|
Het officiële EK 2004 topic (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Jappio
ik vond seedorf de beste man van het veld tegen ierland. Die gaf tenminste nog is een steekpassje waaruit wat gevaar kwam. En die bouma is inderdaad een aanfluiting.. Dan nog liever de Boer |
Ik vind Seedorf inderdaad ook helemaal de beroerdste niet. Die man heeft echt een onnavolgbare techniek en hoort zeker in z'n huidige vorm gewoon in de basis. Misschien jammer voor Van Der Vaart dus?
Het enige probleem met Seedorf is dat hij niet zo goed kan schieten. Je kan er vergif op innemen dat hij een bal overschiet. En corners en vrije trappen kan 'ie ook al niet nemen, maar voor de rest is het een hele goeie voetballer en moeten we blij zijn dat hij er bij is. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik vind Seedorf inderdaad ook helemaal de beroerdste niet. Die man heeft echt een onnavolgbare techniek en hoort zeker in z'n huidige vorm gewoon in de basis. Misschien jammer voor Van Der Vaart dus?
Het enige probleem met Seedorf is dat hij niet zo goed kan schieten. Je kan er vergif op innemen dat hij een bal overschiet. En corners en vrije trappen kan 'ie ook al niet nemen, maar voor de rest is het een hele goeie voetballer en moeten we blij zijn dat hij er bij is. |
ben ik het helemaal mee eens, heel veel mensen "jump on the bandwagon" met het zeiken over seedorf, terwijl hij op dit moment de enige is samen met Makaay die een beetje in vorm is.
Advocaat moet eens risico's gaan nemen, van der Vaart is niet heilig en hetzelfde moet gelden voor Van Nistelrooij en Kluivert.
Als ze 4-3-3 gaan spelen vind ik dat Seedorf en Makaay moeten spelen en niet dat van Nistelrooij en van der Vaart moeten spelen |
|
|
| Tim81 |
| Helaas is Seedorf geblesseerd, dus heb ik alle hoop gevestigd op Wesley Sneijder! Heeft net als Seedorf een hele aardige steekpass in huis en natuurlijk een zeer goede traptechniek voor de corners en vrije trappen! Ik denk dat Nederland het dit toernooi moet hebben van enkele oplevingen (Sneijder, Robben, V.d. Vaart, v. Nistelrooij of Makaay). Qua teamspel is er weinig meer over van de Hollandse School... |
|
|
| Remy D |
Whahaha al zijn goals dit jaar bij AC Milaan waren bijna allemaal ver buiten de 16 of rond de 16. Dus als je dit seizoen iets meer zijn voetbal had gevolgd had je dit domme en gelogen argument achterwege kunnen laten. |
|
|
| Remy D |
|
Dit is wel waar dat hij zijn vorm heeft, alleen het grote probleem is dat hij bij AC milaan een vrije rol heeft en dus doet wat hij wil en dat gaat het goed af. In Oranje heeft hij dat niet en komt het er dus vaak niet uit.
Maar verder heb ik er nog alle vertrouwen in en ga me niet blind staren op 3 oefen interlandjes. Meer dan 60% van de bevolking zei na het verlies tegen Schotland dat ze het never nooit niet zouden halen en iedereen weet wat er toen gebeurde. Duss als het er echt op aan komt staan ze er wel. |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Remy D
Whahaha al zijn goals dit jaar bij AC Milaan waren bijna allemaal ver buiten de 16 of rond de 16. Dus als je dit seizoen iets meer zijn voetbal had gevolgd had je dit domme en gelogen argument achterwege kunnen laten. |
Whahaha... Als je dit seizoen z'n voetbal iets meer had gevolgd had je geweten dat hij in de Serie A maar drie keer heeft gescoord. In de Champions League en voor de beker zelfs helemaal niet. Tsja, als je dan een schietende Clarence Seedorf het afgelopen seizoen bekijkt had je toch echt gezien dat er meer ballen over dan in het doel verdwijnen ;)
Maar verder is het gelukkig een hele goeie speler. |
|
|
| Remy D |
Whahaha... Als je dit seizoen z'n voetbal iets meer had gevolgd had je geweten dat hij in de Serie A maar drie keer heeft gescoord. In de Champions League en voor de beker zelfs helemaal niet. Tsja, als je dan een schietende Clarence Seedorf het afgelopen seizoen bekijkt had je toch echt gezien dat er meer ballen over dan in het doel verdwijnen ;)
Maar verder is het gelukkig een hele goeie speler. |
Wel 3 goals buiten de 16. En lijkt me wel logisch dat er veel meer naast en over gaan anders zou niemand zich zorgen maken over het kampioenschap van oranje straks. |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Remy D
Wel 3 goals buiten de 16. En lijkt me wel logisch dat er veel meer naast en over gaan anders zou niemand zich zorgen maken over het kampioenschap van oranje straks. |
Jaja, lul je d'r maar uit :D
Ik help het je hopen hoor dat Seedorf ze gewoon straks allemaal randje zestien, of nog verder, in de kruising jast :) |
|
|
| Cosmic |
Mijn favoriete opstelling:
Sar
Heitinga Stam Cocu Bronck
Vaart Davids Sneijder
V/d Meyde Nistelrooy Robben
Maar Dick kennende zal ie dit wel weer te aanvallend vinden.....conservatieve l*l |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Mijn favoriete opstelling:
Sar
Heitinga Stam Cocu Bronck
Vaart Davids Sneijder
V/d Meyde Nistelrooy Robben
Maar Dick kennende zal ie dit wel weer te aanvallend vinden.....conservatieve l*l |
Hij had vandaag met 3 spelers de tacktiek besproken waarmee ze het zullen doen tegen de Duitser. Opvallends was dat ze met buitenspelers zullen werken..
Dus jou opstelling kan misschien wel de opstelling worden voor de wedstrijd tegen de Duitsers.
Zelf vind ik Davids niet echt meer zo geweldig als vroeger dus van mij hoeft hij geen basisplaats, en vind ik Makaay een betere optie omdat als Ruud er in staat er toch 3 man om hem heen staan waardoor hij niks kan. Bij Makaay zullen er geen 3 man om hem heen staan dus kan hij zich vrijer bewegen en dus beter aanspeelbaar zijn.. |
|
|
| MennoB |
| Ben al blij dat Seedorf niet mee kan doen, hoe goed hij ook mag zijn bij AC Milaan, voor het Nederlands Elftal is hij maar niks :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by MennoB
Hij had vandaag met 3 spelers de tacktiek besproken waarmee ze het zullen doen tegen de Duitser. Opvallends was dat ze met buitenspelers zullen werken..
Dus jou opstelling kan misschien wel de opstelling worden voor de wedstrijd tegen de Duitsers.
Zelf vind ik Davids niet echt meer zo geweldig als vroeger dus van mij hoeft hij geen basisplaats, en vind ik Makaay een betere optie omdat als Ruud er in staat er toch 3 man om hem heen staan waardoor hij niks kan. Bij Makaay zullen er geen 3 man om hem heen staan dus kan hij zich vrijer bewegen en dus beter aanspeelbaar zijn.. |
davids niet meer zo geweldig? :eyes:
Dankzij hem kwam het team van barca weer in balans en draaide t een geweldige 2e seizoenshelft en speelde Nederland Schotland van de mat (stille kracht achter sneijder). Haal davids er inderdaad uit en je hebt helemaal geen elftal meer over :rolleyes:
Ik kies gewoon voor van nistelrooij, maar dan wel met 2 buitenspelers of in ieder geval bezetting op de flanken en van der vaart, seedorf of sneijder erachter. Een beetje het spelletje van Man United dus. Dan kan Makaay mooi als pinchhitter invallen samen met pi-air.
en over je opmerking dat makaay geen 3 man om zich heen krijgt, lijkt me duidelijk onzin, de reputatie van makaay is een stuk groter dan die van van nistelrooij in duitsland. |
|
|
|
|