return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Tiësto har blivit adlad
View this Thread in Original format
ScuL
Tijs Verwest, bekannt som DJ Tiësto har blivit adlad i sin hemstad imorse. Han är förordnat till riddare i riddarorden av Oranje-Nassau (Hollands kungliga familjen) av borgmästare Rutten av Breda.

"Du är den okrönta kungen av dancemusiken", sa Rutten. "I tio år tid har du blivit världens bästa DJ på egen kraft." Tiësto själv var förvånad. "Det är en jättestor överraskning. Jag känner mig ärad för att det här är en sällsynt dekoration i Holland. Det här gjorde mig lite emotionell."

Den 35-åriga Tiësto vems nya album Just Be släpps inom kort, vann de senaste åren bland annat tre TMF Awards, Silveren Harpen, en MTV Holland Award, och två Dutch DJ Awards. Även blev han utvalt som bästa DJ i världen två år i sträck av det ledande magasinet DJ magazine.



:)
Laszlo
wow. Inte illa punkat! *Lyfter på hatten*
Gate 42
Så nästa gång man ska gå och se Tiesto är det "Sir Tiesto" som spelar... ;) :stongue:

Fast det är lite häftigt tycker jag :)
reveal
Coolt :D

Kanske läge att skriva om i Music Forum också Scul? :)
ScuL
Äh det kan du göra .. det står redan i Holland forumet iaf :D
Cube
Hehe, helt klart läckert måste jag säga :)
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
DJ Tiësto har blivit adlad av borgmästare Rutten av Breda.


Jag skulle inte vilja heta Rutten i efternamn :toothless men roligt för Tiesto :)
dbl
heh.. ball.. o kul för honom :)
CJ InterCity
välförtjänat :D
Producer
quote:
Originally posted by Gate 42
Så nästa gång man ska gå och se Tiesto är det "Sir Tiesto" som spelar... ;) :stongue:

Fast det är lite häftigt tycker jag :)



Skulle inte förvåna mig om han döper om sig från DJ till Sir Tiesto när han är ute o lirar...haha va ball

OracaZ
hoppas han börjar producera lite bättre nudå :toothless
RebeL9
quote:
Originally posted by OracaZ
hoppas han börjar producera lite bättre nudå :toothless


ja man kan ju alltid hoppas ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement