| Eitan E |
הייתי היום שם
היה די נחמד בהתחשב שביזבזתי שם איזה 150 שקל כולל נסיעה -
עדיף עוד מופע של ארמין במקום לדעתי אבל בכל מקרה היה די בסדר היו שם דווקא לא מעט כוסיות
אכלתי שם אנטריקוט באל גאוצ'ו הצלחתי להתגנב פנימה וביקשתי מהגרילמן שהוא יהיה רך ולא קשה כמו נעל.
היה די טעים הרוטב צ'ימיצ'ורי היה פצצות
ציון: 8.5\10 - אני עושה סטייקים יותר טובים
אח"כ המשכתי לדוכן של אוכל הודי שבבעלות רינה פושקרנה מי שמכיר
בכל מקרה אכלתי שם סבוסה עוף בכיסונים כאלה עם ירקות בפנים
המנה היתה מאכזבת הייתה מלאת שמן וחריפה אש
ציון: 5\10 לא מומלץ לבעלי קיבה רגישה
בעודי נח מהארוחות שם ראיתי שם את דורון ג'מצ'י טל מן והמכוער הזה מהתוכנית פספורט
ועכשיו מגיעה המנה המנצחת
פאפגאיו
אצבעות אנטריקות
המנה הייתה ממש עסיסית הבשר קשה מבחוץ ורך מבפנים בנוסף היה רוטב משהו טריאקי ויין משהו כזה
מה לעשות לא כל דבר בחיים מושלם-9.9\10
:stongue:
הדבר היחיד שלא אהבתי זה ההמוניות אנשים דורכים עליך אפשר לחשוב שמחלקים כסף, והחוסר ארגון
אתה מוצא שם אנשים שאוכלים על פח זבל!!
אבל לסיכום - ארוע די נחמד ומרענן שווה לבקר
נ.ב - לשומרי כשרות לא יהיה נוח שם
יש ספריבס, קלאמרי, שרימפס ועוד כל מיני דברים מעניינים לפי דעתי
שננסה בפעם הבאה |
|
|