|
Audioscrobbler (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Zeg Drek, eerst lezen he...
Anyway, uw groepje is 'open' en iedereen kan zich toevoegen, mijn bedoeling was om een groep met effectief enkel betas te maken, zodat iedereen vrij snel kan zien waar de andere naar zit te luisteren...
EDIT : en er zou dan ook een beta-chart moeten komen :D |
|
|
| Tiger777 |
Daar werken ze aan he... hopelijk komt die er snel.
Heh, het was al gepost voor ik dees threadje opende... nuja, we hebben een groep he ;) |
|
|
| Gladius |
| kan het dat het niet werkt bij Winamp 2.80? Of moet ge uwe winamp superlang aan laten staan ofzow? |
|
|
| Pumaz |
Het duurde bij mij ook superlang...
Welke groep nemen we nu eigenlijk? :conf: |
|
|
| CygnusX |
| Cool, ik kom er ook bij :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Cool, ik kom er ook bij :) |
yeah! :) |
|
|
| Meltoz |
| Euh... heb hier precies e probleemke, ben inglogd, ma zit nog nie in e groep, in welke map zitten de BeTa's? |
|
|
| Wildfir3 |
| haha handig dat uw mp3's getagged moeten zijn... ik untag die altijd omdat ge anders toch gezever hebt met slechte tag names :rolleyes: |
|
|
| Meltoz |
| Stonden bij Locality helemaal onderaan :o Staan ondertussen me 3 in de wachtrij :D |
|
|
|
|