|
מושיק מציג, בורדו
|
View this Thread in Original format
| YO-I |
אחד האנשים היותר יקרים בשבילי, חבר, דיג'יי ויוצר ענק מושיק שלומי מוציא בקרוב שלל אלבומים חדשים, דיסק כפול שלו, דיסק כפול של מוזיקה שהוא יצר תחת השם אגראנאוט ופרוייקט חדש בשם בורדו
אני אתמקד כאן בבורדו, על שאר הדברים אני יעדכן בזמן שיגיע אבל בורדו בהחלט הולך להיות אחד הפרוייקטים היותר מדהימים ומיוחדים שנעשו כאן בארץ, ליאון רוזנברג השחקן/דוגמן יחד עם יסמין בקר יהיו הזמרים וכל האלבום יהיה בהפקה מוזיקלית של מושיק, מוזיקת דאון טמפו עם אלמנטים של פרוגרסיב, מלודיות מתקתקות ומה לא
כדי שיהיה לכם מושג מה זה "בורדו" אני מצרף כאן לינק לקליפ של מושיק לקטע ענק של ההרכב, הופעה חיה ממועדון הטי אל וי מלפני חודש, אני גם מופיע בקליפ, תהנו
http://66.111.41.130/moshic/Moshic_live_from_the_TLV_(feat_Bordo).htm |
|
|
| YoraY |
שמע........
זה מה זה כבוד ו... לא יודע איך להגדיר ... איכות ו...רמת שיא נגדיר את זה ככה להוציא אלבום ועוד כפול הבעיה היא ש
א. אף אחד לא מכיר אותם
לפחות אני לא ואני בטוח שעוד יותר מ90% מהארץ הזאת (בהגזמה חיובית..) לא מכירים אותם
ב. עד שיכירו אותם .. מדובר בפרוגרסיב טראנס שבא נשים תקלפים על השולחן...... ממש בודדים (בקנה מידה של ארץ ישראל) אוהבים את הסיגנון הזה
אז..... איזו הצלחה מצפים מהאלבום הזה בדיוק?
תראה את
beam_vs._cyrus
שהוציאו את
lifestyle
או את
pulsedriver
שהוציא את
night_moves
יש באלבומים האלה קטעים ולהיטים שנוצרו שנים על גבי שנים לפני האלבום... וההנחה היא שהיוצרים עוד לא היו בשלים לאלבום שיצליח
אני ממש מתנצל אם אני מדבר שטויות זה פשוט מה שאני חושב
אשמח לשמוע תגובות... ותשדלו להשמע בוגרים ולא לצחוק גם אם אמרתי משהו שטותי.....
edit:
ואיך יכולתי לשכוח את
ג. עעעעעעדדדדדד שאנשים יכירו אותם וועעעעעעעעעעעעעד שאנשים יחליטו שהם אוהבים את הסיגנון ......... לא יודע מה איתכם לי לא נראה שהרבה מהם ילכו לקנות את הדיסק הכפול (מתבטא גם במחיר) של הדיסק ויעדיפו להוריד או פשוט לא לקנות... |
|
|
| YoraY |
אז עכשיו אני מכיר... לא התלהבתי תאמת.. ואולי זה בגלל האיכות
LIVE
וגם בגלל שבכללי אני לא אוהב פרוגרסיב...
רק דבר אחד שמתי לב זה בקשר לסיגנון בשיר הזה זה שהשיר מוציא לי ניצוץ של התעניינות רק כשהבאסים מתחילים לנוע קצת ולא נשארים מישורים...
בכל מקרה הווקאל נשמע סבבה באמת..... רק צריך לתת לו איזה
G&M Project Remix
והוא מסודר;) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by YoraY
וגם בגלל שבכללי אני לא אוהב פרוגרסיב...
|
חחח..אחי..סלח לי על החוצפה אבל למה אז להגיב סתם כדי לקטול בטרד המוקדש למושיק והדארק פרוגרסיב שהוא עושה..ועושה טוב כפי שאני יכול לראות...:)
תתייחס לזה כשאלה רטורית... |
|
|
| YO-I |
הבנת הנקרא, זה אחד מהדברים החשובים שלימדו אותי בבית הספר לפני המון שנים ומשום מה הכותב המהולל
YoraY
לא הבין מה שכתבתי
יקירי, מושיק שלומי, הוא ולא אחר מוציא אלבום כפול מחומרים שהוא יצר, דברים חדשים שלו שלא שוחררו עדיין וריליסים חדשים, זה דבר ראשון
דבר שני, אגרונאוט, השם שמושיק יוצר תחתו את מוזיקת הקלאב טראנס, גם כן אלבום כפול, אחד במיקס והשני יכיל רק סינגלים של קטעים חדשים שלא שוחררו, זה דבר שני
ודבר שלישי הפרוייקט בורדו שמושיק הפיק מוזיקלית, הם מוציאים אלבום חדש, דיסק אחד לא כפול, המוזיקה תיהיה דאון טמפו, מה שראית בקליפ זה טראק נסיוני שלא יהיה באלבום שמושיק יחד עם ליאון ויסמין החליטו לנסות בטי אל וי לייב, בעיקר בגלל סוג המוזיקה, פרוגרסיב, בפעם הבאה תקרא טוב מה שכתבתי ואגב, אין ולא יהיה יוצר יותר מדהים, יצירתי וכשרוני כמו מושיק, עם כל הכבוד לטייסטו וארמין, אבל הם גדולים בז'אנר שלהם, בפרוגרסיב, מושיק מספר 1
YO-I |
|
|
| KrazyDJs |
נשמע מגניב..
מחכה לאלבומים..
כנראה אפילו אלך לקנות אחד מהם
יש מידע מתי הם אמורים להשתחרר ? |
|
|
| Sm0keMachine |
ראסמי יש מצב האלבומים האלה שווים קניה..
מושיק פשוט תותח...לדעתי אחד היוצרים הטובים בארץ..
אני עדיין שומע את האסנצ'ל מיקס שלו משנה שעברה..פשוט יצירת מופת..
אבל מה, אני לא מחכה בקוצר רוח לשמוע את האלבום הדאון-טמפו שלו..
כל הקטעי ברייקביט/אמביינט שלו ששמעתי מאוד מוזרים ומייגעים..... :) |
|
|
| Rising |
מושיק תותח ואני חולה עליו...
השער התשיעי" קטע אליפות"..
ומה הקטע שאף אחד בארץ לא מכיר אותו?
אז שלא יכירו אותו.. הכבוד שהוא מקבל בעולם זה לא יאמן וצריך להתגאות בו על זה...
beam vs. cyrus?!!
wtf
מה הקשר שלהם עכשיו למושיק ?? מוזיקה מסחרית מסריחה מהתחת
G&M Project Remix
:conf:
מה הקשר ?!
ואני מאוד מקווה שרוברט גיטלמן לא יתחיל לעבוד עם מושיק ויהרוס את הסגנון היחודי שלו. |
|
|
| cluBBer |
מושיק תותח ויודע לעשות מוזיקה טובה
YORA
סלח לי אבל אתה מדבר שטויות אחושרמוטה
מושיק לא צריך שיכירו אותו בארץ , הוא צריך את ההכרה בעולם , שיש לו אותה
אני בטוח שאלבום יצא באחד הלייבלים הטובים בעולם
למה לזעזעל אתה מזכיר את
PULSEDRIVERS & CYRUS & BEAM
בטראד כל כך משובח שבו מדברים על מוזיקה טובה
זה ממש לא בסדר כאילו |
|
|
| YO-I |
חחח, מה זה? רק מושיק יעבוד עם גיטלמן, ממש, בכל אופן אני לא יודע עד כמה אתם מודעים לזה אבל מושיק מאד אהוב ומוכר בחו"ל, אין לכם מושג עד כמה
גם אני לא הבנתי מה הקשר בין
beam vs. cyrus
וכל שאר ההרכבים שהוזכרו כאן, באמת
WTF
כיוצר מושיק כמובן עשה טראקים מדהימים בזאנר הקלאב טראנס תחת השם אגרונאוט, גם ארמין וגם טייסטו הכניסו את הטראקים שלו לאלבומים שלהם ולגבי בורדו, כנסו לאתר שלו, תלחצו על הלינק שיש שם בורדו פרוג'קט ותשמעו סמפל ברקע, מוזיקה ספייסית, מדהים
YO-I |
|
|
| YoraY |
טוב הייתי נכנס לוויכוח הזה לעומק אבל ממש אין לי כח :\
אני מקווה שרק תהיה לו הצלחה... לא באתי להגיד שום דבר בדברי חוץ מזה שאני חושש שאלבום כזה לא יקבל הצלחה ארצית.. זהו
:>
וקוראים לי יוראי.....
ומה עשיתם עניין מזה שהזכרתי את פולסדרייב.. סך הכל הבאתי דוגמא.. |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by YoraY
טוב הייתי נכנס לוויכוח הזה לעומק אבל ממש אין לי כח :\
אני מקווה שרק תהיה לו הצלחה... לא באתי להגיד שום דבר בדברי חוץ מזה שאני חושש שאלבום כזה לא יקבל הצלחה ארצית.. זהו
:>
וקוראים לי יוראי.....
ומה עשיתם עניין מזה שהזכרתי את פולסדרייב.. סך הכל הבאתי דוגמא.. |
פולסדרייברס לא דוגמא טובה |
|
|
|
|