|
Har ni några kända namn (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| quote: | Originally posted by moolow
Oj.. tycker att frågan e lite löjlig. Det speglar återigen att man ska värdesätta människor som är ''bättre'' än andra, hmm... |
annars så e det ju mest bara för en kul grej ;) |
|
|
| Glorie |
hmmm, det där svaret (moolows)
såg jag iofs inte i tråden...
var ju såklart menat som en grej för skojs skull.. inte nåt me att värdera människor olika :eyespop: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
hmmm, det där svaret (moolows)
såg jag iofs inte i tråden...
var ju såklart menat som en grej för skojs skull.. inte nåt me att värdera människor olika :eyespop: |
försvann efter att jag hade skrivit av nån anledning |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Jag har de personliga adresserna till hela Bonzai-skivbolagets ledning av diverse andledningar.... :rolleyes: |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
irish the stalker ska ge igen för att dom tvingar honom ta ner mixarna eller? :p:disbelief |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Vizay
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
irish the stalker ska ge igen för att dom tvingar honom ta ner mixarna eller? :p:disbelief |
hehe, smart, ge ut adressen till massa spammare ;) :disbelief |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Vizay
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
irish the stalker ska ge igen för att dom tvingar honom ta ner mixarna eller? :p:disbelief |
Mwahahahaha! :disbelief |
|
|
| SteveTranz4ever |
Vet inte hur pass kända/okända de ska va :rolleyes: snackar/snackat med dom regelbundet...
Envio
Parham
Sorrow Killen e ju stor som fan i USA
Jace
Gareth Emery aka. GTA (Har mailats en del fram å tillbaks) |
|
|
| GyLLe |
Jag har:
orkidea
gielen
tiesto
skorsten
armin
marco
scott project
lena PH
not :) |
|
|
| JenStar |
| Och jag som ville ha Lena Ph's.. ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by JenStar
Och jag som ville ha Lena Ph's.. ;) |
jag med *dräggel* |
|
|
| DJmoXX |
| hmm.. de var inte lätt men de jag har kontakt med mest är: dana, luna, a-lustion. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by DJmoXX
hmm.. de var inte lätt men de jag har kontakt med mest är: dana, luna, a-lustion. |
Dana? :eyes: jäla skiiit :D |
|
|
|
|