return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Audioscrobbler (pg. 3)
View this Thread in Original format
pooley
The song is submitted after you have listened to 50% or 240 seconds of the song, whatever comes first. Any manual skipping or seeking through the track will cause that song not to be submitted.
Pumaz
*Wachtrij fixed*

Ja ge krijgt geen mail of zo, i didn't know...
Meltoz
quote:
Originally posted by Pumaz
*Wachtrij fixed*

Ja ge krijgt geen mail of zo, i didn't know...

...aucune probléme... ;)
Zehra
Sorry, you are only allowed a maxium of 10 friends in your list. People who donate may add many more friends.

:(
pooley
Dien nest toont geen livesets ://
Zehra
quote:
Originally posted by pooley
Dien nest toont geen livesets ://

ff testen :)
Wildfir3
blijkbaar toch al een paar tracks gevonden met tags! w00000t
Meltoz
at last, at last finally at last... it's working :D
Meltoz
Heeft er iemand iets veranderd aan de grote van de log-file? :o
Dark Apostle
lap kan geen account meer aanmaken, damn nu ben ik een outsider en jullie elitisten ^^

eieregooie
Een server die precies bijhoudt welke mp3's je allemaal in je bezit hebt, en ook nog eens je ip adres heeft...

NEE BEDANKT!

De RIAA vind vast wel een reden om ook toegang te krijgen tot die database... Ben je toch mooi de lul :p
Wildfir3
Kunne ze ook mooi via kazaa enzo hoor volgens mij. Je gaat me niet vertellen dat die zo geen stats bijhouden. Bovendien staat er in de faq van die audioscrobbler dat ze het soort van bestand zoiezo niet bijhouden, dus dat er niet te bepalen valt of die muziek van originele cd's komt of niet.

ALS ze je willen pakken kunnen ze het altijd op een manier, maak je geen illusies :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement