return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Het jaar 2004 tot nu toe..... (pg. 2)
View this Thread in Original format
magrec
Beste feest: Sasha @ powerzone
Beste dj-set op een feest: Sasha @ powerzone
Meest tegenvallende dj-set op een feest: geen
Meest tegenvallende feest:geen rustig jaar geweest tot nu toe..
Beste track: Spektrum - kinda new (tiefschwarz dub) Nathan fake - overdraft!!!!!!!!
Meest tegenvallende track:
Beste album/mix cd: renaissance - hernan cattaneo (toch iets beter dan balance 006 van pappa)
"Rare" ontwikkelingen: Sensation Line up (eigenlijk een hele goede line up)
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden: irak
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet: geen
Irritantste TA-er:
Irritantste persoon algemeen:
Voorspelling housescene komend jaar: Een superzomerfestival!!!!
Voorspelling wereldnieuws komend jaar:
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004: Dancevalley/awake/extrema
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen: Danny Tenaglia & Tyrant @ fabric...
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wist je dat Saunderson niet op is komen dagen in de Asta zaterdag?
Hij had zijn paspoort in de taxi laten liggen in Engeland ofzo :S :S


Nope wist ik niet. ed up zeg, wilde misschien ook nog gaan, maar niemand van me vrienden ging. Ben blij dat ik niet ben gegaan dus.
SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
Nope wist ik niet. ed up zeg, wilde misschien ook nog gaan, maar niemand van me vrienden ging. Ben blij dat ik niet ben gegaan dus.


Same here....... ben ook behoorlijk blij ja!!
Eagle`
quote:
Originally posted by SnuggLe


En voor Irratantste TA'er mogen alle Belgen bij mij ook meetellen, op Teagle na natuurlijk ;)



Bedankt hoor :mad: :whip:


Beste feest:AiB en Addiction (toffe sfeer, leuke mensen)
Beste dj-set op een feest: B2B M.I.K.E.- Armin @ AiB
Meest tegenvallende dj-set op een feest: Yves Deruyter @ AiB outdoor
Meest tegenvallende feest: Armada Night van 29 februari, mocht er niet in du-uh
Beste track: A Force - Gravitational Waves
Meest tegenvallende track: Niet echt tegenvallend maar gewoon slecht=>DJ Tab - Verso/Radiate het is me een raadsel waarom dit gesigned werd door anjuna. Meest tegenvallende trecks imo zijn katana - tribal shock en randy katana - one solid wave. Ow en "de" grootste rukplaat hier in belgië is for sure Trancescape - Producelast

Beste album/mix cd: Just Be
"Rare" ontwikkelingen: Al dat prog gedoe
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden:arrogante Vs houding
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet: Basd, Ei en Sjinees van de Nederlanders. Belgen Fus en Gladius en de rest, hoewel sommige me wat teleurgesteld hebben die 29ste februari
Irritantste TA-er: Ste ?
Irritantste persoon algemeen:Dat "oe oe" geluidje dat sommigen zonodig moeten uitkelen tijdens een treck
Voorspelling housescene komend jaar: Nog meer prog
Voorspelling wereldnieuws komend jaar: Volgende aanslag van Al Qaida
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004: Dance Valley 2004
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen:Filo & Peri, Lange, Signum, Armin,Ferry, Jack de Marseille, Umek, Flutlicht, SHOKK, Bas & Ram
basvh
Beste feest: Ben dit jaar pas naar 4 feesten geweest maar alle 4 even goed. HQ-Jan, Carl Cox, Just Be, HQ-may
Beste dj-set op een feest: Kan niet keizen, alleen maar goede sets
Meest tegenvallende dj-set op een feest: Ton-tb
Meest tegenvallende feest: heb ik niet
Beste track: verschilt per week
Meest tegenvallende track: slechte tracks delete ik meteen
Beste album/mix cd: Just Be en Combinations
"Rare" ontwikkelingen: Urban & Njoy
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden: terrorisme
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet: none
Irritantste TA-er: van die stompzinnige amerikanen die denken na het bekijken van 2 sensation vids dat het meteen het beste feestje ooit is. Na uitleg dat wij in holland betere dingen hebben willen ze het nog steeds niet geloven
Irritantste persoon algemeen: Knevel
Voorspelling housescene komend jaar: prog groeit, hardstyl slinkt en gaat naar hardcore toe waardoor in de scene weer 16 jarige meelopertjes komen en het weer kapot gaat.
Voorspelling wereldnieuws komend jaar: meer aanslagen helaas
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004: IBIZAAAAAAAAA en dat vallei feestje
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen:heb niemand speciaal meer op me lijstje staan.
Optimus
Beste feest:XL in janurai en februari waren héérlijk, trance all the way!
Beste dj-set op een feest: Dazzle @ XL was top!:) RV diezelfde avond is de extra vermelding waard:cool:
Meest tegenvallende dj-set op een feest: Mike S @ XL, haaaaaardstyle!
Meest tegenvallende feest: ik vermaak me op elk feestje wel:cool:
Beste track: Filterheadz - Yimanya en Whjteroom - Whiteroom:tongue2
Meest tegenvallende track: geen idee
Beste album/mix cd: Kelis - Tasty:D
"Rare" ontwikkelingen:
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden: Oorlog in Irak
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet: Eagle, gezellige topgozah!
Irritantste TA-er: Magik54:toothless Asta 26 juni ben ik er, kom maar halen:D
Irritantste persoon algemeen: George W.
Voorspelling housescene komend jaar: Dancevalley en Mysteryland nóg groter
Voorspelling wereldnieuws komend jaar: World War III
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004: Dancevalley en Mystery Land
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen: Mauroooo Picottooo!:D RV wil ik ook weer es zien als hij een gig heeft:) en natuurlijk Iris ook:)

En Bram: Yimanya heeft James Holden op Exposure nog gedraaid:) TOptack, die ik toen voor het eerst hoorde en van Dave de naam kreeg:D
Remy D
Beste feest: Ik kan nooit echt kiezen
Beste dj-set op een feest: Armin op Ocean Diva (Skydive :crazy: )
Meest tegenvallende dj-set op een feest: /
Meest tegenvallende feest: /
Beste track: Dj Tiesto - UR
Meest tegenvallende track: /
Beste album/mix cd: Just be
"Rare" ontwikkelingen: Vrouw steekt 3 zoontjes dood, te triest. :(
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden: Maria Sjarapova verliest vandaag
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet: Remy D is echt een toffe gozer, echt een eer dat ik hem kon ontmoeten. :D
Irritantste TA-er: eigenlijk is iedereen hier zielig en irritant alleen Remy D natuurlijk niet.
Irritantste persoon algemeen: Het franse voetbal team!
Voorspelling housescene komend jaar: Tiesto weer 1
Voorspelling wereldnieuws komend jaar: Bush word betrapt in zijn kantoor, terwijl JP Balkenende een sigaar in zijn anus penetreert. Onder het genot van een toekijkende Kofi Annan die lekker hard gespankt wordt door het boefje Lubbers. :haha:
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004: Dance Valley en Mystery Land en Defqon
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen: Maria Sjarapova
Chicane
Beste feest: Geen, nog niet gefeest dit jaar.. geen rede toe ook
Beste dj-set op een feest: Wat ik van mp3 heb gehoord is Michel de Hey aardig lekker bezig
Meest tegenvallende dj-set op een feest: Alles en iedereen wat enigzins ruikt naar Armin van Buuren
Meest tegenvallende feest: Verjaardag?
Beste track: Veel.. atm White Room ofzo denk ik
Meest tegenvallende track: Filterheadz - Yimanya .. wat een godse brakke kut 2004 remake van Los Hijos Del Sol.. zelfde samples ook gewoon, alleen iets sneller afgespeelt.. nou GEWELDIG!
Beste album/mix cd: Tiesto - Just Be & Michel de Hey vs Secret Cinema - Just The Two Of Us :D
"Rare" ontwikkelingen: Iedereen die denkt dat progressive cool is
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden: De ruzie tussen Gerard Joling en Paul de Leeuw
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet: Degene die niet over Armin lullen alsof hij het helemaal is
Irritantste TA-er: Armin springnichten, Britten en mensen met complete partyagenda's en foto's in hun sig
Irritantste persoon algemeen: Armin van Buuren
Voorspelling housescene komend jaar: Optimistisch: Armin stopt ermee.. Pessimistisch: Progressive komt op TMF
Voorspelling wereldnieuws komend jaar: Vliegtuigramp iets achtigs en olieprijs die te hoog blijft.. voorraad flink geslonken..
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004: Een speciale privéfeest
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen: Gaston Starrevelt met een koffertje met minstens 200.000 euro
moogwai
Beste feest:Armin van Buuren @ Ocean Diva
Beste dj-set op een feest: Armin van Buuren.. lol :)
Meest tegenvallende dj-set op een feest: Igor 'eentonig' S
Meest tegenvallende feest: nog geen, tenminste als we het over een bekende feestjes hebben :p
Beste track: Markus Schulz Presents Elevation - Clear Blue (alle mixen!), vind ik nog steeds elke keer dat ik 'm hoor een super vet nummer
Meest tegenvallende track: Eigenlijk veel te veel om op te noemen, maar diegene die me nu te binnen schiet is Ferry Corsten - Its Time (alle mixen ook), echt veel slechter als z'n vorige singles en ook z'n recente remixen zijn van vele beter kwaliteit! Van Ferry verwacht ik meer!
Beste album/mix cd: Armin van Buuren - A State of trance 2004 en Markus Schulz - Coldharbour, ik hou niet echt van artist albums.
"Rare" ontwikkelingen: De opkomst van de vele softwarematige "Reason" producties... natuurlijk zitten er leuke nummers tussen, maar het overgrote deel is vet matig.
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden: Terrorisme...
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet: Op Ocean Diva weer een paar aardige TA-ers ontmoet.
Irritantste TA-er: Vele buitenlandse TA's (vooral de amerikanen) die denken overal verstand van de hebben. In ieder geval geen NL TA's ;)
Irritantste persoon algemeen: Van Bommel van de SP
Voorspelling housescene komend jaar: Hardstyle op de retour
Voorspelling wereldnieuws komend jaar: -
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004: Mysteryland, Tic2 (als die er komt)
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen: Markus Schulz, heb 'm nog steeds niet live aan 't werk gezien.
Jappio
Mijn antwoordjes:

Beste feest: Arise (bij gebrek aan beter :x)
Beste dj-set op een feest: Teagle :)
Meest tegenvallende dj-set op een feest: ehh
Meest tegenvallende feest: Arise (bij gebrek aan slechter :x)
Beste track: forever today
Meest tegenvallende track: -
Beste album/mix cd: dj tiesto - just be
"Rare" ontwikkelingen: luister weinig mp3's, ga niet meer naar feesten
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden: welk wereldnieuws niet :)
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet:
Irritantste TA-er: New_Wave en Snuggle (beiden nepsupporters van willekeurige clubs)
Irritantste persoon algemeen: Snuggle toch maar
Voorspelling housescene komend jaar: Trance comeback
Voorspelling wereldnieuws komend jaar: Tin geeft eindelijk toe dat hij toch hetero is waarna bram uit het raam springt en ongelukkig met zijn hoofd op een stoeprandje terecht komt. Vervolgens komt niemand van TA afscheid nemen van bram maar geven we een goed trancefeest, vooral omdat bram daar helemaal niet van hield ;)
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004: Dancevalley (moet alleen nog kaartje kopen)
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen: de nieuwe centrumspits van excelsior die er een stuk of 40 in gaat schietne volgend seizoen

Optimus
mwhehehehe:stongue: :haha: :happy2:
basd
Beste feest: Wolfskuil labelnachtje hier in Enschede
Beste dj-set op een feest: Joris Voorn op datzelfde feest (al was het stiekem een liveset)
Meest tegenvallende dj-set op een feest: Pascal FEOS op Tomorrow
Meest tegenvallende feest: Nog niet echt, die paar feesten waar ik geweest ben waren wel leuk, als ik toch moet kiezen neem ik Everybody 14 februari, omdat prog me toch net effe te slaapverwekkend is tijdens het uitgaan. Het was trouwens wel gezellig.
Beste track: Steve Rachmad - Maluma
Meest tegenvallende track: Alles wat Marco Bailey en zijn broertje uitbraken, wat een saaie troep zeg.
Beste album/mix cd: Faithless - No roots
"Rare" ontwikkelingen: Het feit dat er steeds meer mensen hier naar techno luisteren (geen slechte zaak overigens).
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden: Irak, Madrid en het feit dat Married with Children niet meer door Veronica wordt herhaald.
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet: Eagle (overigens ook de enige :p)
Irritantste TA-er: Ook ik ga voor de onwetende Amerikanen (overigens niet allemaal), met een speciale vermelding voor Robin met zijn irritante kutpiratensig, ontzettende meeloper (meelopen met Amerikanen nog wel, da's nog erger.)
Irritantste persoon algemeen: Bush en het duo Kezman / Van Bommel (niet van de SP)
Voorspelling housescene komend jaar: Progressive wordt nog groter, ook bepaalde vormen van techno winnen aan populariteit.
Voorspelling wereldnieuws komend jaar: Geen idee, anders had ik er wel mee op de kermis gestaan.
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004: Awakenings Festival en Robert Hood in Enschede.
Wat hoop je in 2004 nog te zien te krijgen: Seriously, dude, where's my car (in de planning voor juli)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement