|
Tranceportation ikväll
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
om tio minuter börjar nummer 35 utav Tranceportation på ETS global .
Robvox spinner som vanligt sköna trance tunes. Denna vecka så kommer det kanske om vi har tur en liten "blå gul" överaskning :)
programmet kommer också fredagar på Trancephere radio.
för alla fans (som mig :) ) så kan ni besöka rob's hemsida här
EDIT: fick just reda på att överaskningen blir uppskjuten till nästa vecka :) då MÅSTE ni lyssna (för jag har medverkat ;) )
|
|
|
| JayBee |
| föresten vizay jag hörde att ditt set var precis innan tranceportation :) lirar du på fast tid där eller var det bara slumpat? |
|
|
| Vizay |
önskar de va varje torsdag men de va bara en slump...kommer dock lägga upp ett promoset varje månad på ets så dom dyker väl upp lite då och då där :)
sen kommer jag lira på en annan radio som kommer bli rätt stor men mer om det senare :) |
|
|
| JayBee |
ikväll är det dags igen och jag tror att min insats får höras då :) se till att lyssna ikväll!
18:00 STT(gmt+1) (swedish trance time :) )
MISSA INTE !
:D |
|
|
| Dj_Irish |
| Mycke online grejs ikväll :) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Mycke online grejs ikväll :) |
jo men för alla dem som lyssnar på ASOT(a state of trance) så spelar det ingen roll för Tranceportation är på ETS(samma kanal som asot sänds på) och dessutom precis innan asot. så då kan man lyssna först på TP och sedan på ASOT :)
(för de som inte vet vad TP är för stil så är det ungefär som ASOT fast mer trance och mindre prog) |
|
|
| Dj_Irish |
| Aha, tänkte jag inte på. Makes sense :) |
|
|
| JayBee |
nu har det börjat!!! skön start med mushroom therapy!
joina chatten på irc också, antingen genom att gå till robvox.com eller på irc server
webchat.org i #robvox
:)
EDIT: java chatten var trasig idag
|
|
|
| Sorrow |
| RobVox är duktig, men det känns lite som att intresset vad gäller honom har svalnat av. Förut var han väldigt omtalad, men nu har det varit tyst ganska länge IMO. |
|
|
| St_Andrew |
| lyssna på slutet tror jag, var det nått speciellt som hände idag? |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
lyssna på slutet tror jag, var det nått speciellt som hände idag? | hehe aaah!! jag var med :D
mitt stora break! :D hehe man hör mig säga "du lyssnar på tranceportation" ;) (som du kan tanka hem på robs hemsida eller på ETS om du har bittorrent client)
sorrow: nja har inte märkt någon störr skillnad direkt fast det kan stämma det du säger. fast jag bryr mig inte om hur känd han är. han är duktig och han kör grymma låtar hela vägen. oftast så är cirka 8/10 utav de tunes han spelar på sina sets sånna som jag älskar. har sällan hört en dålig låt :)
vad kan vara bättre än bara låtar man älskar + bra dj skills(han har blivit bättre med tiden och blir fortfarande bättre :) ) + att han e så satans schysst.
var en störande kille i chatten idag. men trots att alla andra blev små griniga på honom så var rob as trevlig mot honom. sån är han bara :) hjärta utav guld helt enkelt, finns inget viktigare hos en dj imo
sammanfattning: jag gillar det helt enkelt. kan det finnas en bättre anledning?
|
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by JayBee
hehe aaah!! jag var med :D
mitt stora break! :D hehe man hör mig säga "du lyssnar på tranceportation" ;) (som du kan tanka hem på robs hemsida eller på ETS om du har bittorrent client) |
:haha: :haha: :haha: det hörde jag faktiskt :D:D
jag: ":wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: det där var ju på svenska!!!"
haha, fan va cp :p
grattis till genombrottet oxå ;) |
|
|
|
|