|
Het officiële EK 2004 topic (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
We zullen zien :D
En een club speler is iets anders dan in het nationaal elftal spelen he.. |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Jappio
Haal davids er inderdaad uit en je hebt helemaal geen elftal meer over :rolleyes: |
[zeik mode]Neej klopt, want dan heb je er nog maar 10 :p [/zeik mode] |
|
|
| Jappio |
oja en mijn opstelling tegen duitsland:
------------- vd sar ----------------
---Bosvelt, Stam, Heitinga, Zenden---
---v/d meyde, cocu, davids, robben---
----------------- van der vaart -----
---------- Van nistelrooij ----------
Misschien zou ik zenden eruit gooien en cocu daar neerzetten, om dan met sneijder nog wat meer druk te zetten, maar dit is mijn eerste keus. Lekker aanvallend spelen met 2 opkomende backs. Heitinga op Ballack en Stam op Punani. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by MennoB
We zullen zien :D
En een club speler is iets anders dan in het nationaal elftal spelen he.. |
t gaat om de essentie van een elftal, met alleen showspelertjes red je t niet. Je hebt ook zogenaamde waterdragers nodig, kijk maar naar Real Madrid waar na het vertrek van Makalele het elftal ook geen team meer was. Als je dat niet begrijpt zou ik eerst maar wat lesjes voetbal gaan volgen. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jappio
t gaat om de essentie van een elftal, met alleen showspelertjes red je t niet. Je hebt ook zogenaamde waterdragers nodig, kijk maar naar Real Madrid waar na het vertrek van Makalele het elftal ook geen team meer was. Als je dat niet begrijpt zou ik eerst maar wat lesjes voetbal gaan volgen. |
Vergeet Hierro niet |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Blik
Vergeet Hierro niet |
met alle respect, die begon toch echt een beetje slijtageverschijnselen te vertonen in zijn laatste jaar bij Real. Maar het is natuurlijk altijd een hele goede speler geweest waar ze niet tijdig een goede vervanger voor hebben gehaald. Wat dat betreft kunnen ze Walter Samuel goed gebruiken denk ik volgend seizoen! |
|
|
| TranceFool |
Hierro was geen waterdrager, die was de grote leider van het elftal.
Een goed elftal heeft altijd een duidelijke leider nodig, net als een elftal een aantal dienende spelers nodig (wat Jappio ook al zei) en dat is misschien waar het bij Nederland aan mist, want kwaliteit hebben ze genoeg :) |
|
|
| MennoB |
Mijn ideale opstelling:
van de Sar
Heitinga, Stam, Cocu, Bouma
Snijder, van de Vaart, Zenden
van der Meyden, Makaay, Robben
En dan nog misschien Ruud voor Makaay of Davids voor Zenden...:) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Hierro was geen waterdrager, die was de grote leider van het elftal.
Een goed elftal heeft altijd een duidelijke leider nodig, net als een elftal een aantal dienende spelers nodig (wat Jappio ook al zei) en dat is misschien waar het bij Nederland aan mist, want kwaliteit hebben ze genoeg :) |
ja en omdat Real Makelele en Hierro hebben laten gaan zonder goede vervangers er voor te zoeken is het dit jaar helemaal verkeerd gegaan |
|
|
| Tim81 |
Hopelijk krijgen we dit EK weer de nodige hoogstandjes te zien. Uiteraard verwacht ik veel van Frankrijk, maar ook van Ibrahimovic, Robben, Totti, v.d. Vaart en Nedved hoop ik mooie dingen te zien!
Jammer genoeg zijn spelers als Shevchenko, Giggs, Litmanen, Keane, Solskjaer, en Chivu niet te zien (maar ja, moet je maar niet in zo'n land worden geboren :D ) Over 2 dagen de aftrap... |
|
|
| Rudy |
Ik begrijp serieus niet waarom iedereen Van de Meyde zo goed vindt! Die gast kan namelijk echt heeeeeeeeelemaal niks! De enige rede waarom hij van NL-elftal zit is omdat hij bij Inter op de tribune zit! En de enige rede waarom hij naar inter is gegaan is omdat hij een ing mooi goal scoorde tegen Inter vorig jaar in de champions league! Maar afgezien van die goal, heeft die gast echt nog nooit iets laten zien! Tegen Ierland nam hij geen bal goed aan, alle voorzetten gingen hoog en over en hij liep zichzelf de hele tijd vast! Tekende precies voor zijn spel zoals hij dat vorig jaar bij ajax liet zien!
Kan iemand mij a.u.b. uitleggen waarom die gast zo goed zou moeten zijn?
Mijn opstelling voor tegen Duitsland zou zijn:
---------------------Sar-------------------
(Reiziger)
Heitinga------Stam--------Cocu----Bronckhorst
Sneijder-------------Vaart-------------Davids
(Nistelrooy)
Overmars-------------Makaay------------Robben
Ik twijfel tussen Makaay en van Nistelrooy, maar denk dat Makaay tegen ze Germans beter is! |
|
|
| BaRTeZ |
code:
van der Sar
Reiziger Stam v Bronckhorst
Heitinga
Cocu
Sneijder
Overmars
v d Vaart
Makaay van Nistelrooy
zo ongeveer :D |
|
|
|
|