|
vad för sorts elektronisk musik är du? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| cviper |
Naja, varför inte? :thepirate |
|
|
| ScuL |

nja inte så dåligt alternativ :) |
|
|
| Gate 42 |
WTF!?! Jag är Happy Hardcore?! :stongue:

:o |
|
|
| Amnezia |
stämde bra...blev HOUSE :cool: :cool:
 |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by Gate 42
WTF!?! Jag är Happy Hardcore?! :stongue:
|
rotf, typiskt dig. :haha:
Jag blev:
Skulle vilja ha något aningen mer skräddarsytt. ;) |
|
|
| P4z! |
 |
|
|
| Kaveh |
=) |
|
|
| Sorrow |
| Jag är Sorrow. :eyes: |
|
|
| Smeagol |
Happy hardcore.
ummmm...
Kanske borde prova att lyssna pa det nan gang isf? Ursakta min misserabla allmanbildning inom amnet. :) |
|
|
| Glorie |
| Blä jag blev house. Coooool tråd i vilket fall. För övrigt gillar jag inte house för fem öre :D |
|
|
| Sand Leaper |
Passer bra :) |
|
|
|
|