return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Verkiezingen Europees Parlement, wat stem jij? Doe de test! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Little Theseus
Ik kwam net deze site tegen: verstanopnul.nl

OMGWTF, je kan hier jezelf ontdoen van je stemrecht!!
Remy, grijp je kans! En Groen-links stemmers moeten m ook invullen :D

Duimendikke fok van de overheid natuurlijk, ze laten het volk wel mooi zien hoe slecht het staat met meedenkende nederlanders.

Ook mooi wat ze aangeven als alternatieven voor het stemmen :D:D:D:

1. dan haal ik al mijn spaargeld van de bank en koop ik drie containerladingen Chinees plastic in alle kleuren van de regenboog.

2. dan maak ik met een rugzak vol toverlollies en gevulde koeken een parachutesprong boven de kaasmarkt van Alkmaar.

3. dan ga ik met een nucleaire onderzeeër en vijfentwintig sambadanseressen de Friese meren op.

4. dan ga ik met een grote rode skippybal naar de garnalenpellerij van een vage kennis die altijd een donkere zonnebril en een fluorescerende afro-pruik draagt.

5. dan ga ik samen met een grote groep toevallige voorbijgangers de sfeer opsnuiven in een Noord-Brabantse confettifabriek.

6. dan ga ik met een piepschuim klomp op mijn hoofd op het dak van een hoge wolkenkrabbers staan om te wachten tot er een UFO landt.

7. dan ga ik op een lease-olifant naar een subtropisch zwemparadijs terwijl er goedkope champagne over me wordt uitgegoten door een enthousiaste menigte.

8. dan koop ik een roze dwergpony en probeer ik daarmee in één dag drie rondjes over de Amsterdamse ringweg te lopen.

9. dan ga ik in een bubbelbad vol geitenmelk bellen met de babbelbox.

10. dan ga ik op mijn hometrainer onder het drukste viaduct van Nederland naar mijn favoriete Schlagers luisteren.
Chicane
http://frontpage.fok.nl/nieuws/42345

En hiervoor willen jullie stemmen? :stongue: :haha:

Mooi dat ik effe niet gaat stemmen :D
SnuggLe
Wel apart, die stemwijzer klopt dus wel, hij geeft jou meningen / standpunten weer, en als je wil aansluiten bij die zaken dat je dan op die of die partij moet stemmen.
Vind het dan wel apart dat veel mensen zeggen 'dat klopt niet'. Het klopt WEL, alleen zien mensen toch geldige redenen om daar niet op te stemmen. Waarom? Omdat ze denk ik niet verwachten dat de partij die daaruit komt, ook 'hun' partij is........

Jammer dat veel mensen stemmen op iemand uit gewoonte, of op 'de man', of omdat hun ouders dat 'ook altijd deden'. Iedereen zou zijn/haar standpunten nog een goed mogen/kunnen bekijken.

Bij mij komt er gewoon VVD uit, en dat stem ik ook.
Little Theseus
Je hebt helemaal gelijk Bram, mede daarom heb ik deze draad ook gestart, ik irriteer me ook kapot aan dat soort mensen.

quote:
Originally posted by Chicane

Mooi dat ik effe niet gaat stemmen :D

INVULLEN, NU!!!
JunKX
1. VVD
2. D66
3. LPF

Had ik wel verwacht, D66 valt op. Wordt dus VVD :)
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wel apart, die stemwijzer klopt dus wel, hij geeft jou meningen / standpunten weer, en als je wil aansluiten bij die zaken dat je dan op die of die partij moet stemmen.
Vind het dan wel apart dat veel mensen zeggen 'dat klopt niet'. Het klopt WEL, alleen zien mensen toch geldige redenen om daar niet op te stemmen. Waarom? Omdat ze denk ik niet verwachten dat de partij die daaruit komt, ook 'hun' partij is........

Jammer dat veel mensen stemmen op iemand uit gewoonte, of op 'de man', of omdat hun ouders dat 'ook altijd deden'. Iedereen zou zijn/haar standpunten nog een goed mogen/kunnen bekijken.

Bij mij komt er gewoon VVD uit, en dat stem ik ook.

Ben het hier dus niet mee eens bram, je kan aangeven wat je de belangrijkste punten vindt, als je hier 1 stelling vergeet of wat dan kan je al een heel andere uitslag krijgen. Verder denk ik dat je stemt op een partij die behalve goede punten ook vertrouwen en betrouwbaarheid uitstraalt. Met alle respect, maar dit vertrouwen mis ik bij bijvoorbeeld de SP of LPF. Lekker makkelijk om overal tegenaan te schoppen als het slecht gaat met de economie, maar ik denk niet dat dit partijen zijn die daadwerkelijk iets kunnen veranderen.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
Ben het hier dus niet mee eens bram, je kan aangeven wat je de belangrijkste punten vindt, als je hier 1 stelling vergeet of wat dan kan je al een heel andere uitslag krijgen. Verder denk ik dat je stemt op een partij die behalve goede punten ook vertrouwen en betrouwbaarheid uitstraalt. Met alle respect, maar dit vertrouwen mis ik bij bijvoorbeeld de SP of LPF. Lekker makkelijk om overal tegenaan te schoppen als het slecht gaat met de economie, maar ik denk niet dat dit partijen zijn die daadwerkelijk iets kunnen veranderen.

Daar heb je ook wel gelijk in hoor, maar toch vind ik het wel apart, omdat veel mensen niet echt zo'n reden kunnen geven die jij noemt!!! Als ze nou een goede reden kunnen geven: oke, maar dat kunnen de meesten niet.
Ben het wel met je eens dus, maar wel deels.
Valhalla
al mensen gaan stemmen ??

net gestemt en maar PvdA gekozen omdat ik hier de meeste raakvlakken hebben qua standpunten
BaRTeZ
Ik heb ook net gestemt, eerste keer :)
moet gelijk voor de rest van de familie ook stemmen

Heb groenlinks, pvda en d66 gestemt :D
robin
jappio heb een punt maar ben het nog steeds meer met snuggle eens. blinde loyaliteit :rolleyes:

als bij zo'n test de partij waar je op wou gaan stemmen niet hoog/op 1 uitkomt moet je denk ik toch je stem maar eens heroverwegen :o

total woot
2 robin/snuggle, jullie hebben zeker een punt, maar zoals Jasper al zei, het blijft natuurlijk een zeer oppervlakkige test, die voornamelijk bedoeld is voor mensen die te lui zijn om de programma's door te lezen, bij mij kwam toevallig de partij op 1 die ik (aan de hand van de partijprogramma's) al gekozen had, maar ik denk zeker niet dat dit bij iedereen het geval zal zijn.
MaGiK54
Wilde eigenlijk niet gaan, maar nadat ik gisteren die dildo van een fractievoorzitter van het CDA zag, besloten om mijn tegen-stem niet verloren te laten gaan, dus PVDA gestemd.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement