|
The O.C.
|
View this Thread in Original format
| hustler |
Har suttit och kollat på ett par avsnitt (har kommit till Nr. 13) här hemma och har nu kommit fram till en sak.
Detta måste ju bara vara den bästa serien någonsin. Jag tycker den tar allt, Sopranos, Vänner, 24 ja allt som finns.
Ingen som är lika frälst som jag? |
|
|
| OracaZ |
| har hört mycket bra saker om serien..men aldrig sett själv =(.. ska tydligen vara vackra människor oxo med.. =) och det vill man alltid se.. både tjejer och killar.. tjejer för att njuta.. killar för att man vet att man är snyggare |
|
|
| RebeL9 |
den är väl helt ok. Söta tjejer dock :)
fast bästa serien? nej verkligen inte. Då tycker jag ändå att Oz var så mycket bättre =)
Enda som var negativt med Oz var att den gick så sent att man förlorade massa viktiga sömntimmar |
|
|
| Can |
helt klart mitt favvo program! det har allt! snygga människor! (tillåmed morsorna e snygga :D) mkt bra intriger! komplett serie imo!
ungefär som bevvan fast i lite mer modern version :eyespop: |
|
|
| ShyTrance |
det är väl helt ok...
den är absolut inte bättre än vänner iaf tycker jag :nervous: |
|
|
| Dioxys |
för dem som inte vet vad du snackar om kan du väl förklara vad den handlar om?
själv är jag ganska så besatt i cky gängens serier :D |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Dioxys
för dem som inte vet vad du snackar om kan du väl förklara vad den handlar om? |
det är bara till att "imdba" den.
 
Jag har bara sett första och andra avsnittet sen krockade serien med
nåt annat program har jag för mig..ska tanka ner alla svnitt till
sommaren..jäkligt bra det jag sett iaf! |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
det är väl helt ok...
den är absolut inte bättre än vänner iaf tycker jag :nervous: |
friends slår det mesta..synd bara att de lagt ner serien nu :( |
|
|
| dbl |
| har tyvärr bara sett 1 avsnitt.. men det va hel bra.. missar det alltid när det går på tv :/ |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by OracaZ
har hört mycket bra saker om serien..men aldrig sett själv =(.. ska tydligen vara vackra människor oxo med.. =) och det vill man alltid se.. både tjejer och killar.. tjejer för att njuta.. killar för att man vet att man är snyggare |
hahaha...helt rätt attityd :)
Men...vafan är O.C.?1 :o |
|
|
| mjz |
| japp, riktigt bra serie, bäst är dock scrubs fortfarande... :) |
|
|
| OracaZ |
| bästa serien är ju Gilmore Girls =) That 70s show kan oxo va bra ibland.. fast bästa man kan se är filmer med bra handling eller Standup (inte porr.. utan ståupp-komedi) |
|
|
|
|