|
Flight 643 op 10 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| tango |
Weet je wel hoe oud castles in the sky is? Die's al dik 1,5 jaar oud! Komt nu pas uit. (voor de commercieelen dan he ;) )
grtz,
TNG |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by tango
Weet je wel hoe oud castles in the sky is? Die's al dik 1,5 jaar oud! Komt nu pas uit. (voor de commercieelen dan he ;) )
grtz,
TNG |
En dat wordt ook weer een megahit, hoe vaak is turn the tide wel niet gere-released voor het een hit werd. Een keer mislukt, een half jaartje later nog maar een x proberen en jawel hoor.....kassa. En urban train wordt echt niet commercieel. |
|
|
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by rellivisit
En dat wordt ook weer een megahit, hoe vaak is turn the tide wel niet gere-released voor het een hit werd. Een keer mislukt, een half jaartje later nog maar een x proberen en jawel hoor.....kassa. En urban train wordt echt niet commercieel. |
Ja..das de "power" van 538 en TMF. Als zij willen dat iets een hit wordt wordt het ook een hit. Safri Duo, Sylver, Castles in the sky. Allemaal nep |
|
|
| rellivisit |
| **zucht** de media he! |
|
|
| NILA.NL |
36 - 1 castles in the sky - ian van dahl
32 28 15 we come one - faithless
31 36 4 dance valley theme 2001 - system f
26 32 2 the sound of goodbye - perpetuous dreamer
21 19 8 such is life - rank 1
11 20 3 flight 643 - dj tiesto
Het gaat idd (veeeeeeeeel te) goed met de trance-sound, commercieel gezien dan... Op zich verdienen de producers het misschien wel(sommigen werken zich al 10 a 15 jaar behoorlijk uit het naatje), maar "iedereen" vindt trance meteen zo "gaaf" en "te gek".
Een ander nadeel vind ik dat de (op zich goede) nummers kapot gedraait worden, omdat ze veeeeel te vaak te horen zijn op radio en tv(en dan vooral TMF en 538)!
Maar ja.... je houdt het toch niet tegen.... it's all about the money! |
|
|
| MetzZ_!! |
WHAHAHAHAHA!!!
ik kan me nog HEEEEEEEL goed herinneren in een thread 'Wat denken jullie dat de volgende commerciele plaat wordt' (zoiets iig) dat IK (oui, MOI;)) zei.... dat Tiesto met flight 643 een HIT zou worden...
En wat dachten jullie daar toen van??
'Hoe willen ze die plaat ooit zo maken, dat Milk Inc. fans die plaat gaan kopen', was 1 van de reacties die ik kreeg:rolleyes:
You people are SOOOOOOOOOOOO dumb:p
Geintje natuurlijk:D :D :D
Wilde alleen ff, ff duidelijk maken wie er gelijk had (IKKE!) en wie NIET:stongue: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
WHAHAHAHAHA!!!
ik kan me nog HEEEEEEEL goed herinneren in een thread 'Wat denken jullie dat de volgende commerciele plaat wordt' (zoiets iig) dat IK (oui, MOI;)) zei.... dat Tiesto met flight 643 een HIT zou worden...
'Hoe willen ze die plaat ooit zo maken, dat Milk Inc. fans die plaat gaan kopen', was 1 van de reacties die ik kreeg:rolleyes:
Wilde alleen ff, ff duidelijk maken wie er gelijk had (IKKE!) en wie NIET:stongue: |
Ja idd dat weet ik nog wel, ik moet je idd gelijk geven ;):D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by NILA.NL
36 - 1 castles in the sky - ian van dahl
32 28 15 we come one - faithless
31 36 4 dance valley theme 2001 - system f
26 32 2 the sound of goodbye - perpetuous dreamer
21 19 8 such is life - rank 1
11 20 3 flight 643 - dj tiesto
Het gaat idd (veeeeeeeeel te) goed met de trance-sound, commercieel gezien dan... Op zich verdienen de producers het misschien wel(sommigen werken zich al 10 a 15 jaar behoorlijk uit het naatje), maar "iedereen" vindt trance meteen zo "gaaf" en "te gek".
Een ander nadeel vind ik dat de (op zich goede) nummers kapot gedraait worden, omdat ze veeeeel te vaak te horen zijn op radio en tv(en dan vooral TMF en 538)!
Maar ja.... je houdt het toch niet tegen.... it's all about the money! |
jaja idd, daar heb je groot gelijk in. De commercie gaat het kapot maken. Maar wij blijven er altijd van houden hierzo op TA, want ooit gaat het weer dood. Let maar op |
|
|
| Jesse |
WHAHAHAHAHA!!!
IDD, ik moest er ook al aan denken toen ik Flight 643 zag staan op nr 20..
"Nee, dat wordt geen hit , dat is veel te progressive, er zit geen mooi melodietje in.." blablabla
want het is dus wel een dikke hit aan het worden.
Dus...Suburban train...als die ook nog gereleased gaat worden in de Top 40 (zit er wel aan te komen denk ik eigenlijk) dan zal die ook nog flink actief zijn in de hitlijsten...
Ga maar na, alle commerciële nummers die in de Top 40 staan, wij kennen ze al wat langer, vonden de meeste ook al wreed toen (net in het begin of na een paar keer luisteren) dus de mensen die het voor het eerst op de radio/TV horen/zien zullen er ook ongetwijfeld tussen zitten die het ook een supernummer vinden. Ka$$a |
|
|
| Dj Alpha |
Ik vind t jammer.. Strax krijg je souvenir de Chine nog in een 3 minuten versie.
Maarja, in die top40 ligt wel het geld en als je ervan kan mee profiteren, why not.. |
|
|
| MetzZ_!! |
Hmm, dan denk ik trouwens dat Urban Train geen knaller wordt in de hitlijsten... Er zit absoluut niets commercieels in die plaat...
Maarja, ik kan het mis hebben hoor... :) |
|
|
| TranceFool |
Hmm, dan denk ik trouwens dat Urban Train geen knaller wordt in de hitlijsten... Er zit absoluut niets commercieels in die plaat...
Maarja, ik kan het mis hebben hoor... :) |
We gaan op MetzZ!! vertrouwen, hij wordt onze "commercial waarzegger" :p |
|
|
|
|