return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
The cooperation of your dreams
View this Thread in Original format
TOR
een paar weken geleden al es gepeild naar jullie gedroomde line-up..

nu es kijken welke producers volgens jullie absoluut es zouden mogen samenwerken.

wat mij betreft:

M.I.K.E. & Marco V. (komt er binnenkort aan dacht ik, dus dat zit al goed) :)

en dit moet voor iets briljants zorgen, kan niet anders...

M.I.K.E. & Oliver Lieb :eyes: :eyes:
Freezel
Perry O'Neil & Markus Schulz :):)
Armin vs Ferry vs Tiesto (zou er wel nooit van komen, maar gaat om het idee) ;)
Wildfir3
Nu NRG & PVD :D
lost_in_trance
Ferry Corsten Vs Above & Beyond
pooley
Dr Evil en Mister Zapata
DeSpErAtOs-X
ik zou wel eens een trackje met M.I.K.E. willen producen :D :p

en daarbuiten ...

Markus Schulz & Above & Beyond ... daar kan toch niet anders dan iets goed uitkomen
Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
M.I.K.E. & Marco V. (komt er binnenkort aan dacht ik, dus dat zit al goed) :)

Iemand van bonzai (Jurgen denk ik) heeft lang geleden eens gevraagd met wie Mike zou moeten co-producen, en ik stelde Marco V voor :)
Toeval misschien, maar ik heb toen Lolo vroeg of Believe zou moeten heruitgebracht worden voorgesteld om er 2 cds van te maken :D

Anyway, voor mij mogen ze Sasha, Holden, Diggers, Chable en Darren Emerson ergens opsluiten tot ze samen iets af hebben :eyespop:
TOR
quote:
Originally posted by Pumaz
Iemand van bonzai (Jurgen denk ik) heeft lang geleden eens gevraagd met wie Mike zou moeten co-producen, en ik stelde Marco V voor :)


lol, dat was ik die dat vroeg :p

ik geloof dat Mike onlangs in een interview heeft gezegd dat ie met Marco iets in elkaar ging steken.. kijk ik echt naar uit!
CygnusX
Deze thread is weer schoon, ga verder...

Ik zou dolgraag nog eens een collaboratie zien tussen Ferry & Tiesto, dat draaide altijd fantastisch uit imo. Naar't schijnt zit dat er niet direct aan te komen, dus hou ik het nu op :
- Ferry & Vincent De Moor (jaja, Veracocha :D)
of
- Ferry & Matt Darey
Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
lol, dat was ik die dat vroeg :p


Ja? Oops...
Anyway, nog eens een nieuwe Ultra Vibe zou ook wel goed zijn :eek:

quote:
Originally posted by CygnusX
Deze thread is weer schoon, ga verder...

Dank u, sorry for the inconvenience ;) <- kan ik in het Nederlands niet zeggen :toothless

Wildfir3
Yeah, i'll be good from now on ^^

/me hugs pumaz

/me kisses pumaz

pumaz tries to escape!

/me holds pumaz

/me yells to pumaz I LOOOOOOOOOOVE YOUUUUUUUUUUU

/me scarez a lot of people
Wildfir3
crap die moest ontopic zeker. euh

euh

euh

sven maes en johan gielen... maar dan terug op oud airscape niveau :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement