|
T-Shirt => Gegevens (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| NightRavah |
| Tiger, pm sent... ;) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Worden aan de kassa geroepen:
Pumpin2000
Deze mensen hun iemeeladressen vond ik nergens. Ofwel PM'en deze mensen mij hun emailadres ofwel posten ze het in het MSN-emailadressenthreadje. Als ik tegen dinsdag 7/6 hun adressen niet heb, wordt hun order geannuleerd... |
Bedankt voor de emails!! |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Degenen die bij merk/type 'beste qualiteit' hebben gezet, die krijgen een Kariban (220gr), met v-hals. De maat is L of XL (welke van de 2 weet ik nog altijd niet, maar als je normaal een L of XL draagt, dan zal deze je ook wel passen). FredNova, een Kariban met maat XXL is niet beschikbaar, sorry :( |
doe dan maar "fruit of the loom" of "Santino", de beste van deze 2 dan
ok?
dus
aantal = 1
Type T-shirt(s) : T-shirt "fruit of the loom" of "Santino", de beste van deze 2 (prijs maakt ni uit)
Maat T-shirt(s) : XXL
Optie TRANCEADDICT.COM op de achterkant + BETAlogo op de voorkant
mail maar alles door op: [email protected] |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Netjes werk mensen! Zien er leuk uit die shirts duimpje voor allen. |
thanks!!!! ja idd! schoooooon! :happy2: |
|
|
| pooley |
mmm :/
L is het probleem :/ |
|
|
| Buoyant |
Hoeveel T-shirts: 1
Type T-shirt(s): Kariban met V-hals ( the heavy , :) )
Maat T-shirt(s): L ( lekker stretchy baby, maar oowee als die te klein is eh)
Optie TRANCEADDICT.COM: BETAlogo op de voorkant, niets op de achterkant
bestelling nog net op tijd |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by pooley
Hoeveel T-shirts: 2
Type T-shirt 1: B&C met V-hals 190gr
Maat T-shirt 1: M
Vanvoor: Tranceaddict.com
Vanachter: BeTAlogo
Type T-shirt 2: B&C met V-hals 190gr
Maat T-shirt 2: M
Vanvoor: Niets!
Vanachter: TRANCADDICT.COM |
Verandering bij TSHIRT 1
Type T-shirt 1: Kariban T-Shirt met V hals
Maat T-shirt 1: L
Vanvoor: Tranceaddict.com
Vanachter: BeTAlogo
Alst nog gaat he tiger... |
|
|
| Tiger777 |
| Alles gaat tot de dinsdag pool ;) |
|
|
| Tiger777 |
Wilt iedereen, die een Tshirt gekocht heeft eens zijn gegevens controleren die ik in het héél overzichtelijke werkmapje geplaatst heb?
Pm mij als ge er voor u een fout in vindt... niet posten hier, 's te onoverzichtelijk. |
|
|
| Tiger777 |
Vwala, Tis gedaan. Er kunnen geen T-shirts meer besteld worden en de emails met betalingsmodaliteiten worden zo meteen verstuurd!
Benny, sluiten die handel :p |
|
|
| Tiger777 |
Vwala, Tis gedaan. Er kunnen geen T-shirts meer besteld worden en de emails met betalingsmodaliteiten worden zo meteen verstuurd!
Benny, sluiten die handel :p |
|
|
|
|