return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
T-Shirt => Gegevens (pg. 3)
View this Thread in Original format
Myst3ria
Hoeveel T-shirts: 1
Type T-shirt(s): T-shirt 'ladies' met v-hals
Maat T-shirt(s): M
Optie TRANCEADDICT.COM: BETA logo op de voorkant, niets op de achterkant
Kaidreas
quote:
Originally posted by Myst3ria

Maat T-shirt(s): M

dit is niet genoeg de vrouwen moeten al hun maten doorgeven :o :D
pooley
pasop of ge hebt tiger weer op u kap.

doh

en WORD kai :)
Tiger777
Allé, ik zal maar begrip tonen zeker wegens de nuttigheid van de posts ;)
Wildfir3
quote:
Originally posted by Kaidreas
dit is niet genoeg de vrouwen moeten al hun maten doorgeven :o :D


echt wel nen echten bouwvakker eh gij :D
Tiger777
Worden aan de kassa geroepen:

NightRavah
Belgian Bonzai
Pumpin2000
FUSyke
Cyberia


Deze mensen hun iemeeladressen vond ik nergens. Ofwel PM'en deze mensen mij hun emailadres ofwel posten ze het in het MSN-emailadressenthreadje. Als ik tegen dinsdag 7/6 hun adressen niet heb, wordt hun order geannuleerd...
TOR
wanneer wordt er precies een mail gestuurd?
Tiger777
Als de thread gesloten wordt, 7 juni dus :)

Voor iedereen die nog veranderingen wilt doorvoeren, gelieve dat opnieuw te posten. Voor iedereen die om een of andere duistere aangelegenheid wilt annuleren doet dat ook. De T-shirts worden pas aangeschaft als het integrale bedrag mij bereikt heeft. Dus als er mensen zijn die toch twijfelen of ze er wel zo eentje willen: Tis de moment van annuleren he!

Diegenen die niet betalen zonder mij dat VOOR 7 JUNI te laten weten, zullen ten laatste tegen 14/6 een bezoek gekregen hebben van de Chinese maffia die jullie 2 knieschijven zullen breken.
Tiger777
quote:
Originally posted by Tiger777
Worden aan de kassa geroepen:

NightRavah
Pumpin2000
FUSyke


Deze mensen hun iemeeladressen vond ik nergens. Ofwel PM'en deze mensen mij hun emailadres ofwel posten ze het in het MSN-emailadressenthreadje. Als ik tegen dinsdag 7/6 hun adressen niet heb, wordt hun order geannuleerd...
FUSyke
Ik heb dus nog ff veranderingen toegevoegd, hier volgt dus mijn nieuwe bestelling, gelieve mijn vorige te annuleren.

Aantal: 1
Type: "Fruit Of The Loom" met v-hals
Maat: XL (ik heb altijd een XL en ik hoop dat de maten van Fruit of The Loom een beetje dezelfde zijn)
Optie: BETA op de voorkant; TranceAddict.com op de achterkant

TOR
ik ben normaal geen meeloper, maar hierbij maak ik een uitzondering. ik heb nl. gezien dat iedereen opteert voor het BeTA logo op de voorkant, en aangezien ik als enige met het logo op de achterkant sta, zou ik nogal uit de toon vallen op een fuifje waar veel BeTA's aanwezig zijn..

vandaar mijn aanpassing (onderlijnd):

quote:
Originally posted by TOR
Aantal: 1
Type: B&C zonder v-hals 190gr.
Maat: XL
Optie TRANCEADDICT.COM: BeTA logo op de voorkant (niets op de achterkant)
Creamfields23
Netjes werk mensen! Zien er leuk uit die shirts duimpje voor allen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement