return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
Studiemethode (pg. 2)
View this Thread in Original format
Wildfir3
quote:
Originally posted by TOR
lol, wie inhaleert hier de cursus? :haha:

:D
Pumaz
^ alsof er twijfel was...
CygnusX
Ik lees de cursus een paar keer. Voor de examens moeten wij vooral de dingen snappen en weinig tot niets vanbuiten leren.
Zehra
Ik lees de theorie, markeer ondertussen ook alles in alle mogelijke kleuren :toothless om er wat structuur in te krijgen. Daarna maak ik de oefeningen.

Voor de vakken waarvan theorie ook gekend moet zijn doe ik meestal zoals tor:

quote:
Originally posted by TOR
ik vat de leerstof altijd samen en structureer alles met streepjes, kruisjes, bolletjes, noem maar op... op die manier kan ik beter de opbouw zien van de cursus en alles beter onthouden.

Dag voor het examen probeer ik wat de opbouw van de cursus te memoriseren. Dit doe ik mbv kernwoorden, streepjes, ...

bah kmoet gaan studeren...
SilentEagle
Zehra, uw cursussen zijn de meest kleurboekachtige die ik ooit gezien heb. :p
pooley
Ik heb cursusse nvan een vriend gekregen en die keurde echt ALLES geel.
Den kdat ie he concept "markeer wat belanrijk is" nog niet doorhad :/
Wreed irritant te leren
Svinuske
ik lees meestal cursus 1x de dag voor het examen en dan samenvattingen van iemand anders leren. dat is tot nu toe goed gegaan maar vanaf mijn 2e zit toch beginnen werken met zelf samen te vatten en markeren endergelijke
Gladius
nu kan ik het mij nog permitteren om gewoon te leren wat er staat, aangezien de hoeveelheid een lachertje is... maar ik heb toch schema's enz maken gestemd, omdat ik dat in de toekomst hoop te doen :p
Tiger777
Zelfde als gladius. Alleen dat ik het enkele (soms maar 1 keer) keren lees. Da's in het verleden vrij succesvol geweest... deze keer dan ook maar weer zeker :haha:
Dj Thy
Ik lees het een paar keer. Aangezien het leerstof is dat ge veelal moet snappen (genre, ge snapt het van het begin, of ge zult het nooit begrijpen), zijn vanbuiten blokken of andere "doorgedreven" methodes niet echt nuttig. Tja, en de cijfertjes, die kent ge na het vele gebruik op den duur wel.

Tiger777
quote:
Originally posted by Wildfir3
:D

:p Ieder zijn eigen methodes zeker :haha:
Nyah
Ik probeer, als t enigzins mogelijk is, de cursus zoveel mogelijk te lezen. Dan samenvattingen proberen te bemachtigen en bij gebrek eraan met zehra en andere klasgenoten afspreken wie wat gaat samenvatten...

Dan met examens die samenvattingen lezen/leren en véél oefeningen maken, want daar draait t meestal om.

En gene stress/paniekaanval proberen te krijgen op examen en just met ne 10/20 derdoor geraken (op de héél moeilijke vakken dan :p [lees nu maandag Operationeel Onderzoek :o pffff])

Hopelijk lukt dat dit jaar ook :s

Duim voor me... :( Ik zal dat ook voor jullie doen ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement