|
Spammers
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Leuk die nieuwelingen en spammers :D
Ik dacht doe ff mee en maak weer ff een zinloze thread, valt er ook weer een nieuwe thread om op te reageren :) |
|
|
| Chicane |
| De reincarnatie van DJLex heeft zich aangemeld.... 2 complete pagina;s vol tim81 :nervous: :eyespop: :eyes: :crazy: |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by basd
Rare Westfries.. |
Dat zeker ;) |
|
|
| sndh |
| +1, anders staat ie als laatste post :stongue: |
|
|
| Asperge |
| permban die gozer:p |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Asperge
permban die gozer:p |
Oi, get yar hands of me Timmy :mad: :p
Het is best een lieve jongen hoor, maar het voetbalseizoen is voorbij (dus geen trainingen meer); hij heeft nu dus veel tijd en veel energie over (geen schandalige, vliegende tackles meer ;)
Daarnaast verveelt hij zich heel erg op zijn stage; helemaal niks te doen ..
Jullie ondervinden nu dus het resultaat van dit alles :toothless :toothless
* edit * stel je dus maar eens voor hoe deze Vinnie Jones van WF normaal over het veld raast met al deze energie :eek: :eek: |
|
|
| SnuggLe |
Laat hem een vriendin nemen :D
In een trip blijven hangen? ;)
+1! |
|
|
| jp |
| Wat een gezellig topic, zeg! :toocool: |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Laat hem een vriendin nemen :D
In een trip blijven hangen? ;)
+1! |
Als het over Tim hebt, die heeft een vriendin ...
En wij doen alles nog puur natuur (no drugs, no alcohol ..)
And again +1 |
|
|
| SnuggLe |
Ik ook puur natuur, Wiet is natuurlijk spul!
+1!!
De mods doen toch geen , heb Ei hier al eeuwen niet meer gezien, die is Belg geworden :p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik ook puur natuur, Wiet is natuurlijk spul!
|
Coke komt ook van een plantje, de kerosine effe daar gelaten ;)
Trouwens, van papaver maken ze ook behoorlijk sterk spul :eek: |
|
|
|
|