return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אוזניות - המשך הדיון מלפני שנתיים (pg. 2)
View this Thread in Original format
idanhakia
אני קניתי לא מזמן אוזניות של
ULTRASONE HFI 650
הם אוזניות מאוד יקרות
שקניתי אותם בחול ב250$
בעיקרון הם מותאמות לאיכות של מוזיקה וקצת מוניטורינג
למרות זאת אני משתמש בהם כDJ
והם טובות ביותר
יש להם SOUND
לא יאומן
מומלץ
יש לך פה לינק לאתר שלהם
http://www.ultrasoneusa.com/
eXeTik
quote:
Originally posted by Mr. Perfect



ק-נ-י-ת-י!!! :stongue: :stongue: :tongue2
Mr. Perfect
quote:
Originally posted by eXeTik
ק-נ-י-ת-י!!! :stongue: :stongue: :tongue2


את מה קנית?! האוזניות, או הבנות?!(אני הייתי הולך על הבנות)ב
skelz
quote:
Originally posted by Mr. Perfect
את מה קנית?! האוזניות, או הבנות?!(אני הייתי הולך על הבנות)ב


זה לא בא ביחד??!?!?!?!?!!?
DJ-Kreing^^
וואי איזה זיין אין לכם מושג

בדיוק היום נפלו לי הטכניקסים על הריצפה ונשברו, עדיין יש סאונד אבל לא נראה לי שזה יראה או דבר עם מלא מסקינטייפ מסביב.
Eitan E
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
וואי איזה זיין אין לכם מושג

בדיוק היום נפלו לי הטכניקסים על הריצפה ונשברו, עדיין יש סאונד אבל לא נראה לי שזה יראה או דבר עם מלא מסקינטייפ מסביב.


עזוב אותך מסקינטייפ שים דבק אפוקסי זה צריך לעשות את העבודה
KosmiK-G8
טוב ככה אני עד סוף החודש נראה לי מתכוון להשקיע באיזור ה-1000 שקל על אוזניות

אחרי שהתייעצתי עם יובל (אני מקווה שעדיין בתוקף ההצעה לגבי הכרטיסי קול) בקיצור אני באמת מנסה להבין מה כדאי לי לקנות

המטרה היחידה לפחות בשנה וחצי הקרובות תהיה כנראה רק לשימוש עם קומפקטים...
שאני יקנה אחרי הצבא

בכל מקרה רק לתקלוט

מה הכי מומלץ בטווח המחירים של 1000 שקל למטרה הזאת?
m0sh
אני אישית קניתי הכל מארצות הברית

את ה
HDJ1000
ב150 דולר
ואבא של חבר שלי הביא לי

את המי'קסר והקומפקטים גם קניתי הכל ב800 דולר ואבא שלי הביא לי ארוז הכל במזוודה


את הכרטיס קול קניתי גם מחול
Audiophile 2496

145 דולר
חבר של אבא שלי הביא לי
m0sh
נראה לי זה המקום הכי רלוונטי לתמונות אז אני שם פה



בעיקרון רציתי לצלם בחושך שתראו איזה יפה זה האורות הירוקים והעמודים אבל הפלאש המזדיין הזה עושה אור
ככה שרק בסרט אפשר לראות
YuVaL
חחחחחחח

אני לא יודע איך האיכות של הקומפקטים האלה
אבל העיצוב שלהם נראה פשוט לא נוח??

:conf: :conf:

m0sh
בשבילי זה הרבה יותר נוח מ
CDJ 100
ולחבר שלי יש CDJ

וגם לדעתי הקומפקטים האלה ברמה אחת מעל ה
CDJ100
DJ-Kreing^^
אחלה ציוד מוש...
יפה שאנשים מתחילים סוף סוף להעריך מוצרים של ניומרק.
:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement