return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
ט'רד העבודות (pg. 2)
View this Thread in Original format
cluBBer
יענו הוא עבד ב"לילה" ושילמו לו על זה

לא נראה לי
ZetLAW
אני עובד במכונת שטיפה בבאר שבע
מנגב מכוניות שהם יוצאות מהשטיפה
HyPeRSoNiC
כמו שחלק מכם כבר יודע, אני מוכר בגדים ב"לי קופר"

קצת קריעת תחת העבודה הזאת כי אני עובד בחנות עודפים והיא ע-נ-ק-י-ת!!!
ולהתרוצץ בה במשך משמרת של 6 שעות זה לא הדבר הכי סימפטי.....
אבל בתאכל'ס זאת אחלה עבודה.
אני מרוויח מינימום... 18 לשעה באמצע השבוע, 27 לשעה בשבתות.
משלמים לי נסיעות, יש לי הנחות על אוכל בכל מתחם ביל"ו סנטר.... יעני איפה שנמצא הסניף שבו אני עובד...
יש לי שם גם הנחות עובד משהו דה בסט על בגדים :D

וכל היום להלביש כוסיות...... ואללה זה כיף :crazy:

ואגב, אתמול קיבלתי מספר טלפון מאחת הלקוחות
ככה שאני בכלל מת על העבודה שלי עכשיו :D
THE_BLUE_DRAGON
לא מ"לילה" פרשתי!
"לילה"
זאת לא עבודה!
זה תחביב!
ממכירת סנדויצים בין משרדים וחנויות פרשתי!
כאילו זה לא פרטי זה של עסק ברמת השרון!
אבל זה חרא דבר!

בקיצר אם למישהו יש עבודה בשבילי וואלה אלי לפרטי דחוף חייב
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

:eek:
sh33p
מנקה בלונה פארק :D
נשמע מצחיק אבל מה לא עושים בשביל כסף
גם איזה 15 חברים שלי שם עובדים איתי
וגם לא כזה קשה
-CosmicFire-
אני בן 15מובטל כמו מסכן
מחפש עבודה בתקווה למצוא...
yaman
מלצרות אח שלי תיהיה מלצר
DJ Alex E.
מלצרות זה הג'וב הכי טוב
רק שברוב המקומות זה רק מגיל 18 ומעלה
בעסה ...
KrazyDJs
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אני בן 15מובטל כמו מסכן
מחפש עבודה בתקווה למצוא...


לך ללשכת התעסוקה אנאערף
חבר שלי הלך, אבל הוא לא נרשם שם כי אין לקטינים ביטוח

אבל אם לא אכפת לך, תלך...
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by KrazyDJs
לך ללשכת התעסוקה אנאערף
חבר שלי הלך, אבל הוא לא נרשם שם כי אין לקטינים ביטוח

אבל אם לא אכפת לך, תלך...



יש כזה מקום בכפר-סבא שאתה הולך מוציא רשיון עבודה
ואז הם מוצאים לך עבודה לחופש
לנוער
אני ילך מחר יראה מזה

yaman
אח שלי במלצרות הכול אבל הכול שחור!!!!!!!

מעשסיקים בני 14 אפילו מה לעשות שכר האמאמא של המינימום
cluBBer
quote:
Originally posted by yaman
אח שלי במלצרות הכול אבל הכול שחור!!!!!!!

מעשסיקים בני 14 אפילו מה לעשות שכר האמאמא של המינימום


במלצרות עובדים על טיפים בלבד
לא?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement