return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Årliga Towelday!
View this Thread in Original format
sipowitz
Tjo!

Skulle bara påminna alla här om att idag (25'e) är den årliga handduksdagen, till minnet av Douglas Adams.

Till Er som inte vet vem detta är: Skämms! Och han är författaren till den fantastiska boken "liftarens guide till galaxen".

Så, under hela dagen så tycker jag ni ska göra som oss andra, ha med er en handduk!

http://kojvserver.mine.nu/kojv.net/...ay/swedish.html
Vizay
i år ska jag fanimej inte glömma bort handduksdagen, förra året glömde jag å ta med handuken desvärre så jag fick skämmas men i år ska det bli bättring :)

skönt å se att jag inte e den enda friska människan här iaf ;)
Smekbar
hepp där ser man.. trevligt trevligt... ska försöka komma ihåg att ta me mig en handduk till föreläsningen imorron då... :) kul grej, kul bok :)
dbl
njaaaaaaa.. tror nog inte jag tar med mig nån handduk asså.. haha
St_Andrew
quote:
Originally posted by dbl
njaaaaaaa.. tror nog inte jag tar med mig nån handduk asså.. haha


jag tror jag klarar mig oxå :nervous: :nervous: :nervous:
ScuL
lol. har ni så tråkigt däruppe att det måste finnas sånt? :D



omg :toothless
lonne
Vilken tur jag har, kom just ut ur duschen. Ja, då får det nog bli handduk hela dagen.:)
RebeL9
det här skrämmer mig :nervous:
OracaZ
detta är inget skämt alltså? =) hahahha dör..
mjz
klart man har handduk med sig idag... är ju totalt ologiskt att inte ha det... :)

jofawe
sen jag läste "liftares guide till galaxen" så har jag alltid haft med mig en röd handuk =)
dj_hysterix
aaahaaaaaaa .. det förklarar varför vissa i min klass hade handdukar på sig:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement