return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
TA פיספוסים
View this Thread in Original format
arik
אומנם הטרד מיותר אבל אני חייב שגם אחרים ידעו


אני וצח
הלכנו לראות ברעננה את
TROY

קיצר אנחנו רואים נהנים
עד להפסקה
צח הולך לשרותים אני סתם מסתובב בחוץ


ושחוזרים הוא בא להתיישב על הכסא שלו בחזרה
רק הבעיה שהוא לא שם לא שהוא לא הוריד אותו

כי אלו כיסאות מתקפלים

פתאום אני שומע בום
אני קולט את צח מרוח על הרצפה שכל מי שסובב אותו צוחק עליו

בחיי לדעתי אם זה היה מוקלט
הוא היה זוכה בפיספוסים

נ.ב
זה יכול להיות טרד הפיספוסים של TA
אם בא לכם
Rising
lol :haha:
KrazyDJs
:stongue: :stongue: :stongue: חחחח

פיספוסים..
אמ..
יום שישי הייתי עם החברה בסרט..
באמצע הסרט [ 50 דייטים ראשונים ] היא ראתה איזה פינגווין
אז היא התחילה לצעוק " יא איזה חמוד אני גם רוצה כזאת"
ולעשות קולות כאלו..ת'ם יודעים..

אני נראה - :wtf:
ואז כולם צוחקים מסביב...
ואנחנו בשוק :disbelief
HyPeRSoNiC
חחחחחחחח
אהבתי את הרעיון

אמממממממ ביום שבת לפני שבועיים, אני ועוד אחת עבדנו בחנות......
אנחנו החלטנו לפנות ביחד את תאי ההלבשה..... אז אני עמדתי והיא פשוט העמיסה עליי את כל הבגדים מהרצפה ומתאי ההלבשה..... זה הגיע למצב שהבגדים כבר כיסו לי גם את כל הפרצוף ולא ראיתי כלום, אז היא אמרה לי "אל תדאג, אני אוביל אותך"
קיצר, היא מתחילה להוביל אותי לכיוון השולחן שעליו אנחנו שמים את הבגדים מתאי המדידה, ואני בינתיים עושה קולות כאלה של מפלצת...... זה היה משעשע :D
הגענו לשולחן, והוא היה מפוצץ בבגדים...... אז היא אומרת לי "זרוק את הבגדים על השולחן", ואני הסתכלתי על השולחן (מעבר לבגדים שכיסו אותי) ואמרתי לה "לא, השולחן מלא, אני אשים את זה על הרצפה ליד השולחן".
אז היא אומרת לי "לא, יש מקום! שים את זה על השולחן" ודוחפת אותי עם הבגדים על השולחן.....
מהדחיפה, כל הבגדים שהיו עליי נפלו על הרצפה, ואני נפלתי על הבגדים שהיו על השולחן... אז נאחזתי בהם כדי לא ליפול על הרצפה..... ובכל זאת נפלתי על הרצפה, וחצי מהבגדים שהיו על השולחן - נפלו עלי!!!

אז אני שוכב שם כמו טמבל מכוסה בבגדים, כשרק הרגליים שלי היו בחוץ, וכולם התחילו לצחוק מסביבי... ואני בעצמי לא יכול להפסיק לצחוק... וכדי להחמיר את המצב, עובדת אחרת שבדיוק עברה שם קלטה אותי ככה, ורצה להתיישב על הערימת בגדים שהייתה עליי......

מפדח, אך מצחיק בטירוף :D

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
eXeTik
הבאתי נאד עם קקה בתחתונים


האמת שלא ממש- אבל זה מצחיק אתם חייבים להודות :tongue2
Sniper
quote:
Originally posted by eXeTik
הבאתי נאד עם קקה בתחתונים


האמת שלא ממש- אבל זה מצחיק אתם חייבים להודות :tongue2



LOL
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by eXeTik
הבאתי נאד עם קקה בתחתונים


כמה שזה נשמע מגעיל
זה הדבר הכי מצחיק בעולם
YoraY
חצי מהטרד הזה = טרד הטרחות הגדול



חזק הקקה והבגדים:D
taltul
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
כמה שזה נשמע מגעיל
זה הדבר הכי מצחיק בעולם

...קרה לי את זה פעם כשהייתי קטן
..הלכתי עם חבר שלי לחבר אחר...מחכים כזה מתחת לבניין שלו..ואז פתאום יוצא לי נאד...עוד אחרי כמה שניות אני מרגיש ...נו אתם יודעים מה...ואז אני כזה אומר לחבר שלי: "שומע אני צריך ללכת הביתה!"
והוא כזה: "למה מה קרה? רק יצאנו עכשיו!" ואני כזה "לא פשוט כואבת לי הבטן ובלה בלה בלה"...קיצר חירטטתי לו שם עד שבסוף שפוט הלכתי וזהו ...חחח..והוא כזה לא הבין מה קורה איתי...
Scorchio
תגיד אתה מקבל טיפול קבוע?

taltul
quote:
Originally posted by Scorchio
תגיד אתה מקבל טיפול קבוע?

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ידעתי שלא תאמינו:D
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by taltul
בלי בושות:) ...קרה לי את זה פעם כשהייתי קטן...נראה בן 11...או משהו כזה...
היה לי שילשול באותו יום מהבוקר..כנאה אכלתי משהו מקולקל..לא יודע..מה שאני זוכר הלכתי עם חבר שלי לחבר אחר...מחכים כזה מתחת לבניין שלו..ואז פתאום יוצא לי נאד...די שקט כך שחבר שלי לא הרגיש כלום...אבל אחרי כמה שניות אני מרגיש משהו לא בסדר יותר נכון משהו מיותר בתחתונים מאחורה...עוד אחרי כמה שניות אני מרגיש ...נו אתם יודעים מה...ואז אני כזה אומר לחבר שלי: "שומע אני צריך ללכת הביתה!"
והוא כזה: "למה מה קרה? רק יצאנו עכשיו!" ואני כזה "לא פשוט כואבת לי הבטן ובלה בלה בלה"...קיצר חירטטתי לו שם עד שבסוף שפוט הלכתי וזהו ...חחח..והוא כזה לא הבין מה קורה איתי...מה שהכי מצחיק ומבאס מצד שני זה שגרתי רחוק מהמקום ההוא ואז נאלצתי ללכת עוד איזה שעה עם קקה בתחתונים...:)

:D "!נ''ב: מאז למדתי לקח: "לא להתחבר עם מישהו שגר רחוק :p


תשמע בקשר למשאמרתי לך היום כשדברנו שרמלה וראשון זה לא רחוק וצריך להפגש מתישהו
עזוב
פשוט תשכח מזה

:D
זה לטובתך תאמין לי...:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement