|
vad för sorts elektronisk musik är du? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Smekbar |
fast det va på andra försöket iofs :p
blev chill första ggn, men jag valde hela tiden mellan två olika attraktiva val så jag gjorde om testet med de andra valen, o blev techno då, weee :p så jag e chill och techno, stämmer mkt bra :) |
|
|
| Laszlo |
| Blev osså trance.....får väl säga att det är rätt, även om jag ibland är lite svagare för techno. Men det är ju olika från dag till dag :) |
|
|
| swe_Trancer |
blev house, såklart
:) |
|
|
| Hybrid |
| jag blev house också |
|
|
| Glorie |
| alltså.. lite smålack e jag att jag inte fick trance :p jag svara: cat, silver, comedy. filmen och djuret kan jag verkligen inte ändra. kan tänka mig att ändra färgen, men inte till blå! som jag antar e trance.. location tog jag inte ibiza på iofs, som jag antar va trance.. pyttsan. |
|
|
| Ravesquad |

vilken supercool quiz:cool: |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by Glorie
alltså.. lite smålack e jag att jag inte fick trance :p jag svara: cat, silver, comedy. filmen och djuret kan jag verkligen inte ändra. kan tänka mig att ändra färgen, men inte till blå! som jag antar e trance.. location tog jag inte ibiza på iofs, som jag antar va trance.. pyttsan. |
Jag tror mer att blått är (enligt den sidan) Chill / Techno.
Jag prövade typ tre/fyra gånger, och det varierade mellan Chill och Techno (ingen trance för min del heller :sadgreen: ); jag antar att Techno delen kom dit p.g.a att jag gillar rymden (Space/Sci-Fi). |
|
|
| beaversweede |
yeah.. |
|
|
| Dioxys |
även för mig :) helt rätt |
|
|
| jeremy1984 |
Blev chill jag.. :nervous: :nervous: :nervous:
Kanske som person, men det stämmer verkligen _inte_ i musikväg! :)
Även om det händer att jag somnar hemma till chillout ibland...:p |
|
|
| M1cro5lave |

stämmer bra :) tur att jag inte blev nån happy hardcore iaf.. ;) |
|
|
|
|