|
שלום לחובבי המוסיקה הטובה ! (חבר חדש)
|
View this Thread in Original format
| Dr.SuS |
אהלן אנשים
אחרי 3 ימים של צפיה לאישור מערכת, עברתי את הסלקציה כנראה..
:whip:
בכל מקרה, נעים מאוד
אני חן, בן 25 מת"א
המממ, מה עוד אפשר להגיד
חוץ מזה שאני נושם מוסיקה אלקטרונית...
אפשר להגיד שאני רוצה גם לעבוד בזה, אבל לא כדי גיי, והאמת אני כבר בדרך הנכונה (אפשר לגיד)
עם רעיון דיי חדש, שישווק מוסיקה טובה בצורה הנכונה,
לעם הפשוט שלא מבין במוסיקה ועוד שומע בריטני ספירס (איפה השקית הקאות)
לא ממש הבנתי מה אני צריך לעשות כאן בשביל ליהיות על ה"מפה"
כמו שקראתי, אז אם אשפר עזרה יהיה נחמד..
בכל מקרה, נחמד להכיר אנשים עם מחנה משותף, כמו מוסיקה טובה..
שמח להכיר.
חן:disbelief |
|
|
| AnthemFreak |
| ברוך הבא אחי.. אני שירן.. תהנה פה.. ותחרוש על הפורום:) |
|
|
| Dr.SuS |
תודה איש, כמו שאתה רואה כבר חרשתי לא מעט על הפורום
חוץ מזה שכבר שלושה ימים אני נמצא בו ולא יכול לכתוב...
חוץ מזה תמיד נחמד להכיר אנשים חדשים לא? |
|
|
| coby |
ברוך הבא חן אני מאמין במטרה שלך
:)
תהנה פה
מה הרעיון שלך ? |
|
|
| KrazyDJs |
ברוך הבא חן
אני אליאור
אני סדיסט
אני אוהב לשמוע בריטני ספירס
ואני אכה אותך עם שקיות הקאה
:wtf: :p
סתם סתם...זה מבאס לקום ב 5 בבוקר שיש שביתה בלי הצלחה לישון :) |
|
|
| Dj Black |
ברוך הבא :tongue2
אני תתומר
מקווה שתהנה פה
אחלה ניק :wtf: |
|
|
| eXeTik |
| ברוך הבא לפורום... אני רונן ואני מעריץ את בריטני ספירס :nervous: |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by Dr.SuS
אהלן אנשים
אחרי 3 ימים של צפיה לאישור מערכת, עברתי את הסלקציה כנראה..
:whip:
בכל מקרה, נעים מאוד
אני חן, בן 25 מת"א
המממ, מה עוד אפשר להגיד
חוץ מזה שאני נושם מוסיקה אלקטרונית...
אפשר להגיד שאני רוצה גם לעבוד בזה, אבל לא כדי גיי, והאמת אני כבר בדרך הנכונה (אפשר לגיד)
עם רעיון דיי חדש, שישווק מוסיקה טובה בצורה הנכונה,
לעם הפשוט שלא מבין במוסיקה ועוד שומע בריטני ספירס (איפה השקית הקאות)
לא ממש הבנתי מה אני צריך לעשות כאן בשביל ליהיות על ה"מפה"
כמו שקראתי, אז אם אשפר עזרה יהיה נחמד..
בכל מקרה, נחמד להכיר אנשים עם מחנה משותף, כמו מוסיקה טובה..
שמח להכיר.
חן:disbelief |
ברוך הבא לפורום הכי משובח שיש
תבלה
:)
לא הבנתי משהו
רשמת שאתה גיי
gay?:D :confused:
ועוד משהו בטח התכוונת למכנה
עד כאן מפי הטבעת של אבשלום קור- |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Eitan E
לא הבנתי משהו
רשמת שאתה גיי
gay?:D :confused:
|
הוא שכח פוסרופי :P
הכוונה שלו הייתה
dj - די ג'יי
:wtf: :wtf: |
|
|
| taltul |
| quote: | | חוץ מזה תמיד נחמד להכיר אנשים חדשים לא? |
בהחלט!!!!;)
ברוך הבא ל"מחנה האיכות" שלנו...
תרגיש בבית...
אני טלטול...נעים להכיר...:) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Eitan E
לא הבנתי משהו
רשמת שאתה גיי
gay?:D :confused:
|
יא ערס:)
איתן מה נסגר איתך עם כל הדעות הקדומות שלך?
אתה נשמע כמו איזה הומופוב אחי...:) |
|
|
|
|