return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Har ni några kända namn (pg. 3)
View this Thread in Original format
dbl
quote:
Originally posted by moolow
Oj.. tycker att frågan e lite löjlig. Det speglar återigen att man ska värdesätta människor som är ''bättre'' än andra, hmm...


annars så e det ju mest bara för en kul grej ;)
Glorie
hmmm, det där svaret (moolows)
såg jag iofs inte i tråden...

var ju såklart menat som en grej för skojs skull.. inte nåt me att värdera människor olika :eyespop:
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
hmmm, det där svaret (moolows)
såg jag iofs inte i tråden...

var ju såklart menat som en grej för skojs skull.. inte nåt me att värdera människor olika :eyespop:


försvann efter att jag hade skrivit av nån anledning
Vizay
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Jag har de personliga adresserna till hela Bonzai-skivbolagets ledning av diverse andledningar.... :rolleyes:


:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
irish the stalker ska ge igen för att dom tvingar honom ta ner mixarna eller? :p:disbelief
St_Andrew
quote:
Originally posted by Vizay
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
irish the stalker ska ge igen för att dom tvingar honom ta ner mixarna eller? :p:disbelief


hehe, smart, ge ut adressen till massa spammare ;) :disbelief
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Vizay
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
irish the stalker ska ge igen för att dom tvingar honom ta ner mixarna eller? :p:disbelief


Mwahahahaha! :disbelief
SteveTranz4ever
Vet inte hur pass kända/okända de ska va :rolleyes: snackar/snackat med dom regelbundet...

Envio
Parham
Sorrow Killen e ju stor som fan i USA
Jace
Gareth Emery aka. GTA (Har mailats en del fram å tillbaks)
GyLLe
Jag har:

orkidea
gielen
tiesto
skorsten
armin
marco
scott project
lena PH



















not :)
JenStar
Och jag som ville ha Lena Ph's.. ;)
dbl
quote:
Originally posted by JenStar
Och jag som ville ha Lena Ph's.. ;)


jag med *dräggel*

DJmoXX
hmm.. de var inte lätt men de jag har kontakt med mest är: dana, luna, a-lustion.
Glorie
quote:
Originally posted by DJmoXX
hmm.. de var inte lätt men de jag har kontakt med mest är: dana, luna, a-lustion.


Dana? :eyes: jäla skiiit :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement