return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
טעם העיר 9 (31.05-03.06) פארק הירקון תל-אביב! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by yaman
רגע האוכל בחינם?


חחחחחחחחחחחחחחח אתה שוכח אחי את המדינה בה אתה נמצא

מה פתאום חינם...

אבל במחירים שטוענים שהם נמוכים...
LA©
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON

מחיר מנה : 20 ש"ח



אני כנראה באה...

נראה לי יהיו מלאאאא אנשים השנה
markfeldman
quote:
אבל במחירים שטוענים שהם נמוכים


ממש לא.

המחירים פרופורציונלים ברמה מפתיעה לגודל המנה אותה אתה מקבל.
LA©
אהה...
ואני לא יודעת אם המידע שגיל (בלו דרגון)כתב נכון...
אני רק זכרתי שקראתי את זה אצלו...

אבל יש מצב טוב לדעתי שמנה באמת עולה 20 ש"ח
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by LA©
אהה...
ואני לא יודעת אם המידע שגיל (בלו דרגון)כתב נכון...
אני רק זכרתי שקראתי את זה אצלו...

אבל יש מצב טוב לדעתי שמנה באמת עולה 20 ש"ח


המחירים הם בסדר גודל 20 ש"ח לא באמת 20 ש"ח...

הרי סך הכל זה כמה עשרות מסעדות שלכל אחת דוכן לכל אחד מחירים אחרים..
אבל באמת זה סדר גודל 20 שקל
yaman
למסקנה:
יש כוסיות - יש
יש אוכל - יש
יש מוזיקה - יש

אני בא!
LA©
quote:
Originally posted by DJ-BON_v2
המחירים הם בסדר גודל 20 ש"ח לא באמת 20 ש"ח...

הרי סך הכל זה כמה עשרות מסעדות שלכל אחת דוכן לכל אחד מחירים אחרים..
אבל באמת זה סדר גודל 20 שקל


זה באמת כבר לא משנה...

הכמה שקלים לא עושים את ההבדל

:D
DJ-BON_v2
אני הולך לשם עכשיו =))))
מתרגש!!!!!!
markfeldman
quote:
אני הולך לשם עכשיו =))))
מתרגש


בתיאבון !

ספר איך היה...
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by markfeldman
בתיאבון !

ספר איך היה...


אז ככה קודם כל מפוצץ!!
דבר שני - שווה!!
דבר שלישי - באמת רוב המנות עולות 20 בדיוק, לפעמים 15 (תלוי בגודל).. מדהים!!

יש ייצוג מכל מיני מסעדות - וייטהול ברוהאוס למון-גראס אדוארדו וינגס'נ'ציפס מיקה פפגאיו אל-גאוצ'ו טנדורי ועוד המון המון המון דברים

אישית אכלתי בוייט-הול כנפיים היה נחמד מאד
אכלתי צ'וריסוס בפאפאגאיו והיה נחמד..

אה ויש שם בירות - שני העיקריות שאני ראיתי זה דוכן גדול מאד של קרלסברג/טובורג שאתה יכול לקנות חצי ליטר בכוס פלסטיק בעשר שקל או כוס זכוכית חצי ליטר שאפשר למלא עוד פעם ז"א סה"כ ליטר ב25 שקל או כוס זכוכית של ליטר שאפשר למלא פעם אחת (ז"א ליטר) גם ב25 שקל

אני אישית הלכתי לדוכן של בק'ס וקניתי בעשרים שקל כוס חצי ליטר שאפשר למלא עוד פעם... אבל הייתי כבר מלא אז לא מיליתי אז עדיין יש לי את הקופון פעם הבאה אני פשוט אביא את הכוס והקופון ואקח עוד חצי ליטר =)

יש עוד מלא דוכנים שלא הספקתי לטעום...

במילה אחת - שווה!!!!!!!

THE_BLUE_DRAGON


הייתה חרא מוסיקה בדוחן של הרד-בול הפעם מוסיקה מסחרית
MTV
ראפ
וכל החרא הזה...!!!

מקווה שזה היה רק יום אחד ולא יחזור עליו שוב!
yaman
למסקנה:

אוכל היה? - היה
כוסיות היו? - ?
מוזיקה היתה? - היתה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement