return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Tiësto har blivit adlad (pg. 2)
View this Thread in Original format
AC.
Bara jag som tycker det hela börjar gå till överdrift nu?
ScuL
Nja på den ena sida har du rätt.
Dock finns det flera stora pop-artister i Holland som fick samma dekorationen. Då får Tiësto inte vara en undantag tycker jag. ;)

Annars tror jag att artister egentligen inte alls borde få dekorationer för att de är egentligen för folk som verkligen gör något för människor. (Typ invandrar, hemlösa, fattiga, osv, osv).
St_Andrew
wow coolt, grattis tiesto :)
Laszlo
quote:
Originally posted by AC.
Bara jag som tycker det hela börjar gå till överdrift nu?


Nja, det kanske börjar bli lite hypat kring tiesto, men man måste också komma ihåg att trancescenen aldrig hade varit den den är idag om det inte hade varit för Tijs, så jag tycker han förtjänar all credit i världen.
Cloudburst
Fräckt, jag snodde och postade på t.nu oxå... :p

Finns det någon annan länk än http://www.tiestoworld.nl ??
Virus
quote:
Originally posted by Glorie
Jag skulle inte vilja heta Rutten i efternamn :toothless


Haha.. Precis vad jag tänkte...
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by AC.
Bara jag som tycker det hela börjar gå till överdrift nu?


Håller med!
Han må vara en sjuhelvetes bra för trance-scenen, men adel...det föds man till :)
tobo99
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Håller med!
Han må vara en sjuhelvetes bra för trance-scenen, men adel...det föds man till :)


Äh, kolla bara på Sir Anthony Hopkins och Sir Sean Connery
DjAviander
Jaja, inte trodde jag det inte, men kan en borgmästare verkligen adla folk?:conf:
Trodde att det var Knugafamiljen som bestämde sånt jag. =)

Grattis till Tijs iaf som har gjort sig förtjänt av titeln "Sir".
reveal
quote:
Originally posted by DjAviander
Grattis till Tijs iaf som har gjort sig förtjänt av titeln "Sir".


Tror bara att det är inom det brittiska väldet som man får titeln "Sir", men jag är inte 100

ScuL
Såvitt jag vet är sin titel nu "Officier" som betyder "Officer" på Engelska. :)

quote:
Originally posted by DjAviander
Jaja, inte trodde jag det inte, men kan en borgmästare verkligen adla folk?:conf:
Trodde att det var Knugafamiljen som bestämde sånt jag. =)


Inte här. Drottningen är för upptagen att syssla runt med såna saker :p
Vizay
lite intressant att en man som enligt ryktena inte gjort något själv är den som blir adlad :p

vet iofs inte hur mycket sanning det ligger i dom ryktena men jag har hört det från så många olika håll och från en del personer som faktiskt borde ha ganska bra koll på det så det skulle inte förvåna mig om det stämmer.

hur det än ligger till med den saken så ere lite coolt att bli adlad för att man spelat så stor roll för dansmusiken, fast jag tycker fan armin e mer värd adling i så fall ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement