|
Officiell SWETA-anthem
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
Jag vet inte om det har varit något snack om detta innan, men nu när vi har börjat massproducera SWETA T-shirts, muggar, stringtrosor och gud vet vad så kanske det vore på sin plats med en SWETA-låt?
Det är ju ingen hemlighet att det här på SWETA finns ett gäng duktiga producenter, så varför kan inte alla ni som är skickliga knåpa ihop varsit bidrag, som vi sedan röstar fram till en blivande officiell SWETA-anthem - som folk sedan kan få remixa om de känner för det?
Nå, vad sägs? Who's up for a challenge? |
|
|
| Dioxys |
jag är lugnt up for it!
sign me up! ska vi ha nån deadline? |
|
|
| dbl |
| låter la bra det... se om man kan få ihop något bara.. heh |
|
|
| CJ InterCity |
| jag ska rota fram mitt ejay från källaren, count me in! :toothless |
|
|
| ScuL |
SWE-TA - The Anthem (Tung remix)
:toothless |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Dioxys
sign me up! ska vi ha nån deadline? |
hmmm...någon deadline måste vi ha...är det för tidigt med en deadline den 1:a augusti? Då har folk två månader på sig...kan nog behövas med tanke på att många säkert har fullt upp med skolarbeten och liknande de kommande två veckorna, samt att många åker iväg på semester i början av juli, och blir borta en vecka eller tre. |
|
|
| Dioxys |
inget mig emot :)
har iaf gjort upp en liten skiss på hur min kommer låta :)
högerklicka och spara som... ;)
ni får gärna komma med pointers om hur ni skulle vilja ändra/ta bort/lägga till i den :) |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Dioxys
inget mig emot :)
har iaf gjort upp en liten skiss på hur min kommer låta :)
högerklicka och spara som... ;)
ni får gärna komma med pointers om hur ni skulle vilja ändra/ta bort/lägga till i den :) |
najs som fan juh :D hgar typ inge klaga på :cool: |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Laszlo
hmmm...någon deadline måste vi ha...är det för tidigt med en deadline den 1:a augusti? |
Låter som en bra tidsgräns tycker jag. Ska se om jag hinner mig på att göra ett bidrag under semestern i sommar.
Ska det vara något sorts tema eller ska man bara göra något som man känner för? Ska det liksom vara "anthem" ala Sensation låtarna eller ska det vara blandat och i slutändan vara en "vanlig" låt som blir en theme song för SWETA? |
|
|
| St_Andrew |
| tycker den här idéen är intresantare :) |
|
|
| jofawe |
Vad sägs om att några gör den, och sen lägger de upp midi´s och allt sånt nånstans, så kan vi andra göra mixar :)
mer SWETA än så blir det inte =)
Oooo... dioxys, den är GRYM .. |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by jofawe
Vad sägs om att några gör den, och sen lägger de upp midi´s och allt sånt nånstans, så kan vi andra göra mixar :)
mer SWETA än så blir det inte =)
Oooo... dioxys, den är GRYM .. |
Vad sägs om att de som har intresset/tid gör en varsin låt först (precis som alla andra bidrag vi haft till t-shirt bl.a.)
Sen har vi en omröstning och alla bidragen sammlas till sweta-skivan? |
|
|
|
|