return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Eindexamens (pg. 3)
View this Thread in Original format
M5
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
Dat kan dan straks nog leuk worden :rolleyes:

jij deed toch BE? wat ga je nu doen dan?
dj_spare
pffrt... net Examen Geschiedenis gehad... stonden weer lekker veel fouten in de bronnen en opgaves.. hij was redelijk te doen hoorde ik, maar niet voor mij :(
EverZ
quote:
Originally posted by dj_spare
pffrt... net Examen Geschiedenis gehad... stonden weer lekker veel fouten in de bronnen en opgaves.. hij was redelijk te doen hoorde ik, maar niet voor mij :(

Wat voor fouten heb je gezien dan? Ik zag alleen dat er 1x naar een verkeerde bron werd verwezen.
Asperge
Net mijn wiskunde b12 examen gemaakt, tot en met 10 was zeer goed te doen daarna werd het vrij pittig vond ik. Heb net ff snel doorgekeken op internet en ik denk dat ik de 5.8 die ik nodig had voor een 7 wel gehaald heb:D

Op naar natuurkunde:)
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by M5
jij deed toch BE? wat ga je nu doen dan?

goed onthouden :) heb ik toch nog indruk gemaakt tijdens mijn post-periode :D.

Ben afgelopen februari afgestudeerd voor de opleiding bedrijfseconomie. Inmiddels ben ik bezig met een overgangstraject via de Open Universiteit om in september te mogen beginnen met de Master Bedrijfskunde aan de Universiteit Twente.

Was jij ook BE aan het doen of.....
M5
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
goed onthouden :) heb ik toch nog indruk gemaakt tijdens mijn post-periode :D.

Ben afgelopen februari afgestudeerd voor de opleiding bedrijfseconomie. Inmiddels ben ik bezig met een overgangstraject via de Open Universiteit om in september te mogen beginnen met de Master Bedrijfskunde aan de Universiteit Twente.

Was jij ook BE aan het doen of.....

Ik doe AC (daarom had ik het ook onthouden :)). Maar ik hoop in juli of anders augustus klaar te zijn. Daarna werken en 1 dag in de week naar de uni voor mn RA.
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by M5
Ik doe AC (daarom had ik het ook onthouden :)). Maar ik hoop in juli of anders augustus klaar te zijn. Daarna werken en 1 dag in de week naar de uni voor mn RA.

beter...lekker geld verdienen en nog studeren ook :)

Succes d'r mee!
jp
Veel succes allemaal! :)
arjen
m&o was easy 5.6-7.1 (6.0 voor 7)
ne was ook easy 5.8-7.3 (6.4 voor 7)
ge ook al zo simpel :D 5.8-7.3 (6.2 voor 7)

latijn vandaag was klote maar ik kan geen latijn (3,5-5,0) 4.2 voor 5
de 2.2 voor de 4 heb ik in ieder geval

nu nog ff economie en dan zijn de moeijlijkste geweest
Asperge
Zooow vanmiddag natuurkunde gehad en dat was echt verrot simpel rond de 67 punten van de 79 wat dus een cijfer rond de 8-8.5 inhoud:D

ff een overzichtje

Ned, rond de 7 gehaald
Wis B12, rond de 6.5 gehaald
Nat12 , rond de 8 gehaald

wooeiiiiiiii, gaat lekker zo. vrijdag nog ff engels en dan woensdag nog ff scheikunde! nee dit bevalt me wel:) die examens stellen helemaal niet zo veel voor, ik had veel moeilijker verwacht:p

Tim81
Succes allemaal met de laatste loodjes (die schijnen toch spreekwoordelijk het zwaarst te zijn)
Muppet
Ben geslaagd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement