return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Het jaar 2004 tot nu toe.....
View this Thread in Original format
SnuggLe
Oke, het jaar is bijna op de helft. We zitten al in Juni, en hebben een (naar mijn mening) leuk jaar gehad!!
Dus.... tijd voor een nieuwe thread, tijd voor wat lijstjes! :)
Ik doe de kickoff wel, mocht je zelf categorieen toe willen voegen, go ahead! Alle categorieen gaan dus over het 2004 tot nu toe. En ik doe een gooi naar meest irritante TA'er ;)

Copy paste gedeelte
Mijn antwoordjes:
Beste feest:
Beste dj-set op een feest:
Meest tegenvallende dj-set op een feest:
Meest tegenvallende feest:
Beste track:
Meest tegenvallende track:
Beste album/mix cd:
"Rare" ontwikkelingen:
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden:
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet:
Irritantste TA-er:
Irritantste persoon algemeen:
Voorspelling housescene komend jaar:
Voorspelling wereldnieuws komend jaar:
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004:
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen:


Mijn antwoorden
Beste feest: Deep Dish @ Everybody, James Holden @ Exposure,
Meest tegenvallende feest: Xtralarge op 3 januari (RV was vet, rest vond ik mwah...)
Beste dj-set op een feest: James Holden @ Exposure en wederom Deep Dish @ Everybody
Meest tegenvallende dj-set op een feest: Pascal FEOS @ Tomorrow, Michel de Hey @ Mayday
Beste track: Christian Cambas - Open Hand
Meest tegenvallende track: ......
Beste album/mix cd: Balance 005 cd van Holden, 2Jack4u van Jack de Marseille
"Rare" ontwikkelingen: Dat iedereen ineens van progressive houdt, maar dat de prog-scene zich 'deelt' in 2 delen: oud en nieuw (breaks)
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden: Terrorisme gedoe..
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet: Djeebie/Hitman
Irritantste TA-er: NewWave alssie kortzichtig bezig is ;) KUSJE! :D
Irritantste persoon algemeen: Onderbuurman!
Voorspelling housescene komend jaar: Verharding neemt af, meer mensen vluchten in de progressive!! Sander K. krijgt eindelijk meer respect :)
Voorspelling wereldnieuws komend jaar: NL-ers komen in opstand tegen allochtonen
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004: Isle of MTV (9 juli) en Dance Valley!
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen: Jack de Marseille!
jp
Beste feest: Mayday / Armin Only
Beste dj-set op een feest: Marco Bailey (Mayday)
Meest tegenvallende dj-set op een feest: Sasha (Powerzone)
Meest tegenvallende feest: Vandit Night (auto pech)
Beste track: G&M Project - Sunday Afternoon
Meest tegenvallende track: Tiesto - Loves comes again
Beste album/mix cd: Nu-Nrg - Freefall
"Rare" ontwikkelingen: Progressive populair, dj's op rock festivals
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden: Irak
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet: Djeebie (Powerzone)
Irritantste TA-er: Alle Franse TA
Irritantste persoon algemeen: Bush en Rumsfeld
Voorspelling housescene komend jaar: Dance wordt nog meer mainstream wereldwijd
Voorspelling wereldnieuws komend jaar: Kerry gaat USA uit Irak halen
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004: DV/ML/LFA/IC
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen: Scot Project
BaRTeZ
Beste feest: Armin Only @ Ocean Diva
Beste dj-set op een feest: idem
Meest tegenvallende dj-set op een feest: n.v.t. :)
Meest tegenvallende feest: -
Beste track: Probspot - ForePlay
Meest tegenvallende track: complete Tiesto album
Beste album/mix cd: Balance 006 Mixed by Anthony Pappa & Markus Schulz - Coldharbour Sessions
"Rare" ontwikkelingen: Teloorgang van de "oude" trance, opkomst van de progressive en klassieke tracks in trance jasje
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden: Aanslagen in Madrid
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet: Al die gasten op de Ocean Diva :)
Irritantste TA-er: -
Irritantste persoon algemeen:-
Voorspelling housescene komend jaar: Nog meer nieuwe producers die passen in het rijtje: Ozgur Can, Blue Haze etc.
Voorspelling wereldnieuws komend jaar: Mooie sportzomer voor Nederland (EK, OS, Tour etc.)
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004: FFWD
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen: Perry O'Neil
Freezel
Beste feest: Armada Night 29-04-2004 en Armin in Godskitchen
Beste dj-set op een feest: Armin van Buuren 9,5 uur solo in Godskitchen / Markus Schulz - Armada Night 29-04-2004
Meest tegenvallende dj-set op een feest: Yves De Ruyter - Versuz 19-05-2004, Tiesto - Invited 29-01-2004 (overlijden Guusje)
Meest tegenvallende feest: Invited 29-01-2004
Beste track: Nikola Gala - Swing 2 Harmony
Meest tegenvallende track: Tiesto - Love Comes Again
Beste album/mix cd: Marco V - Combi:Nations
"Rare" ontwikkelingen: Massale overloop van trance naar prog
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden: Terrorisme
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet: Magik54, BeTA gang ;)
Irritantste TA-er: Non-searchers ;) of Threaddiggers :p
Irritantste persoon algemeen: Mensen die beloftes niet nakomen
Voorspelling housescene komend jaar: Prog-trance groeit
Voorspelling wereldnieuws komend jaar: Terroristische aanslag nog dichter bij NL
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004: Dance Valley
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen: Faithless, Sarah McLachlan, Dave Seaman
Menno
Beste feest: Armada Night - Asta den Haag
Beste dj-set op een feest: Shokk & Flutlicht @ InQontrol
Meest tegenvallende dj-set op een feest: Michel de Hey @ Pleasuredome
Meest tegenvallende feest: InQontrol
Beste track: Signum feat. Anita Kelsey - Frozen Dream (Come Around Again)
Meest tegenvallende track: .....
Beste album/mix cd: Marco V - Combi:Nations
"Rare" ontwikkelingen: Trance liefhebbers die overstappen op progressive
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden: Irak
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet: geen nieuwe TA'ers ontmoet dit jaar
Irritantste TA-er: .....
Irritantste persoon algemeen: Bush (arrogante eikel)
Voorspelling housescene komend jaar: Meer en meer mensen richting progressive ( Zelf ga ik meer de club/groove kant op)
Voorspelling wereldnieuws komend jaar: Meer aanslagen van Al-Qaida
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004: NRG Rave / Street Parade (Zurich)
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen: de vrouw van mijn dromen :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Meest tegenvallende feest: Vandit Night (auto pech)


Irritantste TA-er: Alle Franse TA


Oh ja vergeten die eerste, die telt ook mee ;)

En voor Irratantste TA'er mogen alle Belgen bij mij ook meetellen, op Teagle na natuurlijk ;)




En sommige antwoorden zie ik wel erg vaak, die zijn wel een aparte thread waardig bijna :D
Dj Lex
Copy paste gedeelte
Mijn antwoordjes:
Beste feest: Carl Cox & Friends
Beste dj-set op een feest: Markus Schultz Armada Night 28-02-04
Meest tegenvallende dj-set op een feest: Misja Helsloot @ Te & Qontact
Meest tegenvallende feest: Trance Energy
Beste track: Filterheadz - Yimanya
Meest tegenvallende track:
Beste album/mix cd: Markus Schulz Coldharbour sessions
"Rare" ontwikkelingen: Dat ID-T met nieuwe concepten komt
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden: Aanslagen Madrid
Irritantste TA-er: Er zijn wel een paar irritantjes, maar ga geen namen noemen :D
Irritantste persoon algemeen: Betweterige mensen
Voorspelling housescene komend jaar: Trance wordt nog commercieler, hardstyle gaat terrein verliezen aan hardcore en Dancevalley wordt het feest van het jaar.
Voorspelling wereldnieuws komend jaar: De Westerse wereld zal nog meer aanslagen van de geitenneuqers te verduren krijgen
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004: Dancevalley, Extrema, Isle of MTV
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen: Heb de meeste wel al zo'n btje gezien, weinig djs die ik nog wil zien en nog niet gezien heb
MaGiK54
Beste feest: ArmadaNight @ XL
Beste dj-set op een feest: Kevin Saunderson @ Carl Cox & Friends
Meest tegenvallende dj-set op een feest: Tiesto @ Invited 29.01.04
Meest tegenvallende feest: Invited 29.01.04
Beste track: Nikola Gala - Swing 2 Harmony
Meest tegenvallende track: Gehele Just Be album
Beste album/mix cd: Markus Schulz - Coldharbour Sessions
"Rare" ontwikkelingen: Dat alle party-organisaties Urban promoten en dat zelf de Asta op zaterdag urban programmeert
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden: Dat kinderverkrachters los in dit $%^^%#%&-land kunnen lopen, nek-schot en het probleem is opgelost
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet: BETA-gang + Freezel (had ik al in 2003 gezien trouwens) voor het geslaagde Armada-feessie
Irritantste TA-er: Optimus omdat ik nog steeds een bierje van hem tegoed heb :D
Irritantste persoon algemeen: gehele regering
Voorspelling housescene komend jaar: Tiesto geen nummer 1 dj meer
Voorspelling wereldnieuws komend jaar: El Qua
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004: Dance Valley
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen: Markus Schulz en Dave Clarke (D.V. dus)
HiGH_NrG
Beste feest: Armin Only (ook al is er zoveel om uit te kiezen)
Beste dj-set op een feest: Zijn er zoveel...
Meest tegenvallende dj-set op een feest: MIKE @ Armadanight Asta
Meest tegenvallende feest: Tomorrow, had er wel iets meer van verwacht
Beste track: Probospot - blueberry, solid globe - sahara, white room -white room, etc etc
Meest tegenvallende track: ?
Beste album/mix cd: Ik luister praktisch geen albums
"Rare" ontwikkelingen: ID-T Urban
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden:
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet: Lex...vanwege die gastenlijstplekken :)
Irritantste TA-er: Uhmm is er niet echt 1
Irritantste persoon algemeen: De metrobestuurder die afgelopen zaterdag station bijlmer oversloeg...kansloze rukker!
Voorspelling housescene komend jaar: Hardcore mainstream
Voorspelling wereldnieuws komend jaar: Hardcore mainstream :p
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004: Pfoe...ik leef van dag tot dag :p
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen: Geen bepaalde voorkeuren...

Zo dan :D
Djeebie
Beste feest: Sasha Involver Album Tour, Powerzone
Beste dj-set op een feest: Sasha & Sander Kleinenberg @ Powerzone
Meest tegenvallende dj-set op een feest: Stef Vrolijk @ Everybody (met Deep Dish toen)
Meest tegenvallende feest: -
Beste track: Ficta - Eli/Digital Witchcraft - Fingerpaint
Meest tegenvallende track: -
Beste album/mix cd: Max Graham - Shine/James Holden - Balance 005
"Rare" ontwikkelingen: Urban op dancefeesten, dj's op rockfestival
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden: Irak/terrorisme
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet: Snuggle, jp, partyhardy, three o three, tijs08 in de Powerzone. Was echt lachen :)
Irritantste TA-er: -
Irritantste persoon algemeen: Johan Derksen
Voorspelling housescene komend jaar: Nog meer versmelting tussen verschillende muziekstijlen, hardstyle sterft eindelijk een (langzame?) dood
Voorspelling wereldnieuws komend jaar: John Kerry wint de presidentsverkiezingen in de VS
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004: Isle of MTV (Dance Valley ?)
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen: James Zabiela @ Isle of MTV, Paul Oakenfold/Max Graham/James Holden/Jeff Mills @ Dance Valley

New Wave
Beste feest: Addiction
Beste dj-set op een feest: Leander @ Addiction
Meest tegenvallende dj-set op een feest: -
Meest tegenvallende feest: -
Beste track: Lars Klein - "Ruhrarea Rambo"
Meest tegenvallende track: geen idee
Beste album/mix cd:
"Rare" ontwikkelingen: Urban
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden: wisselend
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet: geen idee
Irritantste TA-er: Optimus
Irritantste persoon algemeen: Politiek
Voorspelling housescene komend jaar: Het wordt alleen nog maar kutter!!
Voorspelling wereldnieuws komend jaar: Nederlands Elftal Europees kampioen :p
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004: AwaFes
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen: geen idee
SnuggLe
quote:
Originally posted by Djeebie

"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet: Snuggle, jp, partyhardy, three o three, tijs08 in de Powerzone. Was echt lachen :)


Ja ja ja, dat zeg je alleen omdat ik jou ook noem ;)

quote:
Originally posted by New Wave
Beste dj-set op een feest: Leander @ Addiction


Ow ja, ! Vergeten! Ik ging toen KEIHARD op Abseits van Monika Kruse! Jammer dat Leander hier nou zo weinig is, hij moet nog steeds zijn totale tracklisting posten ;)

quote:
Originally posted by MaGiK54

Beste dj-set op een feest: Kevin Saunderson @ Carl Cox & Friends


Wist je dat Saunderson niet op is komen dagen in de Asta zaterdag?
Hij had zijn paspoort in de taxi laten liggen in Engeland ofzo :S :S


quote:
Originally posted by Dj Lex

Beste track: Filterheadz - Yimanya

Irritantste TA-er: Er zijn wel een paar irritantjes, maar ga geen namen noemen :D


Weet je dat ik die Yimanya nog nooit heb gehoord volgensmij??? Zou niet WETEN welke track het is :S :S In welke bekende set zittie??


Noemen! Noemen! Noemen! :) We weten allemaal wel dat je SnuggLe wil zeggen, maar het niet durft, bang om gebeuQt te worden ;)

Oh, bij mijn meest grappige moet Remy-D natuurlijk ook nog ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement