return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Vraagje...
View this Thread in Original format
AlFerox
Bestaat die hub nog en hoe werkt die ook alweer??? ik heb me er ooit een keer voor aangemeld en het programma heb ik nog op mijn computer staan, maar ik heb geen flauw idee meer hoe ik er op moet komen?

kan iemand me dit uitleggen?


senks!!
basd
Bedoel je deze?

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=44748

Je hebt geloof ik ook emc.mine.ru (zo effe uit mijn hoofd, heb dat ding ook al een jaar niet gebruikt, poortnr weet ik ook niet maar er zijn vast genoeg mensen die je kunnen helpen)
Original
*Edit* omdat anders iedereen hier zijn 0-day releases misloopt:o
jp
En in Oostzaan heb je de Huppeldepub :o

Ding Chavez
Hoeveel users zitten daar gemiddeld? :p
jp
Aan de lege snowseals in de wc te zien toch al gauw een stuk of 8 :toothless
total woot
quote:
Originally posted by Original
**wacht op "tranceaddict does not support filesharing" smiley:disbelief


Wat dacht je van de: in-alle-andere-threads-zijn-de-adressen-weggehaald-omdat-anders-iedere-jan-boeren-lul-hier-de-adressen-weg-kan-halen-met-als-gevolg-dat-wij-er-zelf-niet-meer-op-komen-omdat-de-hub-vol-zit-smiley....? (muv. emc natuurlijk ;))
MaGiK54
quote:
Originally posted by Original
Je hebt de EMC Hub (alleen voor tranceaddict) (600 users ofzo meestal)


Meestal niet meer als 120 a 130 tegenwoordig hoor (nu precies 130).
eXos
iedereen zit toch op

[eSsEnTialSets][™] (dc.essentialsets.net)
AlFerox
quote:
Originally posted by Original
Je hebt de EMC Hub (alleen voor tranceaddict) (600 users ofzo meestal)

En dan nog die essentailsets hub: www.essentialsets.net (rond de 2000 users)
:D

**wacht op "tranceaddict does not support filesharing" smiley:disbelief



thnx!!

TranceZoner
Ik heb eindelijk weer kabel na 2 jaar, maar in navolging van deze thread wil ik vragen waarom ik niet kan connecten??

Kan iemand me helpen???

Thnx alvast!
emre
* edit **hub adres * is tijdelijk down omdat een of andere asswipe (of meerdere asswipes) er mee hebben zitten te kloten (soort van floodaanval ofzo) :whip: :whip:
Ben niet zo pc-technisch dus kan het niet precies uitleggen maar hij is dus al een week ofzo niet operationeel en ze (Oldo's en consorten) weten nog niet in welke vorm zij het voort gaan zetten
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement