return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אם שותים לא נוהגים-כנסו ותראו
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
http://www.fresh.co.il/dcforum/dcbo...ewmode=threaded

תראו מה זה עולם...פחד אלוהים:nervous:
KrazyDJs
ישן אש...
ראיתי את זה ביומיים האחרונים מאה פעם
לא ידוע למה כל שנה בתקופה כלשהי נזכרים בזה...:rolleyes:

דוחה רצח ד"א...
אל תאכלו לפני שאתם רואים את זה...
yaman
אלוהים יישמור
eXeTik
Black-Dragon
quote:
Originally posted by eXeTik



וואו איזה מפחיד.... צמרמורותתת


זה אייקון חדש?
Flotser
זה באמת ממש מפחיד...

אני ממש מפחד לנסוע אני לא צוחק
גם האוטו\גרוטאה שלי אין בו את כל המנגונים האלה כמו
ABS
וקריות אוויר

ומצד שני הוא אוטו טנק כזה אם אני נתקע במישהו יכול לקרות לו מה שקרה לזאתי בלינק
:nervous:

ביום שבת למשל חבר שלי שתה איזה חצי בירה
וידע שזזים מהר,
ובכל זאת שתה ואמרתי לו שזה לא בסדר, אבל הוא נהג לבית שלו בכל זאת,
אולי הייתי צריך ממש להתעצבן עליו או משהו
בלעעעע

אנשים פשוט לא שמים זין זה כל כך מגעיל
לא קולטים שהם לא מסכנים רק את עצמם.
Eitan E
באמת תמונות קשות
אבל זה לא חדש ראיתי את זה כבר נראה לי שפירסמו את זה אפילו פה בפורום
:o
Mr. Perfect
יא רבאק.... איזה חיים.......... זה יותר גרוע ממוות מה שקרה לה...
מסכנה.... ))))))))))))))))))))))): כבר עדיף למות מאשר לחיות ככה...
eXeTik
quote:
Originally posted by Black-Dragon
זה אייקון חדש?


לא... זה ייבוא אישי :D
BlueHawk
וואיי פרסמתי את זה לפני ממש ממש מלא זמן
http://www.tranceaddict.com/forums/...%E5%E4%E2%E9%ED

LA©
וואו...

תמונות ממש קשות...

ממש קשות

ממש קשות

לא לבעלי לב חלש...
אשכרה תוך כדיי הסתכלות הזלתי דמעות..

בעיקר כי אני מכירה מישהו שעכשיו נהרג בתאונת דרכים
הם היו כבר 5 דקות מהבית.. והנהג איבד שליטה ונתקעו בעמוד
הם ניצלו במכונית שעלתה באש..
זה היה בדרך הביתה ממסיבה ביום שישי, בשבת לפנות בוקר, לפני שבוע וחצי.
זה היה בעיתון עמוד ראשי...

נורא
:( :( :( :( :(
Eitan E
quote:
Originally posted by LA©
וואו...

תמונות ממש קשות...

ממש קשות

ממש קשות

לא לבעלי לב חלש...
אשכרה תוך כדיי הסתכלות הזלתי דמעות..

בעיקר כי אני מכירה מישהו שעכשיו נהרג בתאונת דרכים
הם היו כבר 5 דקות מהבית.. והנהג איבד שליטה ונתקעו בעמוד
הם ניצלו במכונית שעלתה באש..
זה היה בדרך הביתה ממסיבה ביום שישי, בשבת לפנות בוקר, לפני שבוע וחצי.
זה היה בעיתון עמוד ראשי...

נורא
:( :( :( :( :(


את מתכוונת לתאונה עם הבחורה הזאת שלא היה לה רשיון והיא איבדה שליטה על המכונית ונכנסה בעמוד חשמל
?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement