return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
vad för sorts elektronisk musik är du? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Smekbar

fast det va på andra försöket iofs :p
blev chill första ggn, men jag valde hela tiden mellan två olika attraktiva val så jag gjorde om testet med de andra valen, o blev techno då, weee :p så jag e chill och techno, stämmer mkt bra :)
Laszlo
Blev osså trance.....får väl säga att det är rätt, även om jag ibland är lite svagare för techno. Men det är ju olika från dag till dag :)
dbl
själv e man ju CHILL
swe_Trancer
blev house, såklart

:)
Hybrid
jag blev house också
Glorie
alltså.. lite smålack e jag att jag inte fick trance :p jag svara: cat, silver, comedy. filmen och djuret kan jag verkligen inte ändra. kan tänka mig att ändra färgen, men inte till blå! som jag antar e trance.. location tog jag inte ibiza på iofs, som jag antar va trance.. pyttsan.
Ravesquad


vilken supercool quiz:cool:
cviper
quote:
Originally posted by Glorie
alltså.. lite smålack e jag att jag inte fick trance :p jag svara: cat, silver, comedy. filmen och djuret kan jag verkligen inte ändra. kan tänka mig att ändra färgen, men inte till blå! som jag antar e trance.. location tog jag inte ibiza på iofs, som jag antar va trance.. pyttsan.


Jag tror mer att blått är (enligt den sidan) Chill / Techno.

Jag prövade typ tre/fyra gånger, och det varierade mellan Chill och Techno (ingen trance för min del heller :sadgreen: ); jag antar att Techno delen kom dit p.g.a att jag gillar rymden (Space/Sci-Fi).
beaversweede


yeah..
Dioxys



även för mig :) helt rätt

jeremy1984
Blev chill jag.. :nervous: :nervous: :nervous:
Kanske som person, men det stämmer verkligen _inte_ i musikväg! :)
Även om det händer att jag somnar hemma till chillout ibland...:p
M1cro5lave


stämmer bra :) tur att jag inte blev nån happy hardcore iaf.. ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement