return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Teknation (pg. 2)
View this Thread in Original format
Little Theseus
dan had deze thread slechts 1 weekje eerder moeten komen, dan had ik nog geen afspraken en nog geen kaartje voor TE.
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
maarja... Mario Piu is vast ook wel leuk...
Dr Mystical
Sorry Theseus, zo lang weet ik het zelf ook niet. Ik stuitte bij toeval op een flyer.
Dr Mystical
Voor de mensen die Stephan & Vincent The Wit en er wat van willen horen, ga naar http://www.teknation.nl Daar is een liveset van ze te downloaden en nog wat andere.
Eye-Riz
mmm, ik wist het al wel langer, heb zelf de info bij ons op de site gezet, maar heb er niet aan gedacht om het jullie te vertellen, spijtig :)
Bellie
Ik ga niet.Volgende dag is er Technoboat Delight met

- Jerome
- Umek
- K.Cee
- Alexander Koning.

Ik ga daarnaartoe
Dit lijkt me wel een betere line-up toch!! :D

GREETZ!!
Eye-Riz
geen flauw idee, hihi, het is omdat ik heb beloofd te komen, en omdat het in Utreg is, vandaar... :D
Little Theseus
quote:
Originally posted by Little Theseus
dan had deze thread slechts 1 weekje eerder moeten komen, dan had ik nog geen afspraken en nog geen kaartje voor TE.
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
maarja... Mario Piu is vast ook wel leuk...



WOOOOOOOOOOOOOOOPSIE!!!!!
Ik was weer lekker suf in bezig op de vroege ochtend.
ik d8 namelijk dat teknation tegelijk met TE was!
Maarre, ik had t er TOEVALLIG met een klasgenoot over, en hij ging, en ik wilde dus erg graag gaan, maar had nog niemand om mee te gaan.

Tot mij grote vreugd was hij zo vriendelijk me mee te vragen (ik ken die gast pas twee dagen) .. , want dan kon ik gelijk zijn vrienden leren kennen en lekker meefeesten. Dus das dan weer beter! Ik moet alleen nog vrij zien te krijgen van werk op zaterdag (begin elke zaterdag 6.00 uur soggens :mad: ) en dan kaartje kopen..

Stampuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:p :p :p
Little Theseus
quote:
Originally posted by Bellie
Ik ga niet.Volgende dag is er Technoboat Delight met

- Jerome
- Umek
- K.Cee
- Alexander Koning.

Ik ga daarnaartoe
Dit lijkt me wel een betere line-up toch!! :D

GREETZ!!


-JEALOUS-!!!!!!!!!!
Hij wel!
Nou ik wens je veel plezier op die boot!
Lijkt me echt vet om gewoon al varend op een technofeest te zijn!
Alleen een beetje jammer dat alle dj's maar een uur draaien.
Veel plezier daar!
Dr Mystical
Jammer dat je niet in Utrecht woont Theseus, anders kon je meteen door naar je werk :)
Eye-Riz
Nou Little Theseus, tot vrijdag dan! hihihi!
Als je een koekiemonster ziet, spreek hem dan even aan! (maar kijk uit dat je niet zo kort bent als een koekie, want dan heb je een probleem :D :D :D )

Little Theseus
WOEIII!
Kick ass, dan kan ik DE DJ EYE-RIZ gewoon in het eggie zien!
Ik zal niet zo kort zijn als een koekie, maar ik draag wel een koekiemonster boxershort, maar die krijg je toch niet te zien :p

nu maar hopen dat je hem niet in een koekjesbui opvreet :eek:

:D :D
Eye-Riz
Nou, voor mij hoef je niet bang te zijn, maar voor mijn maatje dus wel, hihihi! Waar koekiemonster is, ben ik ook, dus laat ff weten wie je bent (al was het door je boxer te laten zien, whahaha! :D )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement