return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 3 
Sommerparaden 31. Juli
View this Thread in Original format
moore
quote:

I år har vi invitert både frivillige og publikum til å delta i den videre utviklingen av SommerParade. Fase 1 er nå vel overstått. Vi retter en takk til flotte innspill fra deltakerene i fokusgruppene!

Etter påske vil det bli foretatt en spørreundersøkelse via internett. Føler DU at du har noe å bidra med, vær vennlig å meld deg på ved å sende en mail til [email protected].

Håper vi ser deg i paraden lørdag 31. juli!


Selvfølgelig skal jeg være der i år og! Blir fjerde året på rad jeg møter opp. Noen andre som har planer om å dra dit for å feste og ha det gøy? Gleder meg til line-up'en er announca..
noonboy
er det det hardtrance opplegget som er i oslo hvert år?
Sand Leaper
quote:
Originally posted by noonboy
er det det hardtrance opplegget som er i oslo hvert år?


Bytt hardtrance ut med hardhouse, så blir det riktig ;)

Men seriøst, blir morro dette her. Koste meg virkelig forrige gang bak PLUR sin flåte, på tross av regnet. I år kan jeg velge å vrake i afterparties også, så ser fram til det her :)
HyperFreak
Håper virkelig jeg kommer meg ned til Oslo i år også. Da blir det tredje året på rad. :)

SommerParaden er årets happening for meg. Er ca. 1 gang i året i Oslo og da i SommerParade-helgen. Gleder meg som en unge allerede. :D

Håper det kommer noen store Trance DJs i år. Jeg var på The House i fjor, seff fordi Rank 1 spilte. ;)
verminator
jeg kommer vel

bor jo 1,5 min fra rådhusplassen, så det skal ikke være noe prob:D:D:D:D :D :D :D :D :D
moore
quote:
Originally posted by noonboy
er det det hardtrance opplegget som er i oslo hvert år?


Hardtrance?? Nah, ifjor fulgte jeg første flåta, den som spilte drum-n-bass. Det tok av noe sinnsykt, hvertfall når flammesprutern kom..
Sand Leaper
Håper Oxygen gjengen stiller med scene igjen, fy pokker så rått det var ifjor.:disbelief
Sjodalf
yeah, drar helt sikkert innover i år også! kan jo ikke gå glipp av dette. :toocool:

btw, er det no 'The House' -opplegg eller noe lignende igår også?
moore
Regner nesten med det..
DJ_Audun
Husker godt at jeg var på sommerparaden i 2002. Gikk bak en bil som spilte techno, så vidt jeg husker. Var også nedpå aker brygge på kvelden, men syntes ikke at det var fult så gøy, med tanke på at jeg ble sjekket opp av flere menn og bare var 15 år selv.

Sjodalf
Nils Noa eide på rådhusplassen ifjor vet jeg! :D
DJ-RED
Har vært på alle sommerparadene siden 2001...
Må si at sommerparaden i 2001 har vært den beste hittil.
Regner med å være der i år oxo :D

Men skjer vel snart med sommerparade som med loveparade? :p :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement