return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Flight 643 op 10 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Jesse
quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Hmm, dan denk ik trouwens dat Urban Train geen knaller wordt in de hitlijsten... Er zit absoluut niets commercieels in die plaat...

Dat vond ik ook van Flight 643 :D:D

die nu op 11 alweer staat
moogwai
Omdat we het nu toch over de nieuwe hits gaan hebben. Ik heb vandaag de nieuwe Barthezz (Infected) gehoord.. staat op de nieuwe Door 't lint... (waar ook fantastisch nummers als "geef me dat ding" en "ze zitten me achterna" opstaan :D ) Klonk wel lekker... zelfde uplifting style als de Barthezz remix van Lift Me Up.

Ook vandaag de nieuw Klubbheads (Here We Go) gehoort.. lijkt als 2 druppels water op Hiphopping.. hoezo origineel??
Dj Alpha
geld = geld :rolleyes:
Jesse
quote:
Originally posted by moogwai
Omdat we het nu toch over de nieuwe hits gaan hebben. Ik heb vandaag de nieuwe Barthezz (Infected) gehoord.. staat op de nieuwe Door 't lint... (waar ook fantastisch nummers als "geef me dat ding" en "ze zitten me achterna" opstaan :D ) Klonk wel lekker... zelfde uplifting style als de Barthezz remix van Lift Me Up.

Ook vandaag de nieuw Klubbheads (Here We Go) gehoort.. lijkt als 2 druppels water op Hiphopping.. hoezo origineel??

Das toch wel erg he..dat Barthezz zn nieuwe nummer meteen op zo'n album laat zetten...

Maar ja, hij zal wel geld hebben geroken :(
Dj Lex
quote:
Originally posted by Jesse

Das toch wel erg he..dat Barthezz zn nieuwe nummer meteen op zo'n album laat zetten...

Ja dat weet ik wel zeker, maar met Barthezz vind ik het nog anders liggen, die is gewoon commerceel doorgebroken, die was niet eerst underground zoals de meeste. Ik had dat nummer niet 2 maanden voordat ie commercieel werd.
Jesse
Zo'n gozer uit mijn vorige klas, die wist dat ik nogal met trance enzo bezig was, die vroeg aan mij of ik dat nummer kende (in januari).
Hij ging altijd in R'dam uit en daar draaide de DJ dat nummer elke keer, hij dat deuntje nadoen voor mij maar ik kende het nog niet, de DJ had tegen hem gezegd dat het toen over een maand of 3,4 uit zou komen.
Dus dat nummer was ook al een tijdje uit voordat die commerciëel werd.
Ik heb m toen gedownload van Shadowzone in februari, en iets voor de zomer istie toen uitgebracht als single...

Dus ook bij Barthezz hetzelfde liedje :rolleyes: :D
moogwai
quote:
Originally posted by Jesse

On the Move was de tune van door 't lint... Bart zal dus wel een contract hebben met hun
Sandman
quote:
Originally posted by tango
Weet je wel hoe oud castles in the sky is? Die's al dik 1,5 jaar oud! Komt nu pas uit. (voor de commercieelen dan he ;) )

grtz,
TNG

Ah dat meen je niet.... tering dat nummer heb ik sinds 1-7-00. Toen had ik hem nog gedownload bij jaydee.cz Die is trouwens ook al lang weg!! Maar hoezo ouwe koeie uit de sloot halen??

quote:

Dj Lex
jaja idd, daar heb je groot gelijk in. De commercie gaat het kapot maken. Maar wij blijven er altijd van houden hierzo op TA, want ooit gaat het weer dood. Let maar op

idd, helemaal mee eens!!! De commercie maakt het helemaal kapot. en de meeste Dj's kiezen dan toch voor het snelle geld ipv fans..:(
!_PeTrUs_!
Zonder die commercie waren de meesten van jullie nooit op dit forum beland.
Dj Lex
Ja dat is natuurlijk ook wel een beetje waar. Hast iedereen begint toch met de commerciele nummers.

TranceFool
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Zonder die commercie waren de meesten van jullie nooit op dit forum beland.

IDD, DIT zeg ik nou ook altijd.

Dit is ook een van de redenen waarom zo weinig mensen techno muziek kennen
moogwai
Tiesto staat nu op nr 7... volgende week in de top 5 ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement