return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Har ni några kända namn (pg. 2)
View this Thread in Original format
ScuL
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Stalker! :eek:

edit: på den annen side er det kanskje ikke så vanskelig å slå opp Richard de Mildt i telefonkatalogen :p


exakt men det kan man göra med nästan alla kända DJ's.
men han gav mig sin adres när jag skickade upp en demo ;)
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
Och en gång hade jag Tiësto på ICQ.. (1998 något?).
När han var upptäckt bytte han ICQ account 3 ggr och sen har jag tappat spåret :D


hehe :rolleyes: tappat spåret.. det kan jag förstå ;) men coolt iaf

quote:
Originally posted by OracaZ
sen har jag 2 av världens roligaste människor på msn


fint.. hoppas de vet om att du tycker de är världens roligaste också.. annars skulle de nog bli glada av att höra. :)
OracaZ
quote:
fint.. hoppas de vet om att du tycker de är världens roligaste också.. annars skulle de nog bli glada av att höra. :)


jag va med de igår =).. garvar konstant med de.. det är tur att man har några riktigt bra vänner =).. jag tycker att alla som har nån riktigt bra vän.. ni ska sms:a de o tala om att ni är glada att de finns =).. sånna små söta sms gör dagen bra för mig ialf =).. o jag tror att 3e världskriget kommer att starta pga för lite smileys och internet/sms-kramar.. så Kram på hela sweta!
dbl
har:
endre
Gil Schwartz
mr.mystery (al azar)
lightworks


haft:
envio
airbase
parker

hmmmm.. kan inte komma på nån mer nu.. kan hända att jag missat nån som e signad eller så dock... heh
bryr mig inte så mycket om den delen direkt sålänge dem e trevliga att prata med :)
Glorie
quote:
Originally posted by OracaZ
jag va med de igår =).. garvar konstant med de.. det är tur att man har några riktigt bra vänner =).. jag tycker att alla som har nån riktigt bra vän.. ni ska sms:a de o tala om att ni är glada att de finns =).. sånna små söta sms gör dagen bra för mig ialf =).. o jag tror att 3e världskriget kommer att starta pga för lite smileys och internet/sms-kramar.. så Kram på hela sweta!


:) word! skönt för dig att du har _och_ uppskattar dina riktigt bra vänner.. kul och läsa.
jofawe
ICQ

Envio
Andreas Wiklund (från TSEC och Lagoona)
Michael Splint
Bo från Filo & Peri
Dominic från Filo & Peri
Rob Vox
Marco


hmm.. kommer inte på nån mer :(

tycker jag har dåligt med SWETA folk .. grr
Vizay
quote:
Originally posted by jofawe
Bo från Filo & Peri
Dominic från Filo & Peri


båda dom två e ju underbara att snacka med när dom dyker upp på webchat nätverket :D
Cloudburst
Brukade chatta och prata med Rico (Probspot) ganska ofta för något år sedan på ett forum jag höll till på... Visste redan då att han skulle slå igenom när som helst. :)

Annars vet jag inte... Mr.Mystery har jag känt i 6 år typ och lightworks har jag oxå pratat lite med...

Inga riktigt stora alltså..
jofawe
quote:
Originally posted by Vizay
båda dom två e ju underbara att snacka med när dom dyker upp på webchat nätverket :D



haha.. jo det är ju därifrån jag raggat upp dem ;)
DjAviander
Oj oj oj vad tråkig jag är då. Har inte en enda "kändis" :P :o

Kraith
:rolleyes:
Dj_Irish
Jag har de personliga adresserna till hela Bonzai-skivbolagets ledning av diverse andledningar.... :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement