|
Eindexamens (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ D-Man |
Maandag mag ik ook beginnen aan het vwo examen met Nederlands. Daarna nog wiskunde B1,2, natuurkunde 1,2, engels en scheikunde 1,2. Als ik voor alles een 5 haal dan kan het nčt :D
Daar gaan we dus voor :toothless
Iedereen die examen heeft veel succes verder!! |
|
|
| Asperge |
| Net Nederlands gemaakt, heb er wel een goed gevoel over op wat multiple choice vragen na. De samenvatting was goed te doen! Ik denk wel dat ik een 6.1 heb gehaald(had ik nodig voor een 7:D ) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by dj_spare
Ik heb vanmiddag mijn eerste examen gehad (M&O op VWO)... ging redelijk, heb in ieder geval de helft van de punten (dus ws een voldoende :D) maandag nederlands ja... |
is de helft van de punten niet gewoon een 5? kan jij nou niet rekenen of ik niet.. ik hoop als je nog geen wiskunde examen hebt gehad dat ik et neit kan want voor mij maakt het zowizo niet uit.. :)
succes iig allemaal! |
|
|
| babbel |
| Geen examen maar wel afstuderen en dat sucked echt 10x zo hard als een Havo / VWO examen :whip: |
|
|
| robin |
| gewoon blijven nadenken en laat je niet gek maken. succes |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by TimeportE
is de helft van de punten niet gewoon een 5? kan jij nou niet rekenen of ik niet.. ik hoop als je nog geen wiskunde examen hebt gehad dat ik et neit kan want voor mij maakt het zowizo niet uit.. :)
succes iig allemaal! |
helft van de punten is nooit een vijf... de normering wordt altijd pas een paar dagen van tevoren bekend gemaakt... maar ik heb de normeringen bekeken van de laatste 3 jaar... en daar kwam uit dat je bij de helft van de punten altijd zo rond de 5.5 zit (een voldoende op mijn school)... dus zodoende ;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by dj_spare
helft van de punten is nooit een vijf... de normering wordt altijd pas een paar dagen van tevoren bekend gemaakt... maar ik heb de normeringen bekeken van de laatste 3 jaar... en daar kwam uit dat je bij de helft van de punten altijd zo rond de 5.5 zit (een voldoende op mijn school)... dus zodoende ;) |
indeed, maximum aantal punten is altijd 90, als je daar de helft van hebt heb je 45 punten. je begint met 10 punten + 45 punten = 55 punten is dus inderdaad een voldoende
En als je in ieder geval de helft van de punten hebt komen er waarschijnlijk nog wel punten bij |
|
|
| TimeportE |
in mijn tijd kon je nog gewoon een 0 krijgen :D
of klink ik nu oud.. ;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TimeportE
in mijn tijd kon je nog gewoon een 0 krijgen :D
of klink ik nu oud.. ;) |
Volgens mij is het altijd zo geweest dat je maximaal 90 punten kon halen |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by babbel
Geen examen maar wel afstuderen en dat sucked echt 10x zo hard als een Havo / VWO examen :whip: |
Weet je wat nog veel harder sucked???
Afstuderen op het HBO met een 8 en dan denken dat het studeren je wel bevalt. Dan ga je vrolijk naar een universiteit en dan kom je erachter dat dat dus gewoon gruwelijk hard zuigt!!!!
Laat ik het zo zeggen, succes aan iedereen die iets aan school doet en veel zin heeft in de zomer! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Lynxx
Weet je wat nog veel harder sucked???
Afstuderen op het HBO met een 8 en dan denken dat het studeren je wel bevalt. Dan ga je vrolijk naar een universiteit en dan kom je erachter dat dat dus gewoon gruwelijk hard zuigt!!!!
Laat ik het zo zeggen, succes aan iedereen die iets aan school doet en veel zin heeft in de zomer! |
Je moet gewoon niet zoveel zuipen jij :tongue2 :tongue3 ! |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by Lynxx
Dat kan dan straks nog leuk worden :rolleyes: |
|
|
|
|