return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Audioscrobbler (pg. 2)
View this Thread in Original format
Pumaz
Zeg Drek, eerst lezen he...
Anyway, uw groepje is 'open' en iedereen kan zich toevoegen, mijn bedoeling was om een groep met effectief enkel betas te maken, zodat iedereen vrij snel kan zien waar de andere naar zit te luisteren...

EDIT : en er zou dan ook een beta-chart moeten komen :D
Tiger777
Daar werken ze aan he... hopelijk komt die er snel.

Heh, het was al gepost voor ik dees threadje opende... nuja, we hebben een groep he ;)
Gladius
kan het dat het niet werkt bij Winamp 2.80? Of moet ge uwe winamp superlang aan laten staan ofzow?
Pumaz
Het duurde bij mij ook superlang...
Welke groep nemen we nu eigenlijk? :conf:
CygnusX
Cool, ik kom er ook bij :)
Zehra
quote:
Originally posted by CygnusX
Cool, ik kom er ook bij :)


yeah! :)
pooley
pooley

ook erbij
Meltoz
Euh... heb hier precies e probleemke, ben inglogd, ma zit nog nie in e groep, in welke map zitten de BeTa's?
Nabistai
Gevonden: http://www.audioscrobbler.com/group/Be-TAs
Zehra
quote:
Originally posted by Meltoz
Euh... heb hier precies e probleemke, ben inglogd, ma zit nog nie in e groep, in welke map zitten de BeTa's?


er is nog een groep...

http://www.audioscrobbler.com/group...n+Tranceaddicts

Wildfir3
haha handig dat uw mp3's getagged moeten zijn... ik untag die altijd omdat ge anders toch gezever hebt met slechte tag names :rolleyes:
Meltoz
Stonden bij Locality helemaal onderaan :o Staan ondertussen me 3 in de wachtrij :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement