return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
טעם העיר 9 (31.05-03.06) פארק הירקון תל-אביב! (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by yaman
למסקנה:

אוכל היה? - היה
כוסיות היו? - ?
מוזיקה היתה? - היתה



למרות שחברה שלי הכי כוסית בעולם היו עוד כמה חביבות שם....
Eitan E
הייתי היום שם
היה די נחמד בהתחשב שביזבזתי שם איזה 150 שקל כולל נסיעה -
עדיף עוד מופע של ארמין במקום לדעתי אבל בכל מקרה היה די בסדר היו שם דווקא לא מעט כוסיות

אכלתי שם אנטריקוט באל גאוצ'ו הצלחתי להתגנב פנימה וביקשתי מהגרילמן שהוא יהיה רך ולא קשה כמו נעל.
היה די טעים הרוטב צ'ימיצ'ורי היה פצצות
ציון: 8.5\10 - אני עושה סטייקים יותר טובים

אח"כ המשכתי לדוכן של אוכל הודי שבבעלות רינה פושקרנה מי שמכיר
בכל מקרה אכלתי שם סבוסה עוף בכיסונים כאלה עם ירקות בפנים
המנה היתה מאכזבת הייתה מלאת שמן וחריפה אש
ציון: 5\10 לא מומלץ לבעלי קיבה רגישה

בעודי נח מהארוחות שם ראיתי שם את דורון ג'מצ'י טל מן והמכוער הזה מהתוכנית פספורט

ועכשיו מגיעה המנה המנצחת
פאפגאיו
אצבעות אנטריקות
המנה הייתה ממש עסיסית הבשר קשה מבחוץ ורך מבפנים בנוסף היה רוטב משהו טריאקי ויין משהו כזה
מה לעשות לא כל דבר בחיים מושלם-9.9\10
:stongue:


הדבר היחיד שלא אהבתי זה ההמוניות אנשים דורכים עליך אפשר לחשוב שמחלקים כסף, והחוסר ארגון
אתה מוצא שם אנשים שאוכלים על פח זבל!!

אבל לסיכום - ארוע די נחמד ומרענן שווה לבקר

נ.ב - לשומרי כשרות לא יהיה נוח שם
יש ספריבס, קלאמרי, שרימפס ועוד כל מיני דברים מעניינים לפי דעתי
שננסה בפעם הבאה
Ooza
דווקא היה בן זונה
אוכל
בנות
בירה
מוזיקה

מה צריך עוד בחיים? ;)
yaman
נשמע חבל"ז
חבל שלא הייתי שם
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by yaman
נשמע חבל"ז
חבל שלא הייתי שם


יש לך עוד את היום ומחר...
yaman
מחר יש בגרות במתמטיקה

וגם אין לי ממש כסף עכשיו אז לא נורא נוותר
eXeTik
הייתי אתמול
כוסיות יש פה ושם אבל לא משהו מטורף כמו שהיה באוטו מוטור
בכל מקרה- רוב הדוכנים מביאים לך צלחת קטנה כשאתה קונה מנה
תחשבו בהיגיון- מנה שעולה כפול.... הם לא באמת ימכרו מנה שלמה ב-20 שקל
למרות שאפשר למצוא מקומות עם מנות מכובדות בסביבות ה-20 ש"ח

הכי אהבתי את הליטר בירה ועוד שאתה מקבל את הכוס בירה הענקית הזאת מזכוכית מתנה

ועכשיו לכמה תמונות :D
נ.ב- יש לי גם סרטים קורעים!
לאן אפשר לעלות אותם?


הדוכן של קמפרי מיקס... גורם לך להיות צמא


הדוכן של ווראיטי- סלבריטי באלאגאנים


איציק זוהר ומורן איזנשטיין
איזה זין שלא יכלתי להתקרב יותר- רציתי תמונה עם מורני :whip:


Lesbian p0rn...


קלאבר צעיר... יש לי סרט- אתם חייבים לראות איך הוא רוקד
לאיפה אני מעלה סרטים?!


נוף כללי על המקום


אחת עם פ-א-ק-י-נ-ג פושאפ וחצאית מיני
מהאלה שצועקות תביאו לי בתחת
למרות שאין עליה משהו
yaman
"מה רבו מעשיך?"
eXeTik
quote:
Originally posted by yaman
"מה רבו מעשיך?"


לא התכוונת ל
"כן ירבו מעשיך"?! :conf:
yaman
מה שתרצה...

Eitan E
למי שלא הלך ורוצה ללכת רק שתדעו היום- יום חמישי- זה היום האחרון של הפסטיבל אוכל
:tongue2 :stongue:
THE_BLUE_DRAGON
אשמח מאוד לפגוש חברי-פורום אז מי שמגיע מוזמן ליצור איתי קשר.
055258607
:crazy:

היום אני הולך כנראה לטחון הרבה אז לא ממליץ לכם לעבור ליד שדרת-השירותים-הציבוריים!!!

:haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement