return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 
אוזניות - המשך הדיון מלפני שנתיים (pg. 3)
View this Thread in Original format
eXeTik
מוש- תקצץ ציפורניים :p
Dj Black
יש לי שאלה בלי שום קשר מישהו מוכר יד שניה?
m0sh
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אחלה ציוד מוש...
יפה שאנשים מתחילים סוף סוף להעריך מוצרים של ניומרק.
:rolleyes:


תודה אח שלי
;p
כן ניומארק טובים מאד עכשיו , במיוחד אחרי שקנו את
alesis

quote:
Originally posted by eXeTik
מוש- תקצץ ציפורניים :p


חחח בדיוק אתמול חיפשתי את המספריים ועדיין לא מצאתי חחח
s0undw4v3
יאללה
רק אני תקוע עם הסוני
MDR-V500

המסריחות האלה! ו גם הם נפלו ונשברו... עדיין עובדות, רק שאי אפשר לשים אותם על האוזניים :crazy: וגם אין להם באסים בגרוש!

עכשיו אני עם
Senheisser HD-433
עולות 15 או 20 דולר - אבל תמורה מצויינת למחיר. אין מצב שהן ישברו כי החומרים זולים מדיי והצליל ממש לא רע! והן כבר בנות 5!

מקווה לטכניקס
RP-DJ1210
בקרובבבבב
skelz
quote:
Originally posted by skelz
אני בהתלבטות בין HDJ1000
ולבין MDRV700

מחיר לא מעניין אותי אפילו.. חח
השאלה מה עמיד יותר?
יש מקום שבו אני יכול להרגיש את שנייכם על האוזן?

תודה מראש לכל העוזר, המגיב והמייעץ!


מישהו??? :|
Black-Dragon
תשמע...יש לי שתי זוגות סוני בבית
אחת מהן שבורה זה המקום שתמיד נשבר לכולם
בל זה שטויות להחליף את החלק ואז זה כמו חדש
ועד שזה נשבר גם לוקח זמן

דבר שני..מבחינת איכות שמע וכל זה אין הבדל שתשים לב אליו
אני אישית אוהב מאוד את הסוני
Narcotic Mind
מה עדיף?

טכניקס או סוני? איזה דגם הכי חדש ואיזה הכי כדי מבניהם?
s0undw4v3
שתיהן אוזניות מקצועיות ומצויינות.
אבל יש יותר ביקורות טובות על הטכניקס.

Technics RP-DJ1210
או
1200a

ה-1200 הן אותה גירסה כמו ה-1210 רק בשחור במקום כסוף.

הסוני המדוברות הן:
Sony MDR-DJ700
m0sh
הטכניקס מצויינות

לא השתמשתי בסוני אבל אני שומע ורואה שהרבה די ג'אים גדולים משתמשים בסוני אבל גם כמה אמרו לי שהם שבירות

בעצם השתמשתי ב MDR 300
שבורות אני זוכר וזה היה מעצבן

יש לי כבר בערך חצי שנה את ה HDJ
ולפני כמה שבועות זה היה פעם ראשונה שהפלתי אותם אבל הם שלמות...זה הכל קטע של איך אתה שומר אותם
taltul
quote:
Originally posted by m0sh
בשבילי זה הרבה יותר נוח מ
CDJ 100
ולחבר שלי יש CDJ

וגם לדעתי הקומפקטים האלה ברמה אחת מעל ה
CDJ100

?אחי איזה סאונד ישך

m0sh
סאונד?

אתה שואל אם יש לי מוניטורים?
taltul
quote:
Originally posted by m0sh
סאונד?

אתה שואל אם יש לי מוניטורים?

?כן...דרך מה כל זה יוצא לאור בסופו של דבר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement