|
Teknation (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dr Mystical |
| He Eye-Riz ga je een koekiemonster t-shirt dragen of zo? Of neem je een pop mee of iemand in pak? Waarschijnlijk trek ik mijn Passao t-shirt aan. Ik zie je daar wel. |
|
|
| Eye-Riz |
:D je ziet hem vanzelf wel, hihihi, je kunt er bijna niet omheen! :D :D :D
Ik heb altijd één geluk: hij ziet mij gelukkig nooit als ik zo kort ben als een koekie. Anderen daarentegen hebben minder geluk :D |
|
|
| Dr Mystical |
| Je lijkt wel een psychopaat met al dat gelach van je ;) Ik word er gewoon bang van. Ik ga maar proberen mijn kaartjes te verkopen, wordt mij veel te gevaarlijk. :) |
|
|
| Eye-Riz |
| het spijt me, ik zal proberen om vijf minuten niet meer te lachen (pff, hele opgave!) |
|
|
| Dr Mystical |
| De vijf minuten zijn al ruim voorbij, als je wilt lachen mag het weer :) Valt gelukkig nog wel mee jouw psychopatische gedrag :D Maar goed dat ik mijn kaartjes nog niet verkocht had. |
|
|
| Eye-Riz |
| kheb een probleem... ben afgekickt, ben het lachen nu verleerd! Allemaal JOUW schuld Mystical! Het enige wat ik nu nog kan is dit...:clown: |
|
|
| Dr Mystical |
| God je lijkt wel een clown, doe gewoon een beetje relaxed en alles komt weer goed :D |
|
|
| Little Theseus |
WOOOOT!
Ik haat mn baas!
Ik krijg gewoon geen vrij! Terwijl ik vrij MOET hebben als ik naar Teknation wil.. Damnnnnn!!!!!!!!!
Echt heel bijdehand, ik word nog opgebeld als ik misschien nog wel vrij kan krijgen (yea right!). Ik sta ook niet in mn recht want mn contract zegt dat verzuimen een maand van tevoren aangekondig moeten worden. En ziekmelden kan ook niet want er is thuiscontrole :mad: :mad: ..
Ik hoop nog op een telefoontje, maar ik zie het somber in!
OMG Iris dus ik kan je ook niet echt opvrolijken... er rest mij nog 1 ding... :clown: ....
...
...
....!
NEE!
Ik blijf lekkur vrolijk, vanavond gewoon weer partyen...
Enne Rizzie, voor als het jou niet lukt om vrolijk te worden, zal ik je wel even virtueel kietelen: :whip: :eyes: :whip: :conf: :whip: :eek: :whip: :) :whip: :p :whip: :clown: :whip: :stongue: :whip: :toothless :whip: :rolleyes: :whip: :whip: :cool: :whip: :p :whip: :p :whip: :D :whip: :D :D :D |
|
|
| Eye-Riz |
beetje SM-manier van kietelen hoor, met een zweepje, foei!
Ik was vrolijk hoor, ben het nog steeds (en het lachen dus ook niet verleerd, was grapje)
Waarom moet je vrij hebben? Kunt toch best wel nachtje doortrekken? Watje... :p :D |
|
|
| Dr Mystical |
| Iris heeft gelijk, ga je gewoon wat eerder weg, slaap je na (of op :)) je werk wel weer. |
|
|
| Little Theseus |
Tja, als ik naar een feest ga wil ik wel tot het eind blijven, en zelfs al zou ik eerder weggaan, de trein gaat niet eerder dan zes uur, vanaf dan duurt het nog een uur voordat ik thuis ben, terwijl ik om kwart voor zes moet beginnen op t werk..  |
|
|
| Eye-Riz |
| wat voor werk doe jij dan in godsnaam dat jij op ZATERDAG!!! om kwart voor zes moet beginnen?!?!? :conf: :) |
|
|
|
|