|
The cooperation of your dreams (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Niet té enthousiast worden he jongen ;)
En direkt weer off-topic :haha:
Euhm ja, nog een bedenken... euhm... euhm...
Nog eens een nieuwe Tomaz vs Filterheadz *drool* |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Anyway, voor mij mogen ze Sasha, Holden, Diggers, Chable en Darren Emerson ergens opsluiten tot ze samen iets af hebben :eyespop: |
Sasha & Holden = Bloodlock (en wat een gigantisch nummer! :eek: )
Holden & Chable = Lactate state (ben ik écht benieuwd naar)
Sasha & Emerson = Scorchio (Ken het nog beter?)
Maar alle 5 tesamen, dat zou wel een unicum zijn! :D |
|
|
| djcresto |
mike en l-vee (een nieuwe ultravibe dus)
mike & geert hunninck
BT & l-vee |
|
|
| Belgian Bonzai |
| M.I.K.E. en Armin, MAAR geen tech-trance à la Intruder, maar een uplifting anthem à la New Horizons, maar dan beter, wat bijna per definitie het beste nummer aller tijden impliceert. |
|
|
| Sportingboy |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Nu NRG & PVD :D |
I second that.
That would be awesome!!! :crazy: :eyespop: |
|
|
| Nyah |
| Ferry - tiësto - M.I.K.E. : zou toch wel iets heel moois uitkomen denk ik :p |
|
|
| pooley |
Will Ferdy en Willy Sommers
Van Tilt en Serge Simonet |
|
|
| Jasperovitsj |
| Milk Inc feat. Sam Gooris |
|
|
| djcresto |
| ozgur can & mike |
|
|
| Wildfir3 |
Paul van Dyk en ATB zou anders wel is grappig zijn om samen in een studio te zetten :D
RELLEUH |
|
|
| Eagle` |
Filo & Peri vs Dréas
Signum vs Nu-Nrg |
|
|
| Bertn |
| helmut lotti & MIKE |
|
|
|
|