return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
ט'רד העבודות
View this Thread in Original format
yaman
טוב חבר'ה :

רובנו מריחים את החופש הגדול וזה הזמן למצוא עבודות

אני אישית עובד במלצרות יש טיפים ודי סבבה אבל קריעת תחת חבל"ז

כול אחד מוזמן לכתוב איפה הוא עובד ובמה היה רוצה לעבוד אם זה היה מזדמן לו

תודה על שיתוף הפעולה

יאמן
eXeTik
quote:
Originally posted by yaman
כול אחד מוזמן לכתוב איפה הוא עובד ובמה היה רוצה לעבוד אם זה היה מזדמן לו


לא הייתי מתנגד לעשות שבוע שבוע עם טייסטו ככה ;)
Segev
גם עם רוברט גיטלמן לא הייתי מתנגד לא צריך להגזים...

אני יכול להיות יעבוד בגננות נוו זה העבודות שמצעים אצלנו במושב 22 שקל שעה כל יום 10 שעות עבדוה שלוש שעות מתוך זה בדרך כלל על נסיעות ושעה אוכל
אהה ועוד 25 שקל כל יום על אוכל...
ופעם בשבועיים יום שישי אחד חופש שאני מקבל עליו כסף נשמע טוב אבל עבודה קשה...
Sniper
ואני בצבא עושה 420 שקלים
בחודש!!! ועובד 14 שעות ביממה
כולל הפסקות ו6 שעות שיינה
KrazyDJs
אין עבודה
וזה מבאס :(
THE_BLUE_DRAGON
ביום שני הזה בדיוק התפטרתי בגלל בעיות בראותיות ברגליים אז כרגע אני מובטל!!!

מה שאומר שירדו לי עוד יותר האחוזים להגיע לברלין חודש הבא סעמק גם כן!!!

:whip:
DJ Alex E.
אין לי עבודה לצערי...למרות שאני ממש צריך...חרשתי כבר על כל חיפה אבל אין בשום מקום עבודה
cluBBer
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
ביום שני הזה בדיוק התפטרתי בגלל בעיות בראותיות ברגליים אז כרגע אני מובטל!!!

מה שאומר שירדו לי עוד יותר האחוזים להגיע לברלין חודש הבא סעמק גם כן!!!

:whip:


אחי במה הייתה עובד?
eXeTik
quote:
Originally posted by cluBBer
אחי במה הייתה עובד?


תכלס רוב העבודות זה לעמוד כל היום על הרגליים...
markfeldman
quote:
מה שאומר שירדו לי עוד יותר האחוזים להגיע לברלין חודש הבא סעמק גם כ


חבל....

כבר בניתי עליך לאירופה הקיץ...

taltul
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
ביום שני הזה בדיוק התפטרתי בגלל בעיות בראותיות ברגליים אז כרגע אני מובטל!!!

מה שאומר שירדו לי עוד יותר האחוזים להגיע לברלין חודש הבא סעמק גם כן!!!

:whip:

..its hard to believe u did it man...
its a great job as it seems to be and as i know its dificult to get to work there...
u need kombinot:)...

after u quited maybe u can tell us how much they payed?;)

and what happend to your legs man? too much dancin!!!! too much:D

ps:im sorry for postin' in english - i just need to finish to update my windows + installin all the fu*** drivers now!!!!
...i hate to start all from the "0"...
markfeldman
quote:
and what happend to your legs man? too much dancin!!!! too much


אין דבר כזה יותר מידי !

כל המרבה במלאכת הריקוד הרי זה משובח !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement