman
02u00-04u00: Ferry Corsten
04u00-06u00: MIKE & Armin b2b =))
06u00-08u00: Jezper Söderlund (Airbase) of Matt Darey
der moeten iig veel klassiekers aan bod komen! |
|
|
| Buoyant |
Robert Gitelman en Matt Darey was ik nog vergeten
die mogen zeker ook komen
als ik later op mag blijven |
|
|
| Gladius |
| quote: |
05.00-07.00 Ronski speed
07.00-09.00 GTR
|
lekkkkur!! |
|
|
| djcresto |
22u-24u DJ Precision
24u-02u Signum
02u-04u Mark Norman
04u-06u Scot Bond
06u-end Jon'o'Bir
kheb armin, mike, perry hiervan weggelaten omdat ik ze al aantal keer heb gezien, omdat we vanavond ferry zien zet ik hem er ook nie tussen. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by TranceManiac
Mike en Yves zullen waarschijnlijk nooit samen draaien omdat hun stijlen teveel verschillen, maar toch zou ik wel eens willen horen hoe dat samen zou klinken:) |
Mike kan ook hard draaien hoor..
ik zal dit es moeten voorstellen op het Bonzai-forum of zo, want ik zie hier ook wel iets in. |
|
|
| TranceSeeker |
Sasha warming up
James Holden taking over
danny howells toring the place apart
Digweed going on
Laurent Garnier making the night perfect with his amazing music |
|
|
| Joker666 |
Of verdeeld over 2 grote zalen:
Hall 1:
21u00-23u00: Markus Schulz
23u00-01u00: Ferry Costen
01u00-03u00: Paul Van Dyk
03u00-05u00: Marco V
05u00-07u00: NU NRG of Dumonde
Hall 2:
22u00-24u00: Sander Kleinenberg
24u00-02u00: Jon o'Bir
02u00-04u00: Armin Van Buuren
03u30-05u30: Tiesto
05u30-07u00: M.I.K.E.
begint dan maar te kiezen op zo'n avond!!!??
Maar het is enkel dromen toch? :: :eyes: :conf: :conf: :eyes: |
|
|
|
|