return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
שלום לחובבי המוסיקה הטובה ! (חבר חדש) (pg. 2)
View this Thread in Original format
yaman
שלום לך קוראים לי בני ואני ערס
אני מירושלים
תהנה כפרה זה הפורום הכי תותח שיש
Flotser
ברוך הבא...

אני מיכאל :wtf:
YoraY
'סאפ ניגהההההה מדה פאקה יו יו ביץ
(ברוך בואך לט"א (טראנס אה-יעה!@#$$
תצבור פוסטים...תגיע ל1000...תשביץ קצת.....תתגייס.....תעלם
:toothless



סתם אחי ברוך הבא ו.....כן שמע, זו באמת אחת הקהילות שמקפידות ללחוץ על
mute
בשלט ולהשתמש רק בעיינים כשקליפ של בריטני עולה:rolleyes:
Dr.SuS
ואללה תודה חברה, איזה חמים פה

התכוונתי ל
DJ בכל מקרה...
Dr.SuS
האמת שכשאני חושב על זה...
אני מכיר כמה די גיים שהם די ג'יים
לא מוצלחים במיוחד בכל מקרה..

ואם אתה רוצה להתחיל לתקן את השגאות כתיב שלי
תפתח ט'רד חדש איש
אני דיסלקט זה לא יעזור :stongue: :crazy:
Eitan E
quote:
Originally posted by taltul
יא ערס:)

איתן מה נסגר איתך עם כל הדעות הקדומות שלך?
אתה נשמע כמו איזה הומופוב אחי...:)


ראסמי אני הומופוב
מה לעשות כל אחד והשריטות שלו:whip:

Originally posted by Dr.SuS
ואם אתה רוצה להתחיל לתקן את השגאות כתיב שלי
תפתח ט'רד חדש איש
אני דיסלקט זה לא יעזור [/quote]

:rolleyes:
ראסמי יכול להיות רעיון טוב כי טלטול כבר עקף אותי בפוסטים
ונראה לי שיש יורש לרועי מבחינת הפוסטים
;) :toothless :crazy:
-CosmicFire-
Welcome welcome Welcome!!!
אני קיפר
מקווה שתהנה פה איתנו פה בשוק הזה שנקרא
ILTA
Rising
ברוך הבא אחי תעשה חיים!...

אני אורן
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by YoraY
'סאפ ניגהההההה מדה פאקה יו יו ביץ
(ברוך בואך לט"א (טראנס אה-יעה!@#$$
תצבור פוסטים...תגיע ל1000...תשביץ קצת.....תתגייס.....תעלם
:toothless




חחחח דווקא האנשים שהכי פעילים פה הם חיילים..
מוזר:rolleyes:


בכל מקרה....

ברוך הבא אחיי..

מקווה שתהנה פה למרות שאתה קצת יותר בוגר משאר החבר'ה פה..
בוא נגיד שאתה יותר גדול ממישהו פה ב10 שנים..בלי להזכיר שמות;)
-CosmicFire-
חחח
שאתה נולדת אני הייתי בן חמש
ואליאור 4וחצי :}

-CosmicFire-
אאא אופס זה הפוך :D
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אאא אופס זה הפוך :D


תערוך את ההודעה ההיא..לא הבנתי :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement