| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בתיאבון !
ספר איך היה... |
אז ככה קודם כל מפוצץ!!
דבר שני - שווה!!
דבר שלישי - באמת רוב המנות עולות 20 בדיוק, לפעמים 15 (תלוי בגודל).. מדהים!!
יש ייצוג מכל מיני מסעדות - וייטהול ברוהאוס למון-גראס אדוארדו וינגס'נ'ציפס מיקה פפגאיו אל-גאוצ'ו טנדורי ועוד המון המון המון דברים
אישית אכלתי בוייט-הול כנפיים היה נחמד מאד
אכלתי צ'וריסוס בפאפאגאיו והיה נחמד..
אה ויש שם בירות - שני העיקריות שאני ראיתי זה דוכן גדול מאד של קרלסברג/טובורג שאתה יכול לקנות חצי ליטר בכוס פלסטיק בעשר שקל או כוס זכוכית חצי ליטר שאפשר למלא עוד פעם ז"א סה"כ ליטר ב25 שקל או כוס זכוכית של ליטר שאפשר למלא פעם אחת (ז"א ליטר) גם ב25 שקל
אני אישית הלכתי לדוכן של בק'ס וקניתי בעשרים שקל כוס חצי ליטר שאפשר למלא עוד פעם... אבל הייתי כבר מלא אז לא מיליתי אז עדיין יש לי את הקופון פעם הבאה אני פשוט אביא את הכוס והקופון ואקח עוד חצי ליטר =)
יש עוד מלא דוכנים שלא הספקתי לטעום...
במילה אחת - שווה!!!!!!! |
|
|