|
The line-up of your dreams (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| nononono not Gielen :))) |
|
|
| emma |
21.00-22.30 : perry o'neil
22.30-00.30 : markus schulz
00.30-02.30 : gabriel & dresden
02.30-05.00 : Armin & mike B2B
05.00-06.30 : ferry corsten
06.30-08.00 : armin only |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
21:00 - 22:00 Markus Schulz
22:00 - 23:30 Dj Fire
23:30 - 00:30 Signum
00:30 - 02:30 Ferry Corsten
02:30 - 04:00 Above & Beyond
04:00 - 05:30 Armin Vs M.I.K.E B2B
05:30 - 07:00 Johan Gielen
must be greatful as lineup but expensive ! |
zo duur is da ni zenne peizek. Armin, Gielen en Ferry gaat ge veel betalen, de rest zal goed meevallen |
|
|
| lost_in_trance |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
zo duur is da ni zenne peizek. Armin, Gielen en Ferry gaat ge veel betalen, de rest zal goed meevallen |
M.I.K.E vraagt veel geld voor a dj-set, misschien niet zoveel als Tiesto or Armin maar veel, toch !
Sinds hij werkt met Armada, hij lacht niet meer:eyes: |
|
|
| Kaidreas |
inderdeed hij is tegenwoordig heel strek bezig met armada, langs de ene klant positief, langs de andere kant vind ik dat hij hierdoor in een ander zen schaduw loopt, maarja.
anyways ik het er gisteren met oester er nog over( een jaar of ander half jaar geleden voor hij 500 euro (weet ik uit goede bron)
maar ik denk dat deze prijs nu wel sterk is opgelopen sinds hij bij de armada gang is. |
|
|
| Sportingboy |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
M.I.K.E vraagt veel geld voor a dj-set, misschien niet zoveel als Tiesto or Armin maar veel, toch !
Sinds hij werkt met Armada, hij lacht niet meer:eyes: |
iemand eigenlijk enig idee hoeveel 'bekende' dj's vragen zoal tegenwoordig?
ik weet wel dat er verschillende niveaus natuurlijk zijn, maar als iemand uit ervaring een paar voorbeelden al zou kunnen geven qua prijsklasse, zou wel handig zijn.
binnekort (prolly 2005) ga ik een trance-feesje organiseren (hoogst waarschijnlijk in Antwerpen) maar wel op vrij grote schaal. dwz, toch een paar echte toppers op de affiche proberen te plaatsen. ik heb al contact opgenomen met onder andere Nu-NRG, maar die doen nogal vaag over de prijs. ze willen eerst weten de grootte van de zaal, andere dj's, enz enz..
Soit, enerzijds wel te begrijpen natuurlijk maar anderzijds niet simpel om als organisator een financieel plaatje in mekaar te puzzelen ;)
alle info is welkom ivm prijzen.
ik open binnekort wel een nieuw topic als er concrete dingen al vaststaan.. ook zijn suggesties welkom qua djs natuurlijk ;)
Cheers! |
|
|
| pooley |
Moet is zoeken op de andere forums.
PvD - ferry - tiesto - armain zal tusse nde 10k - 25k €zijn + overnachting, vlucht en alles |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by pooley
Moet is zoeken op de andere forums.
PvD - ferry - tiesto - armain zal tusse nde 10k - 25k €zijn + overnachting, vlucht en alles |
k= kilo? damn 25 kilo euros das vreed veel geld |
|
|
| Sportingboy |
| quote: | Originally posted by pooley
Moet is zoeken op de andere forums.
PvD - ferry - tiesto - armain zal tusse nde 10k - 25k €zijn + overnachting, vlucht en alles |
Thanks man! Ik zal eens bij onze Noorderburen gaan rondsnuffelen en bij Music Discussion :)
PvD zou wel nice zijn.. Het is lang geleden dat die in Belgie nog eens komen draaien.
Anyway, ik hou jullie op de hoogte van prijzen die ik gekregen heb (voor de liefhebbers).
Cheers! |
|
|
| TOR |
| PvD kreeg onlangs $50000 voor een fuifje in de VS |
|
|
| Wildfir3 |
| idd, aib wou hem 30 000 euro geven maar hij kon elders meer krijgen |
|
|
| Joker666 |
Idd, in de VS betaald men waanzinig hoge bedragen voor top dj's, tot 50000$ en meer!!!
Ik vraag me ook wel af wat iets minder hoog gerangschikte dj's vragen voor een gig, zoals bv Marco V, M.I.K.E., Jon o'Bir, etc etc.
Sportingboy, als je iets in het antwerpse organiseert ben ik zeker present, namen zoals PVD, Ferry, Tiesto, Armin zijn duur maar trekken wel veel volk. Dj's die ik echt wel goed vind: Marco V, Jon o'Bir, Nu Nrg, M.I.K.E., Lange, GTR, Markus Schulz, Sander Kleinenberg,... Maar wat deze kosten????
Denk dat het belangrijkste is een line up te vinden die sterk genoeg is om publiek te lokken en tegelijk vernieuwend is.
Succes! |
|
|
|
|