|
אוזניות - המשך הדיון מלפני שנתיים (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| מוש- תקצץ ציפורניים :p |
|
|
| Dj Black |
| יש לי שאלה בלי שום קשר מישהו מוכר יד שניה? |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אחלה ציוד מוש...
יפה שאנשים מתחילים סוף סוף להעריך מוצרים של ניומרק.
:rolleyes: |
תודה אח שלי
;p
כן ניומארק טובים מאד עכשיו , במיוחד אחרי שקנו את
alesis
| quote: | Originally posted by eXeTik
מוש- תקצץ ציפורניים :p |
חחח בדיוק אתמול חיפשתי את המספריים ועדיין לא מצאתי חחח |
|
|
| s0undw4v3 |
יאללה
רק אני תקוע עם הסוני
MDR-V500
המסריחות האלה! ו גם הם נפלו ונשברו... עדיין עובדות, רק שאי אפשר לשים אותם על האוזניים :crazy: וגם אין להם באסים בגרוש!
עכשיו אני עם
Senheisser HD-433
עולות 15 או 20 דולר - אבל תמורה מצויינת למחיר. אין מצב שהן ישברו כי החומרים זולים מדיי והצליל ממש לא רע! והן כבר בנות 5!
מקווה לטכניקס
RP-DJ1210
בקרובבבבב |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by skelz
אני בהתלבטות בין HDJ1000
ולבין MDRV700
מחיר לא מעניין אותי אפילו.. חח
השאלה מה עמיד יותר?
יש מקום שבו אני יכול להרגיש את שנייכם על האוזן?
תודה מראש לכל העוזר, המגיב והמייעץ! |
מישהו??? :| |
|
|
| Black-Dragon |
תשמע...יש לי שתי זוגות סוני בבית
אחת מהן שבורה זה המקום שתמיד נשבר לכולם
בל זה שטויות להחליף את החלק ואז זה כמו חדש
ועד שזה נשבר גם לוקח זמן
דבר שני..מבחינת איכות שמע וכל זה אין הבדל שתשים לב אליו
אני אישית אוהב מאוד את הסוני |
|
|
| Narcotic Mind |
מה עדיף?
טכניקס או סוני? איזה דגם הכי חדש ואיזה הכי כדי מבניהם? |
|
|
| s0undw4v3 |
שתיהן אוזניות מקצועיות ומצויינות.
אבל יש יותר ביקורות טובות על הטכניקס.
Technics RP-DJ1210
או
1200a
ה-1200 הן אותה גירסה כמו ה-1210 רק בשחור במקום כסוף.
הסוני המדוברות הן:
Sony MDR-DJ700 |
|
|
| m0sh |
הטכניקס מצויינות
לא השתמשתי בסוני אבל אני שומע ורואה שהרבה די ג'אים גדולים משתמשים בסוני אבל גם כמה אמרו לי שהם שבירות
בעצם השתמשתי ב MDR 300
שבורות אני זוכר וזה היה מעצבן
יש לי כבר בערך חצי שנה את ה HDJ
ולפני כמה שבועות זה היה פעם ראשונה שהפלתי אותם אבל הם שלמות...זה הכל קטע של איך אתה שומר אותם |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by m0sh
בשבילי זה הרבה יותר נוח מ
CDJ 100
ולחבר שלי יש CDJ
וגם לדעתי הקומפקטים האלה ברמה אחת מעל ה
CDJ100 |
?אחי איזה סאונד ישך |
|
|
| m0sh |
סאונד?
אתה שואל אם יש לי מוניטורים? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by m0sh
סאונד?
אתה שואל אם יש לי מוניטורים? |
?כן...דרך מה כל זה יוצא לאור בסופו של דבר |
|
|
|
|