|
היינקן ט'ירסט
|
View this Thread in Original format
| hangover |
נכנסתי ללילה ואני רואה שם איזה כתבה על התחרות הזאת וכתוב למטה את שמות העולים לגמר, ואחד השמות מצלצל לי מוכר...
:wtf: :wtf: :wtf:
ואז אני קולט שכבר הרבה זמן לא הייתי בטראנס אדיקט
האם זה אותו גיל שוורץ? :toothless |
|
|
| hangover |
מגניב
אני מחזיק אצבעות... |
|
|
| KrazyDJs |
| ינעל העולם מי זכה? |
|
|
| Gil Shwarts |
נדב אגמי מאילת
ניגן סבבה אבל היו טובים ממנו
הוא כנראה ניצח בקומבינה
אמרו לי בהפקה שסיימתי מקום שני
בלילה כתוב שעידן הזה סיים מקום שני
מוזר מאוד.. |
|
|
| Scorchio |
טוב אז ככה
אני אריק אלי וגיל (בלו דרגון) היינו במסיבה אתמול
היה פצצות
כניסה חינם
בירה חינם
סנדוויצ'ים חינם
עד כאן הכל יפה
נכנסנו בדיוק כשהמתמודד של רדיו חיפה סיים
אגב אם למישהו שהיה שם יש מושג מה היה הטראק הזה אני יישמח לדעת.
קיצר לדעתי נדב אגמי היה פצצה
הוא ניגן חומר מקורי
עשה מיקסים טובים מאוד וגם נתן כמה תרגילים יפים עם הקומפקטים
גיל גם מיקסס טוב ושם טראקים טובים
אני לא חושב שהיו יותר טובים מנדב אגמי
אולי רק פרידמן הזה היה ברמה שלו
בקיצר הגיא בן זאב הזה אין לי מושג איך הוא זכה ב-99...
ממקסס לי טראקים באמצע המלודיות...
קיצרררררר
אחרי שהתחרות נגמרה עלתה הדי'גאית שזכתה בתחרות ט'ירסט העולמית שנה שעברה
מאירלנד
שניגנה בנזונה ונתנה לנו בראש ובנוסף הייתה כוסית עולם
בערך באותו שלב פגשנו גם את
SmokeMachine
:)
ואחריה
עלה....
ה-מ-ל-ךךךךךך!!!!
טייסטו הפתיע ועלה לנגן סט של שעה
אחלה טראקים
Filterheadz - Yimanya
Love Comes Again
Riva - Run Away
ועוד כמה טראקים שלא שוחררו ונשמעו פצצה
אחריו עלה ערן ברנע שכהרגלו לילכך
ואז הלכנו
סך הכל אני מאוד מרוצה
ראינו את טייסטו בחינם ועכשיו אני לא צריך להתבעס שההזמנה לא הייתה למסיבה של היום
:) |
|
|
| Sm0keMachine |
באמת הנדב הזה היה טוב מאוד..אין מילים..אבל לדעתי עידן, בלי קשר לזה שהוא אחד החברים הכי טובים שלי ועזרתי לו לבנות את הסט, היה יותר טוב!
וגם יש להתחשב בזה שהוא מתקלט בפטיפונים והוא תיקלט קטעים שהם 100 אחוז אנדרגראונד..זה לדעתי כל הרעיון של התחרות - שדיג'יי מתקלט סגנון ייחודי משלו.
הוא אמר לי ש3 שופטים בחרו בו, ובדיג'יי הזה מאילת בחרו 4..
בכל מקרה, עידן היה הפייבוריט של שלומי זידן..שזה לדעתי אומר הרבה..
גם אתה גיל היית טוב למרות שהתקמצנת על המיקסים..:D
בכל מקרה, הייתה אחלה מסיבה אתמול בטיאלוי..
שמחתי לראות את כל החבר'ה מהפורום..
וראיתי הרבה דיג'ייז ואומנים שאני אוהב..
(יותר מאוחר אני יעלה תמונות)
וגם טיאסטו ניגן סט של איזה שעה..
מה זה הסגנון הזה שהוא ניגן?! טק-טראנס? לא יודע מה זה היה אבל זה טוב..
אגב מישהו יודע מה היה הקטע הראשון בסט שלו? |
|
|
| clubsolutely |
טוב הייתי שם ונורא התאכזבתי מהרמה שהוצגה שם לפחות מחלק מהדיג'יים שניגנו
חוץ מנדב ומגיל לא התלהבתי מהשאר.
ובכלל הדי ג'יי שלקח ב 99 מקום ראשון...לא יאמן, בושה לדעתי.
בכל אופן מגיע לנדב הוא הציג יכולה טובה ומגיע לו מזלט וכל הכבוד.
בקשר לטיאסטו
חוץ מזה שהביא לי אותה בחתימה על t
tenshi
(עכשיו חתום ע"י פרי וטיאסטו)
ועל ה
picture vinyl
של טראפיק
ודפק לי את הטוש אחרי זה
הוא עלה לנגן סט נחמד של שעה
קטעים שהיו שם :
riva - morning dust
love comes again (mark norman)
stephan j.kroos - phantazmz היה קטע אחרון וערן ברנע שעלה אחריו מיקסס את זה לקטע שאחרי בצורה הכי מבחילה ששמעתי
:rolleyes: |
|
|
| Scorchio |
אה זה היית אתה שבאת אל טייסטו עם התקליט הלבן של בלאק הול וביקשת חתימה מטייסטו כשהוא היה על העמדה
עמדתי שני מטר ממך...
:)
אגב בקשר ל-99
מוני הסיבה שהוא זכה זה בטח בגלל שהוא אירגן שכל הבית ספר שלו ישלח לו
SMS
כי בשלב ה-12 הסופיים השיפוט הלך רק לפי
SMS
אגב
DJ PM
שהוא חבר טוב של רוברט ומשרת איתי בבסיס
דיבר עם רוברט
רוברט הרי בחר את הסטים ל-99
ורוברט אמר לו שאת הסגנון שלי הוא הכי אהב...
אז אולי אם היו שופטים בתחרות של 99 אני או אתה היינו יכולים לעלות כי הקהל לא מבין כלום
אגב
SmokeMachine
מצטער אחי שכחתי את השם שלך
אתה יכול להגיד כמה קטעים שפרידמן ניגן?
הוא שם שם כמה פצצות... |
|
|
| taltul |
....פאק...או שאני חי בסרט או ש
:( :( :(
על איזו מסיבה אתם מדברים?????????
ולמה אף אחד לא אמר שהיה אמור להיות משהו אתמול בטי אל וי????? |
|
|
| m0sh |
נו המסיבה שטיאסטו שופט
היה כתבה בלילה
ויאללה ניצח מי שניצח יש יותר משופט אחד
כנראה הגיע לו (אני מניח) וכנראה שעדיף ככה
ובתחרות ב99 זה ברור ש SMS
יכריע אבל זה גם הסגנון לדעתי ואין מה לעשות
התחרות הזאת לא הייתה בחירה של השופטים
אבל בכל מקרה אין מה לעשות |
|
|
|
|