return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Het officiële EK 2004 topic (pg. 4)
View this Thread in Original format
MennoB
We zullen zien :D


En een club speler is iets anders dan in het nationaal elftal spelen he..
MennoB
quote:
Originally posted by Jappio
Haal davids er inderdaad uit en je hebt helemaal geen elftal meer over :rolleyes:


[zeik mode]Neej klopt, want dan heb je er nog maar 10 :p [/zeik mode]
Jappio
oja en mijn opstelling tegen duitsland:

------------- vd sar ----------------

---Bosvelt, Stam, Heitinga, Zenden---

---v/d meyde, cocu, davids, robben---

----------------- van der vaart -----
---------- Van nistelrooij ----------

Misschien zou ik zenden eruit gooien en cocu daar neerzetten, om dan met sneijder nog wat meer druk te zetten, maar dit is mijn eerste keus. Lekker aanvallend spelen met 2 opkomende backs. Heitinga op Ballack en Stam op Punani.
Jappio
quote:
Originally posted by MennoB
We zullen zien :D


En een club speler is iets anders dan in het nationaal elftal spelen he..


t gaat om de essentie van een elftal, met alleen showspelertjes red je t niet. Je hebt ook zogenaamde waterdragers nodig, kijk maar naar Real Madrid waar na het vertrek van Makalele het elftal ook geen team meer was. Als je dat niet begrijpt zou ik eerst maar wat lesjes voetbal gaan volgen.
Blik
quote:
Originally posted by Jappio
t gaat om de essentie van een elftal, met alleen showspelertjes red je t niet. Je hebt ook zogenaamde waterdragers nodig, kijk maar naar Real Madrid waar na het vertrek van Makalele het elftal ook geen team meer was. Als je dat niet begrijpt zou ik eerst maar wat lesjes voetbal gaan volgen.



Vergeet Hierro niet
Matthijs
quote:
Originally posted by Blik
Vergeet Hierro niet


met alle respect, die begon toch echt een beetje slijtageverschijnselen te vertonen in zijn laatste jaar bij Real. Maar het is natuurlijk altijd een hele goede speler geweest waar ze niet tijdig een goede vervanger voor hebben gehaald. Wat dat betreft kunnen ze Walter Samuel goed gebruiken denk ik volgend seizoen!
TranceFool
Hierro was geen waterdrager, die was de grote leider van het elftal.



Een goed elftal heeft altijd een duidelijke leider nodig, net als een elftal een aantal dienende spelers nodig (wat Jappio ook al zei) en dat is misschien waar het bij Nederland aan mist, want kwaliteit hebben ze genoeg :)
MennoB
Mijn ideale opstelling:

van de Sar

Heitinga, Stam, Cocu, Bouma

Snijder, van de Vaart, Zenden

van der Meyden, Makaay, Robben





En dan nog misschien Ruud voor Makaay of Davids voor Zenden...:)
Blik
quote:
Originally posted by TranceFool
Hierro was geen waterdrager, die was de grote leider van het elftal.



Een goed elftal heeft altijd een duidelijke leider nodig, net als een elftal een aantal dienende spelers nodig (wat Jappio ook al zei) en dat is misschien waar het bij Nederland aan mist, want kwaliteit hebben ze genoeg :)


ja en omdat Real Makelele en Hierro hebben laten gaan zonder goede vervangers er voor te zoeken is het dit jaar helemaal verkeerd gegaan
Tim81
Hopelijk krijgen we dit EK weer de nodige hoogstandjes te zien. Uiteraard verwacht ik veel van Frankrijk, maar ook van Ibrahimovic, Robben, Totti, v.d. Vaart en Nedved hoop ik mooie dingen te zien!

Jammer genoeg zijn spelers als Shevchenko, Giggs, Litmanen, Keane, Solskjaer, en Chivu niet te zien (maar ja, moet je maar niet in zo'n land worden geboren :D ) Over 2 dagen de aftrap...

Rudy
Ik begrijp serieus niet waarom iedereen Van de Meyde zo goed vindt! Die gast kan namelijk echt heeeeeeeeelemaal niks! De enige rede waarom hij van NL-elftal zit is omdat hij bij Inter op de tribune zit! En de enige rede waarom hij naar inter is gegaan is omdat hij een ing mooi goal scoorde tegen Inter vorig jaar in de champions league! Maar afgezien van die goal, heeft die gast echt nog nooit iets laten zien! Tegen Ierland nam hij geen bal goed aan, alle voorzetten gingen hoog en over en hij liep zichzelf de hele tijd vast! Tekende precies voor zijn spel zoals hij dat vorig jaar bij ajax liet zien!
Kan iemand mij a.u.b. uitleggen waarom die gast zo goed zou moeten zijn?

Mijn opstelling voor tegen Duitsland zou zijn:

---------------------Sar-------------------
(Reiziger)
Heitinga------Stam--------Cocu----Bronckhorst

Sneijder-------------Vaart-------------Davids
(Nistelrooy)
Overmars-------------Makaay------------Robben

Ik twijfel tussen Makaay en van Nistelrooy, maar denk dat Makaay tegen ze Germans beter is!
BaRTeZ
code:
van der Sar Reiziger Stam v Bronckhorst Heitinga Cocu Sneijder Overmars v d Vaart Makaay van Nistelrooy


zo ongeveer :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement