|
אוזניות - המשך הדיון מלפני שנתיים (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| idanhakia |
אני קניתי לא מזמן אוזניות של
ULTRASONE HFI 650
הם אוזניות מאוד יקרות
שקניתי אותם בחול ב250$
בעיקרון הם מותאמות לאיכות של מוזיקה וקצת מוניטורינג
למרות זאת אני משתמש בהם כDJ
והם טובות ביותר
יש להם SOUND
לא יאומן
מומלץ
יש לך פה לינק לאתר שלהם
http://www.ultrasoneusa.com/ |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Mr. Perfect
|
ק-נ-י-ת-י!!! :stongue: :stongue: :tongue2 |
|
|
| Mr. Perfect |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ק-נ-י-ת-י!!! :stongue: :stongue: :tongue2 |
את מה קנית?! האוזניות, או הבנות?!(אני הייתי הולך על הבנות)ב |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by Mr. Perfect
את מה קנית?! האוזניות, או הבנות?!(אני הייתי הולך על הבנות)ב |
זה לא בא ביחד??!?!?!?!?!!? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
וואי איזה זיין אין לכם מושג
בדיוק היום נפלו לי הטכניקסים על הריצפה ונשברו, עדיין יש סאונד אבל לא נראה לי שזה יראה או דבר עם מלא מסקינטייפ מסביב. |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
וואי איזה זיין אין לכם מושג
בדיוק היום נפלו לי הטכניקסים על הריצפה ונשברו, עדיין יש סאונד אבל לא נראה לי שזה יראה או דבר עם מלא מסקינטייפ מסביב. |
עזוב אותך מסקינטייפ שים דבק אפוקסי זה צריך לעשות את העבודה |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב ככה אני עד סוף החודש נראה לי מתכוון להשקיע באיזור ה-1000 שקל על אוזניות
אחרי שהתייעצתי עם יובל (אני מקווה שעדיין בתוקף ההצעה לגבי הכרטיסי קול) בקיצור אני באמת מנסה להבין מה כדאי לי לקנות
המטרה היחידה לפחות בשנה וחצי הקרובות תהיה כנראה רק לשימוש עם קומפקטים...
שאני יקנה אחרי הצבא
בכל מקרה רק לתקלוט
מה הכי מומלץ בטווח המחירים של 1000 שקל למטרה הזאת? |
|
|
| m0sh |
אני אישית קניתי הכל מארצות הברית
את ה
HDJ1000
ב150 דולר
ואבא של חבר שלי הביא לי
את המי'קסר והקומפקטים גם קניתי הכל ב800 דולר ואבא שלי הביא לי ארוז הכל במזוודה
את הכרטיס קול קניתי גם מחול
Audiophile 2496
145 דולר
חבר של אבא שלי הביא לי |
|
|
| m0sh |
נראה לי זה המקום הכי רלוונטי לתמונות אז אני שם פה
 
בעיקרון רציתי לצלם בחושך שתראו איזה יפה זה האורות הירוקים והעמודים אבל הפלאש המזדיין הזה עושה אור
ככה שרק בסרט אפשר לראות |
|
|
| YuVaL |
חחחחחחח
אני לא יודע איך האיכות של הקומפקטים האלה
אבל העיצוב שלהם נראה פשוט לא נוח??
:conf: :conf: |
|
|
| m0sh |
בשבילי זה הרבה יותר נוח מ
CDJ 100
ולחבר שלי יש CDJ
וגם לדעתי הקומפקטים האלה ברמה אחת מעל ה
CDJ100 |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אחלה ציוד מוש...
יפה שאנשים מתחילים סוף סוף להעריך מוצרים של ניומרק.
:rolleyes: |
|
|
|
|