return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
NOG iemand zin vrijdag naar PvD & Sasha in Berlijn te gaan? (Magik54, JP & ...)
View this Thread in Original format
jp
VERSLAG:

http://www.tranceaddict.com/forums/...817#post2836817

HiGH_NrG
Deze keer begeeft je auto het niet? :p
Hitman
Ziet er erg verleidelijk uit maar ik moet zaterdag ochtend werken om 9 uur:whip:
Ik moet zaterdag denk ik al genoeg moeite doen om eerder weg te mogen voor Strike One...
Wel jammer, dit lijkt me een mooi feestje:(
Optimus
herkansing voor Snuggle en Ding?:D
jp
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Deze keer begeeft je auto het niet? :p

2000 Euro en 2 versnellingsbakken verder zal het wel niet :D

Chavez, wakker worden! :tongue2

Timetable (tbc)

PvD 23:00 - 24:00
Sasha 24:00 - 03:00
PvD 03:00 - 09:00

Na 06:00 speelt PvD meestal classics (BBE) en harde techno :disbelief
sndh
als ik kon was ik weer mee gegaan, damnit! :whip:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
herkansing voor Snuggle en Ding?:D

I know i know, JP heeft het al 10x gevraagd, maar ik sla toch even over. Heb wel tijd etc, zou wel kunnen, maar doe het toch maar niet. Waarom weet ik eigenlijk niet precies...kan geen geldige reden verzinnen om niet mee te gaan (ook niet om wel mee te gaan), maar ik sla even over. Komt nog wel .......
Optimus
gewoon geen zin?
jp
quote:
Originally posted by SnuggLe
kan geen geldige reden verzinnen om niet mee te gaan (ook niet om wel mee te gaan)

Powerzone ervaring? :(

Je hebt grote kans dat net als vorig jaar (Sander K ging er helemaal bezopen van de Jagermeister plaatjes draaien) de buiten area open gaat en Sasha daar wat kunstjes gaat vertonen bij opkomende zon :eyespop:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
gewoon geen zin?

Geen idee..... wel zin, maar ook weer niet super. Beetje wispelturig, net een vrouw die ongestelt moet worden.
En ik heb eigenlijk al wat dingen staan voor vrijdag, maar die zouden eventueel afgezegd kunnen worden.

(...kom ff online op MSN..)

Miss Proximus
Jullie zijn net een stel :D
Djeebie
Oehhh.. zou hier ook best wel heen willen.

Moet alleen werken vrijdag, maar daar zou ik op zich wel eerder van weg kunnen. Maar ik ga dan weer vliegen op zaterdag en volgens mij ga ik rond het middaguur de lucht in, dus dat schiet ook weer niet op.

Nou ja, helaas dan maar :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement