|
Grattis säger vi till...
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| ...Aendy som fyller år idag! Gratulerar, och hoppas du får en fin dag! Vi ses! |
|
|
| Gate 42 |
Grattis grattis!
Hoppas dagen blir direkt trevlig! :D |
|
|
| mjz |
| grattis mannen! ha en bra födelsedag på mors dag och allt... ;) |
|
|
| St_Andrew |
grattis mannen :)
har inte sett dig så jättemkt här på senaste tiden dock =/ |
|
|
| Glorie |
| grattis andreas. :) ja undrar om han kommer att skriva i den här tråden ja ;) ikväll får vi iaf fira han. :p |
|
|
| OracaZ |
| Grattis mannen =).. hoppas du får det jag önskar i present.. |
|
|
| Dioxys |
Hur mycket fyller han? :D (vill han kanske inte säga :p)
GRATTIS på dig mannen :D ha en fett schysst födelsedag! :) |
|
|
| Smekbar |
| grattis grattis :) |
|
|
| Amnezia |
| Grattis grattis:) |
|
|
|
|