|
Årliga Towelday!
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Tjo!
Skulle bara påminna alla här om att idag (25'e) är den årliga handduksdagen, till minnet av Douglas Adams.
Till Er som inte vet vem detta är: Skämms! Och han är författaren till den fantastiska boken "liftarens guide till galaxen".
Så, under hela dagen så tycker jag ni ska göra som oss andra, ha med er en handduk!
http://kojvserver.mine.nu/kojv.net/...ay/swedish.html |
|
|
| Vizay |
i år ska jag fanimej inte glömma bort handduksdagen, förra året glömde jag å ta med handuken desvärre så jag fick skämmas men i år ska det bli bättring :)
skönt å se att jag inte e den enda friska människan här iaf ;) |
|
|
| Smekbar |
| hepp där ser man.. trevligt trevligt... ska försöka komma ihåg att ta me mig en handduk till föreläsningen imorron då... :) kul grej, kul bok :) |
|
|
| dbl |
| njaaaaaaa.. tror nog inte jag tar med mig nån handduk asså.. haha |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dbl
njaaaaaaa.. tror nog inte jag tar med mig nån handduk asså.. haha |
jag tror jag klarar mig oxå :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| ScuL |
lol. har ni så tråkigt däruppe att det måste finnas sånt? :D

omg :toothless |
|
|
| lonne |
| Vilken tur jag har, kom just ut ur duschen. Ja, då får det nog bli handduk hela dagen.:) |
|
|
| RebeL9 |
| det här skrämmer mig :nervous: |
|
|
| OracaZ |
| detta är inget skämt alltså? =) hahahha dör.. |
|
|
| mjz |
| klart man har handduk med sig idag... är ju totalt ologiskt att inte ha det... :) |
|
|
| jofawe |
| sen jag läste "liftares guide till galaxen" så har jag alltid haft med mig en röd handuk =) |
|
|
| dj_hysterix |
| aaahaaaaaaa .. det förklarar varför vissa i min klass hade handdukar på sig:p |
|
|
|
|